اشتراک گذاری

نمایندگی کپی شارپ

  نمایندگی کپی شارپ با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛ همچنین این مرکز مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع می سازد و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی را با کیفیتی برابر قطعات اصل جایگزین می کند .

نمایندگی کپی شارپ یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات فتوکپی  با بیش از سال ها سابقه، خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهرافشان چندکاره و هد انواع پرینتر در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه  ارائه می دهد.

نمایندگی کپی شارپ

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. واحدهای تعمیرات شارپ عبارتند از واحدهایی که به تعمیر محصولات مختلف کمپانی شارپ می پردازند. در نظر گرفتن کارگاه های تخصصی جهت تعمیر هریک از محصولات ارائه ی خدمات با کیفیت و با سرعت بیشتر را به همراه خواهد داشت.

تمامی این عوامل دست به دست هم داده ند تا نمایندگی شارپ به عنوان مرکز معتمدو منتخب کاربران مطرح کشته و همواره در اولویت انتخاب کاربران قرار بگیرد. لازم به ذکر است تمامی خدمات این مرکز زیر نظر واحد ارتباط با مشتریان به دقت بررسی و به مدیریت نمایندگی شارپ گزارش خواهد شد. از کاربران گرامی تقاضا داریم با ما در تماس بوده وپیشنهادات و انتقادات خود را در جهت ارائه ی خدمات بهتر با نمایندگی شارپ در میان بگذارند زیرا این مشتریان هستند که مسیر حرکت نمایندگی شارپ را در جهت ارائه ی خدمات بهتر مشخص می نمایند.

این مقاله برای شما مفید است :تعمیرات دستگاه کپی شارپ

مشخصات نمایندگی کپی شارپ

از جمله دلایل موفیقت نمایندگی کپی شارپ، ارائه ی خدمات برمبنای اصل مشتری مداری می باشد. احترام به مشتری و حرکت در جهت خواسته های مشتریان گرامی از جمله نکاتی است که کارکنان و کادر فنی نمایندگی شارپ همواره مد نظر داشته اند. طبق نظرمدیریت نمایندگی شارپ، رضایت مشتری مهم ترین نقش را جهت پیشبرد اهداف یک شرکت ایفا می کند. زیرا رضایت مشتری علاوه برحفظ مشتریان کنونی،جذب مشتریان جدید را به همراه خواهد داشت. دراین میان نقش مدیران ارشد نمایندگی کپی شارپ  بسیار تاثیرگذار است. رفتار و گفتار مدیریت مرکز، گویای اخلاقی مشتری مدارانه می باشد و تاثیر مستقیم بر رفتار کارکنان شرکت دارد.

تعهد در قبال مشتری اصلی ترین نکته در ارائه ی خدمات بهتر می باشد. کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. طی مطالعات فراوان روشن شده است که روابط انسانی، نقش تعیین کننده در ایجاد رضایت بازی می‌کند. مشتری علاقه مند است از مشکل دستگاه خود مطلع شده و به دنبال پاسخ پرسش های بسیاری است که  پس از خرابی دستگاه در ذهنش نقش می بندد. بنابراین صبروحوصله و پاسخ به سوالات همراه با شکیبایی، تاثیر شگرفی در آرامش و اطمینان مشتری دارد.  واحد پشتیبانی نمایندگی شارپ، آماده ی پاسخگویی به پرسش های حضوری و تلفنی کاربران می باشند.

برخی از خدمات نمایندگی کپی شارپ

  • نمایندگی مرکز تعمیرات کپی / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی کپی شارپ / نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی اصلی مرکز تعمیرات کپی/ نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی / نمایندگی تعمیرات دستگاههای کپی
  • نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی / نمایندگی تعمیر تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی کپی تخصصی مرکز تعمیرات کپی / نمایندگی تعمیرات تخصصی تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی تعمیر تخصصی مرکز تعمیرات کپی / نمایندگی تعمیر تخصصی تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی خدمات پس از فروش مرکز تعمیرات کپی / نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی رسمی فروش مرکز تعمیرات کپی / نمایندگی رسمی فروش تعمیرات دستگاه کپی
  • نمایندگی اصلی فروش مرکز تعمیرات کپی / نمایندگی اصلی فروش تعمیرات دستگاه کپی
  • فروش دستگاه فتوکپی با گارانتی اصلی / فروش دستگاه فتوکپی با گارانتی اصلی
  • تعمیرگاه دستگاه کپی / تعمیرگاه فتوکپی / تعمیرگاه دستگاه فتوکپی / تعمیرگاه ماشین کپی
  • نمایندگی کپی شارپ / نمایندگی دستگاه کپی شارپ / نمایندگی فتوکپی شارپ / نمایندگی تعمیر کپی
  • نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ / نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ / نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ
  • نمایندگی تعمیرات کپی شارپ / نمایندگی دستگاه فتوکپی  شارپ/ نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ

اینو بخون حتما به کارت میاد :شارژ کارتریج شارپ

نگاهی به تاریخچه شارپ

در سال ۱۹۲۹ شارپ ژاپن، به عنوان تولیدکننده پیشرو رادیویی تاسیس شد. این شرکت تا حد زیادی در سال‌های بعد گسترش یافت و در سال ۱۹۳۵ نیاز به سازماندهی مجدد پیدا کرد. در طول جنگ جهانی‌دوم ‌هایاکاوا شرکت خود را برای تولید دستگاه‌های نظامی‌ بازسازی کرد. در آن زمان شرکت‌ها، به موجب قوانین صنعتی جدید برای تمرکز ظرفیت صنعتی، مجبور شدند به تولید ابزارآلات نظامی ‌بپردازند. در سال ۱۹۴۲، به دلیل آسیب‌های جنگی که شرکت شارپ دیده بود و در حالی که صنایع دیگر با پاکسازی بقایای جنگی، حمایت خود را از صنعت نشان می‌دادند، بزرگ‌ترین نگرانی‌های ‌هایاکاوا، بازسازی شرکت خود و زنده ماندن پس از رکود اقتصادی ژاپن بود.

 در اواسط دهه ۱۹۵۰ شرکت به توسعه تلویزیون رنگی پرداخت و تولیدات خود را در سال ۱۹۶۲ با تولید یک اجاق مایکروویو تجاری دنبال کرد. در سال ۱۹۶۴ به تولید ماشین حساب پرداخت که برای اولین بار در جهان دارای ترانزیستور بود. در طول دهه ۱۹۷۰، شرکت شارپ ژاپن موقعیت خود را در کالاهای مصرفی با گسترش خط تولید محصولاتی مانند یخچال، ماشین‌لباسشویی، پخش استریو قابل حمل، دستگاه‌های کپی، میز کامپیوتر، تجهیزات تصویری و واکمن تقویت کرد.

 در ۷ سال اخیر، شرکت شارپ به طور متوالی بزرگ‌ترین شرکت تامین‌کننده محصولات اداری و کپی بوده و در جهان مقام دوم را دارا می‌باشد. همچنین ساخت دستگاه‌ها و اجاق‌های بخارپز و تولید سلول‌های انرژی خورشیدی توسط شارپ که در ۷ سال گذشته سهم اول بازار را به خود اختصاص داده است، حائز اهمیت است. در زمینه تلویزیون‌های LCD با توجه به تقاضای بسیار بالا برای این محصول در جهان، در سال ۲۰۱۰، شرکت شارپ به تولید صد میلیون دستگاه در سال رسید. در آینده نیز شاهد تغییراتی در زمینه استفاده از ادوات موبایل و ایجاد موبایل و شبکه‌های داخلی لوازم خانگی توسط این شرکت خواهیم بود. شارپ با داشتن بیش از ۶۴ هزار کارمند در سراسر جهان، در سال جاری میلادی، درآمدی بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار داشته است.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩