اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا

یکی از پر طرفدارترین و کارامد ترین ماشین اداری موجود در شرایط فعلی دستگاه کپی میباشد،این دستگاه به دلیل آسان نمودن و افزایش سرعت مورد توجه افراد مختلف در زمینه های اداری قرار گرفته است،دستگاه کپی با همه ی مزایا و کارامدی ها ممکن است در شرایط مختلف بر اساس موارد متفاوت آسیب دیده و یا خراب شود،در چنین مواردی بهتر است افراد استفاده کننده از این وسیله تمامی نکات مربوط به تعمیر آن را دانسته و از آسیب ها و خسارات بعدی جلوگیری نمایند.
در مطلب زیر قصد داریم تا در مورد خرابی بخشی تحت عنوان فیوزینگ و نحوه ی تعمیر آن در دستگاه کپی توشیبا توضیح دهیمتعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا از جمله خدمات اصلی و تخصصی در مرکز تعمیر دستگاه کپی می باشد.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا

قطعه ی فیوزینگ چیست؟

قطعه ی فیوزینگ قطعه ای کارا و ملموس میباشد،این قطعه هم در دستگاه کپی و هم در دستگاه پرینتر وجود دارد،علاوه بر آن این قطعه درون دستگاه وظیفه ی حرارت دادن به جوهر تونر را بر عهده داشته و سپس با این عمل موجب حک شدن نوشته های موجود در صفحه ی اصلی بر روی برگه ی کاغذ مورد استفاده در کپی میشود،حتما تا بحال شما بعد از کپی نمودن با برگه هایی داغ روبرو شده اید علت این امر گذشتن برگه ی کپی شده از زیر قطعه ی فیوزینگ میباشد.

سوال مشترک اکثریت افراد این است که اگر قطعه ی فیوزینگ موجب ایجاد گرما بر روی کاغذ کپی شده میشود چرا این گرما آتش سوزی ایجاد نمیکند؟
در جواب به این سوال میتوان گفت علت اصلی این امر سرعت بالای رد شدن برگه از زیر قطعه ی فیوزینگ میباشد که همین امر از آتش سوزی های بعدی جلوگیری مینماید.

زمان تعویض قطعه ی فیوزینگ

قطعه ی فیوزینگ از جمله قطعه های مصرفی محسوب میشود و نوع این قطعه در دستگاه های مختلف متفاوت میباشد،بنابر این هنگامی اقدام به تعویض قطعه ی فیوزینگ میکنند که این قطعه تمام شدن مدت زمان استفاده ی خود را به صورت آلارم هایی همچون ایجاد خطوط بر روی برگه های پرینت،آلارم بر روی دستگاه ونمایان میسازد؛در ادامه قصد داریم تا در مورد نحوه ی تعمیر و تعویض قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا توضیح دهیم.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا در نمایندگی توشیبا

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا یکی از مهم ترین کارهای کارشناسان نمایندگی های توشیبا میباشد،چرا که در مرحله ی اولیه باید قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا شناخته شده و سپس علت خرابی آن قطعه را پیدا نموده و در نهایت اقدام به تعمیر قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا نمود،همانطور که گفتیم علت اصلی گرم شدن کاغذ رد شدن آن از زیر قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی میباشد؛قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا متشکل از المنت گرم کننده و فیوزر فیلم میباشد،از آنجا که این قطعه در گذر زمان ممکن است دچار تحولاتی گردد تعمیر قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا نیازمند تخصص کافی در این زمینه بوده و تنها افراد خبره ی نمایندگی های توشیبا قادر به تعمیر این قطعه هستند.

روش تعمیر قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا

اگرچه تشخیص خرابی قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا نیازمند خبره بودن و داشتن اطلاعات جامع و کافی میباشد ولی با اینحال یکی از یاده ترین علائم خرابی قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا ایجاد خطوط اضافه بر روی برگه ی کاغذ کپی شده میباشداین امر نشان دهنده ی عدم سلامت قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا میباشد، چرا که در صورت سالم بودن دستگاه جوهر موجود در تونر به کمک فیوزینگ گرم شده و به درستی بر روی برگه ی کاغذ حک میشود.

پیشگیری های لازم جهت عدم خرابی فیوزینگ توشیبا

اگرچه بعد از خرابی قطعه ی فیوزینگ میتوان آن را به کمک اطلاعات و دانش کافی کارشناسان نمایندگی توشیبا تعمیر نمود ولی بهتر است پیشگیری های لازم از جمله گردگیری دستگاه کپی،دقت لازم در عدم ضربه خوردن دستگاه وانجام گیرد تا قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا خراب نشده و نیازی به تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا پیدا نکند.

روش تعمیر قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا

بعد از شناسایی عامل اصلی ایجاد کننده ی مشکل در دستگاه کارشناسان مجموعه اقدام به تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا مینمایند،برای اینکار روش های متعدد و خاصی وجود ندارد چرا که خود این قطعه از بخش های مختلفی تشکیل شده و در صورت تعمیر هر یک از بخش ها میتوان در عملکرد دستگاه توشیبا اصلاحاتی ایجاد نمود ولی در صورت عدم امکان تعمیر بخش های مختلف مجبور به تعویض قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا خواهید بود.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا

اگر در هر زمینه ای از جمله خرابی قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا و یا خرابی در بخش ها و قطعات دیگر این دستگاه دچار مشکل شدید، میتوانید با مراجعه به نمایندگی دستگاه کپی توشیبا همه ی مشکلات دستگاه خود را با کارشناسان خبره و آگاه این مجموعه در میان گذاشته و با خیالی آسودی دستگاه کپی خود را برای تعمیر به آنها بسپاریدواحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا آماده ی ارائه ی خدمات به هم وطنان گرامی می باشد.

واحد های تعمیرات توشیبا

مرکز توشیبا واحدها و نمایندگی هایی مخصوص و مجهز به انواع قطعات اورجینال و وسایل های تعمیر حرفه ای میباشد،کارشناسان این مجموعه از میان افراد خبره و متخصص انتخاب شده و توانایی تشخیص مشکلات دستگاه و سپس تعمیر تمامی قطعات دستگاه کپی توشیبا را در کمترین زمان ممکن دارا میباشند. خدمات این مجموعه در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می گردد. در این بخش به ذکر عناونین هر یک از واحدهای تعمیرات توشیبا می پردازیم.

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩