اشتراک گذاری

تعمیر پنل پرینتر توشیبا

برای برقراری ارتباط با پرینتر دو راه کلی وجود دارد:

  • استفاده از پنل پرینتر
  • استفاده از قابلیت های موجود در درایور پرینتر

معمولا بسیاری از کاربران عادی ترجیح می دهند تنظیمات پرینتر را توسط درایور موجود در رایانه ی متصل به چاپگر تغییر دهند. اما گاهی اوقات استفاده از پنل ضروری است. خرابی پنل پرینتر توشیبا به راحتی می تواند باعث پرینت نگرفتن پرینتر و حتی بلا استفاده شدن چاپگر شود. در ادامه شما را با تمامی جنبه های تعمیر پنل پرینتر توشیبا آشنا می سازیم.

تعمیر پنل پرینتر توشیبا

اختلالات جزیی پنل پرینتر توشیبا

خوشبختانه اغلب اوقات خرابی پنل پرینتر توشیبا ریشه در یک تداخل جزیی سیستمی دارد. اگر از آن دسته از افراد هستید که بدون توجه به سرعت و ظرفیت پرینتر طی مدت زمان کوتاهی دستورات چاپ اسناد مختلف را به چاپگر ارسال می کنید، خرابی پنل دور از تصور نیست. در چنین شرایطی پرینتر قدرت تجزیه و تحلیل دستورات موجود در حافظه ی سیستم را نخواهد داشت. برای رفع مشکل خرابی پنل پرینتر Toshiba در اثر پر شدن حافظه ی چاپگر، پرینتر را ریست کنید.

بی احتیاطی کاربر و از کارافتادگی پنل پرینتر Toshiba

دلیل اصلی خرابی پنل پرینتر توشیبا، بی احتیاطی کاربر است. این موضوع به 3 دسته ی کلی آبخوردگی پرینتر، بهره گیری از سه راهی های نامعتبر برق و اصابت ضربه به بدنه ی چاپگر تقسیم می شود. سعی کنید پرینتر را در محلی نصب کنید که به دور از پنجره باشد. بدین ترتیب خطر احتمالی نفوذ رطوبت و باران و برف به پنل پرینتر از بین خواهد رفت. از طرفی می بایست یک پریز اختصاصی برای برق رسانی به پرینتر در نظر بگیرید. استفاده از سه راهی می تواند در اتصال اجزای پنل نقش داشته باشد.

پیشگیری از خرابی پنل پرینتر Toshiba

پنل پرینتر توشیبا و یا سایر برندهای موجود در بازار ترکیبی از دکمه های مختلف لمسی و غیر لمسی و نیز نمایشگر چاپگر است. برای اینکه تک تک اجزای سازنده ی پنل قادر به انجام وظیفه باشند، باید به نحوه ی استفاده از دکمه های پنل دقت کنید. هیچ گاه با دست خیس دکمه های پنل را فشار ندهید. همچنین اگر از کارایی دکمه ی خاصی اطلاع ندارید، امتحان کردن آن را از یاد ببرید. فشردن بی علت برخی از دکمه های پنل می تواند به خرابی کلی چاپگر ختم شود. مطالعه دفترچه ی راهنمای پرینتر خیلی ساده مشکل عدم آگاهی از نحوه کار با پنل را برطرف خواهد کرد.

هزینه ی تعمیر پنل پرینتر Toshiba

نحوه تعمیر پنل پرینتر توشیبا بسته به نوع خرابی سیستم متغیر است. احتمال اینکه یک ریست کامل باعث رفع عیوب موجود در پنل شود، بسیار بالاست. اما به هرحال قطعی اتصالات دکمه های پنل نیز ممکن است. به هرحال مشکل هر چه باشد، طی مدت زمان کوتاهی در نمایندگی توشیبا برطرف خواهد شد. کافی است با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر دریافت سرویس های تعمیر پرینتر در محل ثبت کنید. لازم به ذکر است که تمامی سرویس ها و خدمات تخصصی نمایندگی مجاز تعمیرات پرینتر توشیبا به همراه گارانتی ارائه می شوند.

4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

یک + بیست =