اشتراک گذاری

کوچکترین پرینتر چند کاره جهان معرفی شد

کوچکترین پرینتر چند کاره توسط کمپانی اچ پی تولید و به بازار عرضه شد. اچ‌پی  پرینتر جدیدی با نام DeskJet 3755 معرفی کرده که مدعی شده این محصول کوچکترین پرینتر چندکاره جهان است.  البته این تنها یک ادعا است که کمپانی اچ پی دارد . در حقیقت این پرینتر کوچکترین پرینتر جهان نیست. پرینتر جدید اچ‌پی DeskJet 3755 All-in-One نام دارد که با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. چنین قیمتی  بسیار مناسب است و می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نیاز به یک پرینتر چند کاره و کوچک دارند.  این پرینتر چندکاره ی اچ پی هم پرینتر و هم اسکنر است.

/copymachine.ir/کوچکترین-پرینتر-چندکاره/

ویژگی های کوچکترین پرینتر چندکاره جهان

 در مورد ویژگی های کوچکترین پرینتر چندکاره باید گفت : ظاهر دستگاه بسیار جالب است و در مقایسه با پرینتر‌های چندکاره‌ای که تاکنون دیده ایم ،‌ بسیار کوچک و جذاب است . چاپگر مذکور ۱۵.۸۶ اینچ عرض و ۱۷.۷۵ اینچ طول دارد. ارتفاع آن نیز ۱۰.۳۹ اینچ است و سایز بسیار کوچکی دارد. اچ‌پی جهت کوچک نمودن حجم پرنیتر خود  از برخی قابلیت‌ها  مانند امکان چرخاندن (قرقره کردن) کاغذ برای انجام عمل کپی و اسکن بهره برده است . به کمک این قابلیت دیگر نیازی نیست  که کاغذ به شکل صاف قرار گیرد. از جمله دیگر قابلیت های کوچکترین پرینتر چندکاره جهان  بی‌سیم بودن آن است.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :تمیز کردن کاغذ کش پرینتر

DeskJet 3755 کوچکترین پرینتر چندکاره جهان

در مورد DeskJet 3755  کوچکترین پرینتر چندکاره جهان باید گفت ادعای اچ پی در مورد اعلام این پرینتر به عنوان کوچکترین پرینتر چندکاره کمی عجیب به نظر می رسد. زیرا اچ‌پی تاکنون چند دستگاه دیگر را نیز کوچک‌ترین چاپگر چندکاره معرفی کرده که در این بین می‌توان به Officejet 150 و Primera trio اشاره کرد که هر دو ابعاد کوچکی دارند.  این پرینتر های اچ‌پی حتی کوچکتر از DeskJet 3755   هستند . با توجه به این موضوع می توان به این نتیجه رسید که  شرکت HP چندان به محتوای جمله “کوچک‌ترین پرینتر جهان” توجه ندارد.

واحدهای تعمیرات کپی

تعمیرات شارپ در کارگاه های مجزا به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی با خدمات هر واحد به لینک مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩