اشتراک گذاری

کار مگنت رولر پرینتر چیست؟

آشنایی با کار مگنت رولر پرینتر و کارایی آن از جمله اطلاعات پایه ای است که بر کاربران این نوع دستگاه ها لازم و واجب می باشد. این قطعه یکی از قطعات یدکی در ماشین های اداری به حساب می آید که با تعویض کارتریج، عوض می شود. مگنت رولر چاپگر خاصیت مغناطیسی داشته و به صورت استوانه ای مخروطی شکل، درون کارتریج قرار دارد. قطر این قطعه از طول آن کمتر بوده و شبیه فوم رولر می باشد.

کارایی دستگاه، اندازه و کوچک و بزرگی این قطعه را تعیین می کند. مگنت رولر پرینتر پودر تونر را به درام انتقال می دهد. وجود حالت مغناطیسی در این قطعه موجب می شود که تونر به میزان مناسبی، روی درام منتقل شود. در این مقاله به نحوه ی تعمیر یا تعویض مگنت رولر پرینتر می پردازیم با ما همراه باشید.

کار مگنت رولر پرینتر چیست؟

علائم خرابی مگنت رولر

کاربران باید توجه داشته باشند که خرابی مگنت رولر پرینتر موجب کاهش کیفیت چاپ شده و علائمی از قبیل سیاه شدگی کاغذ، خطهای افقی در عرض کاغذ، چاپ کمرنگ، لکه های سیاه، علائمی مثل ابرو باد و … را مشاهده خواهند کرد. در صورت مشاهده ی هر کدام از این علائم در پرینتر بهترین کار مراجعه به واحد تعمیرات konicaminolta می باشد تا در کوتاه ترین زمان اشکلات مربوط به کیفیت چاپ را در دستگاه پرینتر شما برطرف کنند. تکنسین های این واحد با بررسی های همه جانبه تشخیص نوع خرابی را انجام داده و اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض مگنت رولر پرینتر کونیکا مینولتا را انجام می دهند.

تعمیر مگنت رولر پرینتر konicaminolta

تعمیر مگنت رولر پرینتر کونیکا مینولتا یکی از خدمات تخصصی است که در واحد تعمیرات کونیکا مینولتا به مشتریان عزیز ارائه می شود. این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ی عیب یابی و تعمیر، ابتدا ریشه ی اختلالات پرینتر را یافته، پس از تایید خرابی مگنت یا آهنربای پرینتر سطح خرابی آن را مشخص می کند.

اگر میزان خرابی پایین باشد اقدامات لازم را برای تعمیر مگنت رولر کارتریج پرینتر konicaminolta انجام می دهد. اما اگر خرابی آن موجب اختلال فراوان در کیفیت چاپ شود این قطعه را با نمونه ای اصل و اورجینال جایگزین می کند. در این مرکز علاوه بر ارائه ی خدمات تعمیری تخصصی، گارانتی های تعمیرات نیز به مشتریان ارائه می شود تا کاربر با خیال راحت به استفاده ی دوباره از دستگاه خود بپردازد.

تعویض مگنت رولر پرینتر konicaminolta

همانگونه که در مطالب قبل گفته شد، اگر مگنت رولر دچار اختلال شود، خاصیت مغناطیسی خود را از دست داده و به انتقال درست تونر بر روی درام نپردازد به طور قطع نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت. این قطعه جز قطعات یدکی ماشین های اداری به حساب می آید. جایگاه مگنت رولر درون کارتریج است.

کارتریج خود یک قطعه ی مصرفی است که پس از اتمام عمر مفید، نیاز به تعویض دارد. اما اگر مگنت رولر پرینتر پیش از زمان مشخص شده، موجب کاهش کیفیت چاپ شود تکنسین های خبره ی واحد تعمیرات konicaminolta این قطعه را با نمونه ای اورجینال جیگزین می کنند و کیفیت اولیه چاپ پرینتر را باز می گردانند.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تلاش های شبانه روز، خود را به نوین ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز کرده است. این اقدام موجب تسریع روند شناسایی ایراد و پروسه ی تعمیرات شده است. این مرکزِ مجهز و منظم دارای واحدهای مختلف مشاوره، فروش و تعمیرات انواع دستگاه کپی konicaminolta می باشد. مهندسین توانای هر واحد در این مرکز به صورت مجزا می توانند بهترین خدمات موجود در ایران را در اختیار مراجعین قرار دهند و با نهایت تلاش خود به hard آن ها بپردازند.

مدیران نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، مرکز خود را همپای با تکنولوژی روز دنیا طراحی کرده اند. این مرکز با مهارت خاص به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی همچنین رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی کونیکا مینولتا می پردازند. توصیه می شود کاربرانی که در جست و جوی خدمات نوین، مفید و موثر تعمیرات و فروش دستگاه کپی می باشند به انتخاب این مرکز اقدام نمایند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا تیمی توانا از برترین تعمیرکاران و آرشیوی غنی از نوین ترین محصولات کمپانی Konicaminolta را در مرکز خود فراهم کرده است. این نمایندگی با تلاش های مداوم توانسته است مرکز خود را به واحدهای مجزا و تخصصی تقسیم کند، تا مراجعین بتواند در کوتاه ترین زمان و با برترین کیفیت خدمات مورد نیاز خود را از قبیل مشاوره، فروش و یا تعمیر انواع محصولات کونیکا مینولتا دریافت کند.

یکی از بخش های این مجموعه که به صورت تخصصی در واحدهای جداگانه مشغول فعالیت است، واحد تعمیرات کونیکا مینولتا است. در این واحد که توسط برترین کارشناسان ایران اداره می شود خدمات پس از فروش تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا به صورت تخصصی ارائه خواهد شد. این واحد با بررسی های مستمر محصولات می تواند با صرف کوتاه ترین زمان، عیوب را شناسایی کند و اقدامات لازم را در زمینه ی تعمیر یا تعویض بخش های نرم افزاری و سخت افزاری آن ها انجام دهد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩