اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا، یک پروسه ی کاملا تخصصی می باشد که یکی از حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا می باشد. آنچه که موجبات پیشرفت و ارتقای کاری مخصصین این سازمان را فراهم نموده است استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته می باشد. هم چنین دسته بندی واحدها به صورت پارتیشن های جدا ازهم موجبات تسریع در عملکرد کارکنان و هم چنین بالاتر رفتن سطح کیفی کارها را ایجاد کرده است. با توجه به تخصصی بودن مبحث فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا، برای آشنایی شما کاربران گرامی توصیه می کنیم که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر تخصصی فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

یکی از موارد لازم برای تعمیر یک کالا آشنایی صحیح با آن و اجزای تشکیل دهنده ی آن می باشد. در واقع عامل گرم شدن کاغذی که از دستگاه کپی خارج می گردد فیوزینگ می باشد. در آخرین مرحله از فرآیند چاپ، کاغذ پیش از خروج از زیر این قطعه به خارج از دستگاه هدایت می شود. یکی از خاصیت های فیوزینگ قابل تعویض بودن آن است. اگر این قطعه دچار مشکلی شود به راحتی می توان آن را تعویض نمود. 

نکته ی دیگر اینکه پیش از این، فیوزینگ ها از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل شده بودند، اما امروزه شاهد این مسئله هستیم که، به جای لامپ به یک المنت گرم کننده مجهز شده اند. به علاوه در این نمونه ها، جای هات رولر را هم فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفته است.عملکرد پرینتر به وسیله ی این اقدامات به میزان زیادی ارتقاء یافته است. در تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا، به قدیمی و یا جدید بودن دستگاه توجه می شود.

عملکرد فیوزینگ در پرینتر کونیکا مینولتا

در زمینه ی عملکرد فیوزینگ در پرینتر، این قطعه در حرارت دادن به تونر پاشیده شده بر روی کاغذ دخالت دارد. هنگامی که تونر بر روی کاغذ حک شود، به وسیله ی یک غلطک از دستگاه خارج می گردد. مسئله ی مهم این است که این قطعه از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار است و مانع جرقه زدن و آتش گرفتن کاغذ در طی فرآیند چاپ می گردد. علت حساس بودن تعمیر این قطعه به این علت می باشد که این بخش با تونر در ارتباط بوده و باید در تعمیر آن دقت بسیار زیادی اعمال گردد.

خرابی فیوزینگ و راه حل آن

در این قسمت به برخی از خرابی های فیوزینگ و راه حل تعمیر آنها اشاره می کنیم. چنانچه این بخش از پرینتر دچار آسیب شود، پرینتر دیگر کارایی لازم را ندارد و قابل استفاده نمی باشد. همین مسئه باعث اهمیت فیوزینگ می باشد.

ایجاد زدگی در بدنه فیوزینگ

جنس تشکیل دهنده ی بدنه ی فیوزینگ پرس یا تفلون می باشد. لذا ممکن است بعد از استفاده ی طولانی دچار زدگی شود. در این حالت گفته می شود که بدنه ی فیوزینگ خوردگی دارد. اگر فیوزینگ دچار این مشکل گردد پرینت خروجی از دستگاه فاقد تصویر بوده و یا تونر از روی کاغذ پاک می گردد. تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا در این حالت، منوط به تعویض پرس و تفلون می باشد.

خرابی و نقص ترمیستور

گاهی می بینیم که ترمیستور پرینتر دچار نقایصی می گردد. چنانچه دستگاه دچار خطا گردد، بیان کننده این موضوع است که ترمیستور دچار مشکل می باشد. باید بدانید که خرابی ترمیستور، موجب می شود دستگاه برای انجام کار آماده نشود. برای تعویض این قطعه نیز، ناچار به تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا خواهید بود.

آلودگی هات رولر اگر پرینتر با استفاده طولانی مدت در معرض گرد و خاک قرار گیرد به احتمال خیلی زیاد هات رولر آن دچار آلودگی می گردد. با وجود این مشکل، پرینت گرفته شده توسط دستگاه شما، کثیف خواهد بود. بدیهی است که پاکسازی و رفع آلودگی پرس و هات رولر، می تواند منجر به تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا در این حالت شود.

کثیف شدن ناخنک های تفلون

ناخنک هایی در فیوزینگ پرینتر وجود دارد که بر کارایی این قطعات تاثیر می گذارند. کاربران باید این نکته را مد نظر قرار دهند که اگر این ناخنک ها به هر دلیلی آلوده شوند، موجب خط خوردگی تفلون و پرس شده و در نتیجه، این بخش ها با کاهش در عملکرد فرآیند پرینتر مواجه خواهند شد. برای تمیز شدن ناخنک ها چاره ای جز تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا باقی نمی ماند. 

البته به یاد داشته باشید که ایجاد آلودگی در ناخنک ها مثل آلودگی سینی ورودی هیتر، یکی از مهم ترین عوامل گیر کردن کاغذ در پرینتر می باشد. چنانچه با هرکدام از موارد قید شده در بالا مواجه شدید، برای بررسی دستگاه خود می توانید به یک مرکز تعمیرات پرینتر مراجعه نمایید. در صورتی که هرچه زودتر به تعمیر مسائل جزیی دستگاه خود اقدام نکنید ممکن است به مشکلات جدی تری نیز برخورد کنید.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات کونیکا مینولتا می باشد. می توانید برای کسب این خدمات به این نمایندگی مراجعه نمایید. عرضه ی جدیدترین محصولات کونیکا مینولتا به صورت اورجینال، نصب و راه اندازی دستگاه برای کاربران، خدمات پس از فروش و در نهایت، تعمیر تخصصی انواع تولیدات این شرکت، از جمله خدمات ارائه شده به کاربران در نمایندگی کونیکا مینولتا می باشند. استفاده ی از کالاهای اورجینال، به کارگیری نیروهای متخصص مجرب و آموزش دیده، گارانتی خدمات پس از فروش عاملی مهم در پیشی گرفتن این نمایندگی نسبت به رقبا می باشد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس و یا مراجعه ی حضوری، می توانید از مشاوره های کارشناسان در نمایندگی کونیکا مینولتا برخوردار شوید.

واحد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

با خواندن مطالب فوق درمیابیم که فیوزینگ در دستگاه پرینتر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به علت حساسیت بسیار بالای این قطعه، واحد تعمیرات نمایندگی کونیکا مینولتا بخش مجزایی را برای انجام این کار در نظر گرفته است. تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در این واحد کاملا تخصصی و با کیفیت بسیار بالایی انجام میگیرد. یکی از اقدامات صحیح مدیریت این نمایندگی استفاده از نیروهای متخصص در زمینه ی تعمیرات می باشد. با توجه به اقداماتی که بیان شد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا، در این واحد به بهترین نحو و در کوتاهترین زمان انجام می گیرد

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر محصولات این شرکت به حساب می آیند. تعمیرکاران این واحدها به علت استفاده از آموزش همیشگی توانایی رفع تمامی مشکلات ایجاد شده در انواع محصولات این برند را دارا می باشند. تمامی خدمات ارائه شده در این واحدها دارای گارانتی می باشد و در صورت بروز دوباره مشکل در دستگاه می توانید به این مرکز مراجعه نموده و به صورت رایگان از این خدمات استفاده نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩