اشتراک گذاری

یونیت لیزر فتوکپی شارپ

یونیت لیزر یکی از قطعات کاربردی موجود در دستگاه‌های کپی لیزری است که بخش از عمده‌ای از فرآیند چاپ برعهده آن است. بدیهی است در صورت خرابی این قطعه، کل فرآیند چاپ با مشکل مواجه شده و مختل می‌گردد. در صورتی که از کاربران دستگاه‌های کپی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال در بخش یونیت لیزر دستگاه شده‌اید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی کپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما در محل حضور یافته و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر یونیت لیزر فتوکپی شارپ را آغاز می‌نمایند.

یونیت لیزر فتوکپی شارپ

تعمیر یونیت لیزر فتوکپی شارپ

برخی اشکالات پیش امده در یونیت لیزر دستگاه کپی شارپ به دلیل بروز اختلال در تنظیمات و محل جاگیری این قطعه است. بنابراین توصیه می‌شود در وهله نخست، محل قرار گیری یونیت لیزر، بررسی گردد و جابجایی‌های مورد نیاز انجام شود. برای این کار یک برگ را به عنوان الگو پرینت بگیرید تا زاویه تنظیم مورد نیاز را تخمین بزنید. در ادامه شیشه اسکن را خارج کنید و کاور موتور چند ضلعی را خارج کنید. کاور سمت راست را نیز خارج کنید. پیچ های یونیت لیزر فتوکپی شارپ را شل کنید و همزمان با این که مراقب درجه A هستید از یک پیچ گوشتی دو سو B برای حرکت دادن یونیت لیزر دستگاه کپی شارپ به چپ یا راست برای تنظیم موقعیت یونیت استفاده نمایید. (مطابق تصویر زیر)

پس از این کار موقعیت یونیت اسکن لیزر را تنظیم کنید. در صورتی که الگو در گوشه لبه بیرون آمده از دستگاه [C] کج باشد، یونیت را به گونه‌ای حرکت دهید که چاپ را روی درجه به سمت عقب حرکت دهد. و در صورتی که الگو در گوشه سمت چپ پایین لبه انتهایی [D] کج شده باشد، یونیت را طوری حرکت دهید که چاپ را روی درجه به سمت جلو حرکت دهد. توجه داشته باشید که درجه موجود به منظور افزایش 1 میلی متری تنظیم شده است. پس از تنظیم یونیت لیزر فتوکپی شارپ، پیچ های روی یونیت را محکم کنید، دستگاه را اسمبل کنید و کپی بگیرید. الگو را بررسی کنید و در صورت نیاز مراحل ذکر شده را مجدداً تکرا نمایید.

برای تنظیم رنگ دستگاه کپی خود کلیک کنید

نشانه های خرابی یونیت لیزر دستگاه کپی شارپ

در هر تعمیری، از جمله تعمیر و تعویض یونیت لیزر فتوکپی شارپ شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. در غالب موارد نشانه‌های مشاهده شده در دستگاه و کدخطاهای اعلام شده توسط آن، می‌تواند راهنمای خوبی برای تشخیص نوع اشکال پیش آمده در دستگاه کپی باشد. از همین رو در این بخش برآنیم تا شما را با برخی از نشانه‌های خرابی یونیت لیزر دستگاه کپی شارپ آشنا سازیم. 

برخی از این نشانه‌ها عبارتند از: کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر، تار بودن تصویر، خرابی سوکت یونیت لیزر، در آمدن پین آینه ی هندسی شکل یونیت لیزر و خرابی لیزر. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر یک از این موارد با کارشناسان ما در نمایندگی کپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های مرتبط با تعمیر یونیت لیزر فتوکپی شارپ را ثبت نمایید.

نمایندگی کپی شارپ

متقاضیان سرویس های فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ می توانند پس از حضور در نمایندگی کپی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش این دستگاه، در فروشگاه مرکزی شارپ و خدمات مرتبط با تعمیر، در پارت تعمیرات دستگاه کپی شارپ ارائه می گردد. در مرکز تعمیرات شارپ ، تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه های کپی، از جمله تعمیر یونیت لیزر فتوکپی شارپ بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌. دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی کپی شارپ، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی‌عیب‌و‌نقص می گردند. جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی sharp گارانتی و ضمانت گشته اند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩