اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ریکو، تعمیر لیزر پرینتر ریکو است که در پارتی جداگانه توسط کارشناسان زبده  ی تعمیرات و با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته در این زمینه انجام می گیرد. همانطور که میدانید در دنیای امروز، پرینترها نقشی اساسی در فعالیتهای یک سازمان، اداره، شرکت و یا حتی مدارس و دانشگاهها ایفا میکنند.

به گونه ای که میتوان ادعا کرد در صورت بروز مشکل و یا نقصی در کارکرد پرینترها ممکن است قسمت عمده ای از کارهای روزانه یک سازمان نیز دچار اختلال و مشکل گردد.در صورتی که پرینتر شما دچار نقص در کارکرد خود شده باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی ریکو و در پارت مختص این دستگاه حضور بیابید و از تخصصی ترین و پیشرفته ترین خدمات در این زمینه بهره مند گردید.

مرکز تعمیرات ریکو از جمله مراکز بسیار پیشرفته و مجهز در این حوزه میباشد که در زمینه ی تعمیرات دستگاههای کپی و پرینتر در کشور فعالیت داشته و همواره با تلاش خود در راستای اصل مشتری مداری، توانسته است بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. تعمیر لیزر پرینتر ریکو در این مرکز، در کوتاهترین زمان، صرف کمترین هزینه و با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن دستگاهها پرینتر شما تعمیر شده و تحویل شما داده خواهد شد. همچنین مزیت دیگری که در نمایندگی ریکو میتوانید از آن بهره مند گردید این است که خدمات ارائه شده در این مرکز با توجه به مورد تعمیراتی، دارای گارانتی مشخصی میباشند.

تعمیرات لیزر پرینتر ریکو

تعمیر تخصصی لیزر پرینتر ریکو

با توجه به فناوری پیچیده ای که در لیزرها وجود دارد،  تعمیر لیزر پرینتر ریکو نیازمند دانش فنی بالایی می باشد. تعمیرات پرینترها و علی الخصوص لیزر این دستگاه های اداری نیازمند تجربه بوده و باید توسط افرادی تعمیر گردد که به قطعات مختلف پرینتر آشنایی داشته باشند.

درصورتی که دستگاه چاپگر خود را به دست هر فردی بسپارید باید خود را برای مشکلات بیشتری اماده کنید. این موضوع را در نظر بگیرید که ، در صورت بروز هرگونه مشکل چاپگر شما نه تنها برطرف نمی گردد بلکه قطعات بیشتری آسیب می بیند.

این مقاله را از دست ندهید :تعمیر مین برد پرینتر ریکو

علائم خرابی یونیت لیزر و عوامل موثر در آن

تارشدن تصویر پرینت شده از جمله نشانه های خرابی یونیت لیزر پرینتر ریکو می باشد. به منظور آشنایی شما با عوامل موثر در خرابی یونیت لیزر پرینتر، با استناد به تجربیات کارشناسان تعمیر لیزر پرینتر ریکو ، به ذکر مواردی می پردازیم که موجب خرابی یونیت لیزر می شوند.

  • کثیفی لنز لیزر
  • خارج شدن پین آینه از جایگاه اصلی
  • شکستن یونیت لیزر

جهت بررسی یونیت لیزر و برطرف نمودن مشکلات فوق ، می توانید جهت تعمیر لیزر پرینتر ریکو به واحد تعمیر کپی ریکو مراجعه نموده و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوید. کارشناسان پس از عیب یابی و تشخیص مشکل ایجاد شده اقدام به تعمیر لیزر پرینتر ریکو خواهند نمود.

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو، پیش از هر اقدامی جهت تعمیرات، تمامی راهنمایی ها و اطلاعات لازم در خصوص دستگاه را در اختیار مشتریان قرار میدهند. همچنین قبل از اقدام به تعمیرات، هزینه های تعمیر و مدت زمان مورد نیاز برای آن، بصورت تقریبی برآورد شده و به اطلاع مشتری میرسد. نکته حائز اهمیت این است که در نمایندگی RICOH کلیه خدمات ارائه شده دارای گارانتی میباشند. کارشناسان فنی تعمیرات ricoh، تعمیرات دستگاه های ریکو را در مراحل مختلف انجام میدهند.

در مرحله اول تمامی اطلاعات لازم اعم از چگونگی تعمیر دستگاه، مدت زمان مورد نیاز، روند تعمیر، برآورد هزینه ی تعمیر، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و اطلاعاتی از این دست را در اختیار مشتری قرار میدهند. در مرحله دوم و در صورتی که مشتری تایید داد، آنگاه به جهت تعمیر و ترمیم، اقدامات لازمه انجام میپذیرد. در این مرکز کلیه قطعاتی که جهت تعویض از آنها استفاده میگردند، تماما از قطعات اورجینال بوده است.

پس از اینکه کار تعمیر و تعویض پایان یافت، دستگاه و عملکرد آن باید تست شده و به تایید کارشناسان فنی برسد و پس از آن به مشتری تحویل داده خواهد شد. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات ریکو می پردازیم.

جهت مطالعه ، اخبار ، مقالات ، محصولات  و سوالات متداول ریکو میتوانید به سایر بخشهای مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩