محصولات نمایندگی مجاز ریکو

کارشناسان ما در نمایندگی ریکو جدیدترین تولیدات این برند پیشرو و محبوب را رصد کرده و ویژگی های هر یک از آنها را پس از استخراج مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری شان، با شما به اشتراک می گذارند. همانگونه که می دانید محصولات نمایندگی مجاز ریکو توسط یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی-الکترونیکی تولید می شوند.

که سالها پیش فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید محصولات الکترونیکی از سال ۱۹۳۶ آغاز کرده است. مؤسس این شرکت، آقایِ «انیسیتوی ریکن» گستره فعالیت خود را به کشور ژاپن محدود نکرد و محصولات تولیدی شرکت خود را به تمامی نقاط دنیا ارسال کرد.

دستگاه‌های فتوکپی، پرینترهای چند منظوره، چاپگرهای لیزری، دستگاه‌های فکس و …، برخی از تجهیزات ساخته شده در شرکت ریکو می‌باشند که به بازارهای جهانی عرضه می‌گردند. به دلیل پرکاربرد بودن تجهیزات اداری ریکو در کشور ما، تمرکز عمده نمایندگی مجاز ریکو بر ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات ریکو، تعمیرات دستگاه کپی ریکو و تعمیرات فکس ریکو قرار گرفته است. خدمات مرتبط با فروش این دستگاه ها نیز در فروشگاه مرکزی ریکو انجام می پذیرد. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه های ریکو بصورت سرویس در محل ریکو نیز ارائه می گردد.

محصولات نمایندگی مجاز ریکو

انواع محصولات نمایندگی مجاز ریکو

نمایندگی مجاز ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حیطه تعمیرات ریکو گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. صاحبان دستگاه های ریکو می توانند با حضور در نمایندگی مجاز ریکو کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی قطعات این برند را دریافت نمایند.

بکارگیری جدیدترین و کارآمدترین شیوه های تعمیر، کسب اجازه از صاحبان دستگاه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوب، مشاوره و راهنمایی صادقانه، همکاری با تیمی از زبده ترین کارشناسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و … سبب گشته تا نمایندگی مجاز ریکو ضمن دستیابی به موفقیت های بیشمار در حوزه کاری خویش، در صدر انتخاب کاربران دستگاه های ریکو قرار گیرد.

انواع محصولات نمایندگی مجاز ریکو در بخش زیر معرفی خواهند شد. دستگاه‌های فتوکپی، پرینترهای چند منظوره، چاپگرهای لیزری، دستگاه‌های فکس و …، برخی از تجهیزات ساخته شده در شرکت ریکو می‌باشند که به بازارهای جهانی عرضه می‌گردند.

معرفی محصولات نمایندگی مجاز ریکو

محصولات ریکو در حال حاضر عمدتاً، دستگاه های فتوکپی، پرینترهای چندمنظوره، دستگاه های فکس و دوربین های عکاسی و فیلمبرداری هستند. از این رو نمایندگی مجاز ریکو تمرکز خویش را بر ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی قطعات همین دستگاه ها نهاده است. دارندگان این دستگاه ها می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت مرتبط با دستگاه مورد استفاده شان، تخصصی ترین خدمات را دریافت نمایند.

شایان ذکر است نمایندگی مجاز ریکو جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران و مراجعان، پارت هایی مجزا را جهت تعمیر و بهسازی، به هر یک از دستگاه های ریکو اختصاص داده است. در هریک از پارت های مذکورخدمات تخصصی مرتبط با یک دستگاه به مراجعان ارائه می گردد. معرفی محصولات نمایندگی ریکو و خدمات مرتبط با هریک از آنها از طریق فضای زیر صورت خواهد پذیرفت.