اشتراک گذاری

کپی از همه ی اجسام

کپی از همه ی اجسام توسط  جای یانگ یون طراحی شد. یانگ یون دستگاهی طراحی کرده است که با کمک آن می توانید از هر چیز که بخواهید یک کپی تهیه کنید. دستگاه کپی از همه ی اجسام ، یک دستگاه جالب و کاربردی  است و به کمک آن از هر چیزی که می بینید یک کپی داشته باشید. با این وسیله شما می توانید هر جسمی را کپی گرفته و روی کاغذ آن را پیاده کنید . شاهد کاربردهایی در دنیای رایانه هستیم که برخی از آن ها را نمی توان وارد زندگی واقعی کرد و از آن ها استفاده کرد اما برخی از آن ها نیز به راحتی و تنها با ساخت وسیله های مختلف قابلیت آن را دارند تا وارد هر جا و وسیله ای بشوند.

کپی از همه ی اجسام

کاربردهای دستگاه کپی از همه ی اجسام

در دستگاه کپی از همه ی اجسام ، امکان کپی و پیست از اجسام مختلف وجود دارد .  قابلیتی در رایانه است که می توان از هر چیزی تنها با یک کلیک کپی گرفت و برای همیشه نیز نگه داری کرد. این قابلیت تا به حال در دنیای واقعی وجود نداشته است ولی حالا دستگا کاربرد

این دستگاه به افرادی کمک می نماید که می خواهند نامه ها را سریع بایگانی کرده و یک کپی از آن بگیرند. همچنین سرعت کپی برداری و هزینه آن را نیز به شدت کاهش خواهد داد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست از دستگاه های بسیار بزرگ استفاده کنید. پیش بینی می شود که این دستگاه  تا سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

شکل ظاهری دستگاه کپی از همه ی اجسام

شکل ظاهری دستگاه کپی از همه ی اجسام ، مانند بارکدخوان هایی است که در فروشگاه ها دیده می شود اما با این تفاوت که این دستگاه یک حافظه دارد و صفحه آن توانایی این را دارد تا رنگ ها و مشخصات هر تصویری را به خاطر بسپرد. سپس با زدن یک دکمه این حافظه روی کاغذ پیاده می شود.

واحدهای تعمیرات توشیبا

واحدهای تعمیرات توشیبا خدمات تخصصی تعمیرات را در کارگاه های مجزا به کاربران گرامی ارائه می نمایند. در این بخش ضمن معرفی دستگاه کپی از همه ی اجسام ، می‌توانید اطلاعاتی را در زمینه‌ی واحدهای تعمیرات توشیبا کسب نمایید، چگونگی عملکرد نرم‌افزار و سخت‌افزار دستگاه و هر آن‌چه که به آن نیاز دارید را از کارشناسان حاضر در واحد های تعمیرات توشیبا دریافت نمایید. جهت آشنایی با خدمات هرواحد می توانید به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا سال هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح است ، ازجمله دلایل موفقیت این نمایندگی ، حرکت در جهت خواسته های مشتریان گرامی می باشد. نمایندگی توشیبا در پاسخ به درخواست کاربران جهت یافتن نمایندگی معتبر ، خدمات خود را به صورت تخصصی به کاربران ارائه می نماید. علاوه بر تعمیرات توشیبا ، خدمات ما در بخش های مختلف  اخبار ، مقالات ، محصولات و پرسش های متداول و… به کاربران ارائه می شود.

اینو بخون حتما به کارت میاد :ارورهای دستگاه کپی توشیبا

معرفی مقالات واحد تعمیرات توشیبا

در این صفحه خبر مرتبط با دستگاه کپی از همه ی اجسام را مطالعه نمودید. در این بخش به معرفی مقالات توشیبا می پردازیم. مقالات مرکز تعمیرات توشیبا برگرفته از مقالاتی است که در همایش های مختلف ملی و بین المللی ارائه گردیده است. این مقالات توسط کارشناسان بررسی شده و در سایت بارگذاری خواهند شد. نقطه ی اتکای مرکز تعمیرات توشیبا ، اعتماد کاربران به این مجموعه است، اعتماد و اطمینان کاربران به یک مجموعه، همواره سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن خواهد شد. جهت مطالعه ی مقالات ما را همراهی کنید.

 آشنایی با محصولات کمپانی توشیبا

در این صفحه  علاوه بر شرح خبر دستگاه کپی از همه ی اجسام ، به شرح مشخصات فنی ماشین های اداری کمپانی توشیبا می پردازیم. شرکت توشیبا یک شرکت خوشه ای و چند ملیتی است ، این شرکت عظیم در رتبه ی پنجم تولید رایانه های شخصی قرار دارد. همانطور که می دانید این شرکت محصولات زیادی دارد که شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برقی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است. ماشین های اداری توشیبا از جمله پرطرفدارترین ماشین های اداری در جهان هستند. در این بخش می توانید مشخصات فنی مدل های مختلف ماشین های اداری توشیبا را مطالعه نمایید.

پاسخ گویی به پرسش های کاربران در نمایندگی توشیبا

کاربران ماشین های اداری توشیبا، در این قسمت می توانند پرسش های متداول  را به همراه پاسخ های کارشناسانه که توسط  متخصصین و کارشناسان تعمیرات توشیبا ارائه گردیده است مطالعه نمایند. در این قسمت به ذکر رایج ترین پرسش ها در زمینه ی تعمیرات ماشین های اداری توشیبامی پردازیم. پاسخگویی به این پرسش ها توسط متخصصین تعمیرات ماشین های اداری توشیبا  و پس از بررسی و تحلیل پرسش ها صورت گرفته است. جهت مطالعه ی رایج ترین پرسش های کاربران ماشین های اداری توشیبا به بخش پاسخگویی به پرسش ها در واحد تعمیرات ماشین های اداری توشیبا مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩