آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا در دوره های تخصصی و عمومی به کاربران گرامی ارائه می گردد. علاقه مندان به حوزه ی تعمیر ماشین های اداری کونیکا مینولتا می توانند به این مرکز مراجعه نموده و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند.

کلاس های آموزشی در سه سطح مبتدی ، سطح متوسط و سطح فوق تخصصی و پیشرفته برگزار می گردد. کارآموزان با توجه به سطح دانش خود می توانند در دوره ی مورد نظر شرکت نمایند. پس از اتمام هر دوره و کسب نمره ی مورد قبول ، کاراموز می تواند در سطح بالاتر ثبت نام نماید.

اساتید مجرب مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا براساس راهکارهای نوین علمی به تدریس مهمترین نکات تعمیر می پردازند . افرادی که تمایل به بروزرسانی اطلاعات فنی خود و کسب یک تخصص کارآمد دارند می توانند در دوره های مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا ثبت نام نمایند . این اطمینان را به علاقندان می دهیم که پس از شرکت در این کلاس ها می توانند به سرعت وارد چرخه ی کار شوند .

آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

سرفصل های آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا

  • آموزش تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا ( سطح مبتدی )
  • آموزش تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا ( سطح متوسط )
  • آموزش تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا ( پیشرفته )
  • آموزش تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا ( سطح مبتدی )
  • آموزش تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا ( سطح متوسط )
  • آموزش تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا ( سطح پیشرفته )
  • آموزش تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا برند محبوب و پرفروشی است که در طراحی و ساخت پرینترها و چاپگرهای گوناگون تبحر دارد. بسیاری از سازمان ها، اداره ها، شرکت ها و مراکز فرهنگی از پرینترهای این کمپانی استفاده می کنند. کیفیت وجه مشترک تک تک پرینترهای کونیکا مینولتا است. اما این کیفیت ساختاری بالا مصون از خرابی نبوده و گاهی با اختلالات ریز و درشت بسیاری رو به رو می شود.

مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا واحدی را به تدریس نحوه ی ترمیم و بازیابی کیفیت پرینترهای کونیکا مینولتا اختصاص داده است. با حضور در کلاس های این مجموعه می توانید مطمئن باشید که طی مدت زمان کوتاهی قادر به تعمیر پرینترهای رنگی، سیاه و سفید، کوچک، بزرگ، تک منظوره و چندکاره ی کونیکا مینولتا خواهید بود. این کلاس ها در دو دوره ی عمومی و تخصصی برگزار می شوند و کلیه ی مباحث تعمیراتی پرینترهای کونیکا مینولتا را دربرمی گیرند.

  • آموزش تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا دستگاه های فتوکپی مختلفی دارد. آشنایی با نحوه ی تعمیر این ماشین های فتوکپی یکی از پارامترهای اصلی حضور در حرفه ی تعمیرات دستگاه های چاپ است. کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا با زبانی روان و ساده به تدریس ترمیم ماشین های فتوکپی کونیکا مینولتا می پردازند.

کافی است در کلاس های این دپارتمان تخصصی شرکت کنید تا به راحتی بتوانید تک تک مشکلات احتمالی ماشین های فتوکپی کونیکا مینولتا را برطرف سازید. تعمیر درام، رفع عیوب یونیت فیوزینگ، تعمیر یونیت لیزر، مقابله با ارورهای مختلف، تعمیر کارایی کاغذکش، تعمیر برد پاور و… برخی از مباحثی هستند که در کلاس های واحد آموزش تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا به صورت عملی تدریس می شوند.

  • آموزش شارژ کارتریج چاپگرهای کونیکا مینولتا

حتی اگر ماشین های فتوکپی و دستگاه های پرینتر کونیکا مینولتا با اختلالات ساختاری رو به رو نشوند، برای ادامه ی فعالیت خود به شارژ کارتریج نیاز خواهند داشت. کارتریج محفظه ای است که تونر مصرفی چاپگر را نگهداری می کند. این محفظه ساختار حساس و آسیب پذیری دارد.

بنابراین نحوه ی انجام فرآیند شارژ کارتریج بر روی وضعیت کلی ماشین چاپ تاثیرگذار است. در مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا پروسه ی شارژ کارتریج طبق پارامترهای استاندارد و اصولی تدریس خواهد شد. ما به کارآموزان گرامی این اطمینان را می دهیم که با راهکارهای مراقبتی از کارتریج به طور کامل آشنا شوند.

دوره ی عمومی تعمیرات کونیکا مینولتا

دوره عمومی تعمیرات کونیکا مینولتا به تدریس مباحث عمومی تعمیرات کونیکا مینولتا می پردازد . بدیهی است از این طریق سعی داریم به آموزش افراد غیرحرفه ای نیز بپردازیم . کاربران عادی دستگاه های کونیکا مینولتا می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی شناخت کاملی از دستگاه خود به دست آورند . پس از اتمام این دوره ، کاربر می تواند ایرادات ابتدایی دستگاه را به راحتی برطرف نماید.

درحقیقت با شرکت در دوره ی مقدماتی ، تمامی قطعات دستگاه را شناسایی کرده و با ایرادات اولیه ی آن آشنا خواهید شد.   این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که پس از اتمام دوره عمومی و کسب نمره ی مورد قبول استاد می توانند در دوره ی تخصصی شرکت نمایند. پس از گذراندن دوره ی عمومی حتی اگر حرفه ی تعمیرات دنبال نکنید ، در تشخیص ایراد دستگاه خود تبحر کسب خواهید نمود. بدین ترتیب در صورتی که تعمیرکاری حسن نیت نداشته باشد به راحتی تشخیص خواهید داد. این امر موجب خواهد شد از سپردن دستگاه خود به تعمیرگاه های غیر مجاز ممانعت به عمل آورید.

دوره ی تخصصی تعمیرات کونیکا مینولتا

مرکز آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا ، جهت بهره مندی تعمیرکاران و متخصصین تعمیرات از دانش روز دوره ی تخصصی تعمیرات را راه اندازی نموده است .  کمپانی کونیکا مینولتا به تولید دستگاه های متعددی اقدام می نماید . با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های الکترونیکی جدید نیاز به یادگیری روش های تعمیر نوین امری ضروری تلقی می گردد . تعمیرکاران با شرکت در این دوره ی آموزشی می توانند با روش های جدید تعمیر آشنا شوند . این بخش شامل تخصصی ترین و حرفه ای ترین مبحث آموزش تعمیرات ماشین های اداری کونیکا مینولتا می باشد .

نکات کلیدی و مهم در این دوره به کارآموزان آموزش داده خواهد شد. روش های نوین در عیب یابی صحیح که مهم ترین رکن در تعمیر دستگاه ها می باشد ، از جمله مواردی است که در این دوره به آموزش ان می پردازیم. علاقمندان به دوره آموزشی تعمیرات حرفه ای دستگاه های کونیکا مینولتا می توانند پس از پایان این دوره به راحتی جذب بازار کار شوند . بدیهی است پس از به اتمام رساندن این دوره می توانید به تعمیرکار مجرب و حرفه ای منطقه و شهر خود تبدیل شوید .

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا ، اهتمام خود را در تعمیر ماشین های اداری کونیکا مینولتا به کاربسته است. جهت ارائه خدمات بهتر و با سرعت بیشتر خدمات ما در کارگاه های مجزا به کاربران ارائه می گردد. جهت آشنایی با خدمات تعمیرات کونیکا مینولتا در واحد تعمیرات دستگاه کپی و پرینتر به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

لینک های مفید 

مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

 نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور /  مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت