اشتراک گذاری

آموزش تصویری تمیز کردن لیزر فتوکپی کونیکا مینولتا

در گذر زمان مشکلات متعددی در تجهیزات اداری مختلف مانند فتوکپی بوجود می آید. بعنوان مثال  گاهی برروی کاغد کپی نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد ایراد یا خرابی در دستگاه فتوکپی وجود دارد. مثلا برگه چاپ شده دارای خطوط تیره باشد. از مجموعه دلایلی که ممکنست وجود داشته باشد احتمال اینکه واحدهای لیزر فتوکپی دچار مشکل شده باشد هست . 

در اینصورت لازمست واحد لیزر فتوکپی تمیز شود. برای تمیز کردن واحدهای لیزر فتوکپی ، میتوانید از دستورالعمل درج شده در این مقاله استفاده نمایید. این کار کمک می‌کند تا مشکل ظاهر شدن خطوط تیره بر روی کاغذ برطرف گردد. برای اینکار می توانید از مراحل زیر جهت تمیز کردن لیزر فتوکپی کونیکا مینولتا که در ادامه به آن می پردازیم استفاده کنید.

آموزش تصویری تمیز کردن لیزر فتوکپی کونیکا مینولتا

مراحل تمیز کردن لیزر فتوکپی کونیکا مینولتا :

  1. در ابتدا درپوش جلویی دستگاه را برداشته و محفظه جوهر مازاد را از آن جدا کنید.
  2. ابزار خاکستری رنگ را که برروی درب دستگاه قرار دارد بردارید.این ابزار برای تمیز کرن واحدهای لیزر فتوکپی استفاده میشود.
  3. اول قسمت مربوط به لیزر مشکی رنگ را تمیز کنید. برای این کار کافی است تا ابزار را تا انتهای محفظه فرو کرده و مجدداً خارج کنید.
  4. همین کار را برای واحدهای رنگ آبی، رنگ قرمز و رنگ زرد تکرار کنید. با این کار واحدهای لیزر فتوکپی شما تمیز میشود.
  5. ابزار تمیزکننده را مجدداً سرجای خود قرار دهید.
  6. سپس محفظه‌ی جوهر مازاد را در جای خود محکم کنید.درپوش جلویی دستگاه را ببندید.
  7. برای اطمینان از تمیز شدن واحدهای لیزر فتوکپی یک برگ کپی بگیرید و رفع اشکال آنرا بررسی کنید.

علاوه براین مراحل می توانید از آموزش تصویری تمیز کردن لیزر فتوکپی کونیکا مینولتا که در ادامه آمده است استفاده کنید.

حال اگر مشکل شما مرتفع نشد میتوانید از یکی از متخصصین نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا کمک بگیرید و راهنمایی های مربوطه را دریافت نمایید.

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا شرکتی ژاپنی است که از ادغام دو شرکت ژاپنی کونیکا و مینولتا تاسیس شده است. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو قرار دارد و در چهل و یک کشور جهان فعالیت میکند. فعالیت کونیکا  در سال ١٨٧٣ با تولید چاپگر های لیزری ، دوربین و فیلم عکاسی آغاز شد.

کونیکا مینولتا  فعالیت خود را درسال ١٩٢٨ آغاز کرد و همچون کونیکا در زمینه تولید دوربین عکاسی و دستگاهای کپی، چاپگر و دورنگار فعالیت میکرده است . از سال  ۲۰۰۳این دو شرکت ادغام شدند  و با نام کونیکا مینولتا به فعالیت های خود به شرح ذیل ادامه دادند : تولیدات تجهیزات اداری مثل دستگاهای چاپگر، چاپگر نساجی و کپی ,  ابزارهای هنر های تجسمی و تولید تجهیزات پزشکی مثلا تولید لنز .

علاوه بر این کارشناسان این مرکز، کلیه خدمات  تعمیرات کپی کونیکا مینولتا را به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» انجام میدهند که نمونه ای از آن تمیز کردن لیزر فتوکپی کونیکا مینولتا در بالا توضیح داده شد. نمایندگی مرکز تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی را گارانتی کرده و این اطمینان را به کاربران می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. کلیۀ خدمات تعمیر در نمایندگی کونیکا مینولتا، توسط متخصصین خبره ، کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩