اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی

به طور کلی برد پاور، انرژی الکتریکی مورد نیاز قطعات دستگاه را تأمین می کند. علاوه بر این وظیفه کنترل و هدایت این جریان نیز بر عهده برد پاور است. بر همین اساس، می توان گفت این قطعه یکی از بخش های مهم و حیاتی دستگاه کپی محسوب می شود که در که صورت خرابی می تواند باعث عدم کارکرد صحیح دستگاه شود. البته گاه خرابی برد پاور باعث روشن نشدن دستگاه می شود. در این شرایط با وجود متصل بودن دستگاه به برق با فشار دادن دکمه پاور، فتوکپی روشن نمی شود. تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی از جمله خدمات مرکز تعمیرات کپی می باشد.

مهندسین و متخصصین خبره در این مرکز، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار تعمیر، اقدام به تعمیر و تعویض این قطعه می کنند. یکی از اصلی ترین اهداف این مرکز، ارائه ی خدمات با بالاترین سطح کیفی به کاربران گرامی می باشد.

تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی

نکاتی در مورد تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی

برد پاور دستگاه کپی، جزء قطعاتی می باشد که در هنگام بروز مشکل، باید حتما توسط تعمیرکار متخصص تعمیر و یا تعویض گردد. این قطعه، در فرایند انتقال دستور از سیستم به دستگاه موثر بوده و خرابی درآن تقریبا عمل چاپ را با اختلال شدیدی روبه رو می کند.

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عدم مراقبت از دستگاه و استفاده نامناسب از آن می تواند مشکلات متعددی را در دستگاه شما ایجاد کند. برای مثال چنانچه فتوکپی را در معرض نور خورشید یا در مجاورت حرارت قرار دهید، برخی از قطعات آن از جمله پاور دچار مشکل شده و فرسودگی زودهنگام آنها را به دنبال خواهد داشت. همچنین برای جلوگیری از صدمه دیدن برد پاور بهتر است قبل از استفاده از دستگاه از عدم نوسان برق در محیط مورد نظر اطمینان حاصل کنید. لذا توصیه می شود به منظور تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی خود، حتما به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید. در این قسمت، به بررسی نکاتی در مورد تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی می پردازیم.

تعمیر تخصصی برد پاور دستگاه کپی

ممکن است در اثر استفاده ی بیش از حد، برد پاور دستگاه کپی دچار مشکل و نقص شود. در این شرایط، کارشناسان مرکز تعمیرات کپی، ضمن بررسی دقیق این قطعه، به تعمیر تخصصی آن می پردازند. این کار، به سبب برخورداری کارشناسان از دانش روز دنیا در امر تعمیرات و نیز تجهیز این مرکز به پیشرفته ترین ابزار تعمیر میسر می شود.

تعمیرکاران مرکز تعمیرات کپی در واقع مهندسانی هستند که دوره های مربوطه را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و دارای مدارک بین المللی در این زمینه می باشند. آنها به واسطه ی تجربه ی بالای خود در تعمیر برد دستگاه کپی، از تسلط کافی بر این کار برخوردار بوده و ضمن بررسی همه جانبه ی قطعه ی مورد نظر، تعمیر آن را به تخصصی ترین شکل ممکن انجام می دهند.

تعویض برد پاور دستگاه کپی

همانطور که گفته شد، برد پاور کپی تاثیر بسیاری در کیفیت کار این دستگاه دارد. لذا تعویض آن با قطعه ی بی کیفیت و غیر ارجینال، می تواند آسیب های جدی به دستگاه و کارکرد آن وارد نماید. با توجه به این نکته، مرکز تعمیرات کپی، اقدام به تهیه ی آرشیوی از قطعات یدکی ارجینال نموده است. برد پاور دستگاه های کپی در این مرکز، با استفاده از قطعات موجود در این آرشیو تعویض می گردد. به همین دلیل می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد دستگاه کپی شما به حالت اولیه بازگردد.

ذکر این نکته لازم است که تعویض برد پاور با توجه به مدل دستگاه تفاوت می کند. به عبارت دیگر برد پاور هر مدل از دستگاه ها با یکدگر تفاوت دارد. لذا در صورتی که نیاز به تعویض این برد باشد، باید از وجود برد مشابه اطمینان حاصل کرد. کارشناسان این مرکز در صورت موجود نبودن برد پاور، در اسرع وقت نسبت به تهیه و سفارش برد مورد نظر اقدام می کنند.

عیب یابی صحیح دستگاه کپی

یکی دیگر از نکاتی که در تعمیر و تعویض برد دستگاه کپی اهمیت ویژه ای دارد، عیب یابی صحیح دستگاه است. چنانچه فرایند عیب یابی به شکل غلط و یا ناقص انجام گردد، خرابی برد پاور می تواند موجب ایجاد نقایص جدی تری در دستگاه شود. اما نگران نباشید؛ اگر برد دستگاه کپی شما دچار مشکل شد، با مراجعه به مرکز تعمیرات کپی، می توانید از عیب یابی صحیح و به موقع دستگاه خود توسط کارشناسان این مرکز اطمینان داشته باشید. پس از اینکه عیب یابی انجام شد و مشکل دستگاه مشخص گردید، ضمن هماهنگی با کاربر، تعمیرات این قطعه شروع می شود.

تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی در محل

با توجه به حجم و وزن بالای دستگاه کپی و در نتیجه نقل و انتقال هزینه بر و پر دردسر این دستگاه، خدمات سرویس در محل آن، در مرکز تعمیرات کپی ارائه می گردد. در صورتی که برد پاور دستگاه کپی شما با اختلال مواجه شد، می توانید با تماس با این مرکز، درخواست خدمات سرویس در محل را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت به محل مورد نظر شما اعزام شده و با استفاده از ابزار مدرن تعمیر و نیز قطعات یدکی ارجینال، اقدام به تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی شما در حضور خودتان می کنند.

خدمات واحد تعمیرات کپی جهت تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی

  • عیب یابی دستگاه کپی
  • رفع خطاهای کارکردی دستگاه کپی
  • تعمیر و ترمیم تخصصی برد دستگاه کپی
  • تعویض برد پاور دستگاه کپی در محل مشتری
  • استفاده از ابزار و قطعات ارجینال و به روز در مرکز تعمیر و تعویض دستگاه کپی
  • تعویض برد دستگاه کپی در صورت لزوم
  • ارائه ی مشاوره ی تخصصی پیش و پس از تعویض برد پاور کپی
  • ارائه ی خدمت سرویس در محل تعمیر برد پاور دستگاه کپی

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، ارائه دهنده ی خدمات تعمیر دستگاه کپی در سطح وسیع به کاربران گرامی است. این مرکز، به منظور رفاه حال مشتریان و جلب رضایت آنها، تعمیرات انواع دستگاه های کپی را در محل مورد نظرشان انجام می دهد. در صورت نیاز به خدمات سرویس در محل مرکز تعمیرات کپی، می توانید با این مرکز تماس گرفته و از این خدمات در محل زندگی یا کار خود برخوردار شوید. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کپی مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩