اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا

تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا ، یکی از خدمات مربوط به دستگاه های کپی کونیکا مینولتا می باشد، که در واحد تعمیر کپی کونیکا مینولتا انجام می شود. این دستگاه با کیفیت و با قیمیت مناسب در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد واز همین رو شاهد استفاده از آن درادارات و سازمان ها هستیم. در این بخش قصد داریم به بررسی کاغذ کش ها ی دستگاه کپی بپردازیم و به نکات مهم دررابطه با تعمیرکاغذ کش کونیکا مینولتا اشاراتی داشته باشیم.

واضح است آسیب دیدن هریک از بخش های دستگاه کپی از جمله کاغذ کش، فرایند عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه ساخته و در کار شما اختلال ایجاد می کند. لذا با توجه به اهمیت موضوع، تصمیم به بررسی تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا گرفتیم. با ما همراه باشید.

تعمیر کاغذکش کپی کونیکا مینولتا

نشانه های مشکل در کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا

اگر در هنگام کار با دستگاه کپی کانن علائم زیر را مشاهده نمودید . جهت تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا اقدام نمایید.

  • گیر کردن کاغذ در زیر بلت کاغذ کش
  • صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ در دستگاه کپی
  • چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود
  • سرعت کم در هنگام حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • چک کردن بخش های مختلف کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در ورودی کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از دستگاه
  • گیر کردن کاغذ در فیدر کاغذ کش

اقدامات لازم جهت تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا

کاربران گرامی با مشاهده ی علائم خرابی کاغذکش باید هر چه سریع تر اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه در یک مرکز معتیر نمایند. زیرا عیوب اولیه با سرعت بیشتری رفع شده و از رسیدن آسیب به دیگر بخش های دستگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد .

  • اطمینان از سلامت کاغذکش 

اگر کاغذ در ورودی دستگاه کپی گیر کرد، از سلامت و عدم فرسوده بودن کاغذ کش اطمینان حاصل نمایید. چنانچه این قطعه دچار فرسودگی شده باشد، لازم است توسط یک تعمیرکار ماهر، تعمیر و یا تعویض گردد. نکته ی دوم اینکه ممکن است این مساله ناشی از نقص عملکرد سنولوئید و یا موتور دستگاه باشد که در هر صورت، مراجعه به مراکز تعمیراتی الزامی است.

  • بررسی سنولوئید

خراب شدن قطعه ای به نام سنولوئید نیز می تواند موجب ایجاد اختلال در عمل کرد کاغذ کش شود. پس این بخش را به دقت بررسی نمایید. این مشکل، خود را به صورت گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از دستگاه نشان می دهد. برای تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا در این حالت، باید سنولوئید و فیدرهای عبور برگه با دقت بررسی شوند. توصیه می کنیم این کار را به یک متخصص با تجربه بسپارید.

  • بررسی چرخ دنده ها

اگر دستگاه کپی شما تولید صدای ناهنجار می کند، باید در چرخ دنده ها یا کلاچ کپی به دنبال علت بود. آسیب این دو بخش، منجر به اختلال کار کاغذ کش می شود. توجه داشته باشید که تعویض بی دلیل این قطعات، تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا را عملا بی نتیجه نموده و احتمال بازگشت مشکل نیز وجود دارد.

  • بررسی درب قاب کاغذ کش

اگر درب قاب دستگاه کپی باز باشد و یا خارهای آن از حالت ریگلاژ خارج شود ، ممکن است موجب بروز مشکل در عملکرد کاغذ کش شود.لذا این قطعه را بررسی نموده و اگر درب آن باز بود از بسته بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

برای آشنایی با نحوه اتصال گوشی به دستگاه کپی کلیک کنید.

شیوه های نگهداری از کاغذکش دستگاه کپی کونیکا مینولتا

  • اطمینان از سلامت کاغذ

در دفترچه ی راهنمای دستگاه های کپی، استانداردهای کاغذ مورد استفاده ی استاندارد مشخص شده است. اگر کاغذی که استفاده می کنند متناسب با مدل دستگاه کپی کونیکا مینولتا نباشد ، ممکن است در کاغذ کش گیر کرده و عملکرد آن را مختل سازد. در نتیجه، ضمن اطلاع از نوع برگه ی مطابق با دستگاه خود، از استفاده از کاغذ های غیر استاندارد پرهیز کنید. اطمینان از سلامت کاغذ و استفاده از کاغذ مناسب موجب خواهد گشت تا از بروز مشکل در کاغذ کش جلوگیری به عمل آوریم.

  • تمیزی دستگاه

شاید بتوان ادعا کرد بهترین راه برای جلو گیری از نیاز به تعمیر کاغذ کش در دستگاه کپی کونیکا مینولتا، حصول اطمینان از تمیز بودن آن است. درصورتی که دستگاه کپی در معرض گرد و غبار قرار داشته باشد، احتمال آلودگی این قطعه وجود دارد. در این حالت، حرکت کاغذ به درون دستگاه به کندی اجام می شود. لذا مرتبا کاغذ کش را چک کرده و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

متد نوین در تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا

لازمه ی تعمیر تخصصی کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا آشنایی با متد نوین وهم چنین چگونگی کارکرد این قطعه عملکرد آن ها می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی ماهیت کاغذ کش و عملکرد آن در دستگاه کپی می پردازیم.کاغذ کش از جمله قطعات اصلی دستگاه کپی است که دارای دو نوع دستی و کاست می باشد.

این قطعه، از سه بخش تشکیل شده که عبارتند از : کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی داخلی بوده و عمل انتقال کاغذ به دستگاه را انجام می دهد. بدیهی است که در صورت خرابی هر یک از انواع کاغذ کش و یا قطعات مربوط به آن ها ، عمل ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد. در هنگاه بروز مشکل در کاغذ کش نشانه هایی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا

واحد تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

کارشناسان واحد تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، پس از بررسی کاغذ کش کونیکا مینولتا و تشخیص عیوب مربوطه ، اقدام به تعمیر تخصصی این قطعه خواهند نمود. تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ، در این مرکز، از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیر استفاده می شود تا کاربران شاهد عملکرد دستگاه خود مثل روز اول باشند. واضح است با تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی کونیکا مینولتا، توسط متخصصین مجرب ، دستگاهی بدون عیب و نقص را در اختیار خواهید داشت. . در بخش ذیل به معرفی مدل های مختلف دستگاه کپی کونیکا مینولتا که در این نمایندگی تعمیر می شوند می پردازیم.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در راستای ارائه ی خدماتی متمایز و منحصر به فرد ، واحدهای تخصصی جهت تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا در نظر گرفته است. واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا، یکی از مراکز مجاز و فعال در رابطه با این موضوع است. خدمات ارائه شده در پارت تعمیر کاغذ کش کپی کونیکا مینولتا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط کارشناسان فنی این شرکت همراه با گارانتی انجام می شود. همچنین واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتادر این مرکز، ارائه دهنده ی خدمات تخصصی عیب یابی و ترمیم تخصصی محصولات کونیکا مینولتا به کاربران محترم می باشند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

11 − هشت =