اشتراک گذاری

چرا پرینت کمرنگ است؟

امروزه پرینتر ها کاربرد بسیار زیادی در انجام امور روزمره ی افراد دارند . بدیهی است که با کارکرد بالای انواع مدل های پرینتر ، کاربران آنها با اختلالاتی در این دستگاه نیز مواجه شوند. گاهی این سوال مطرح می شود که چرا پرینت کمرنگ است؟ دانستن جواب این مشکل ، می تواند کمک بسیاری در رفع آن نماید. لذا در این مطلب ، به پاسخ این سوال می پردازیم. لازم به ذکر است که موارد بیان شده ، توسط کارشناسان واحد تعمیرات پرینتر شارپ ، گردآوری شده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد.

چرا پرینت کمرنگ است؟

چند سوال مهم

پیش از اینکه به پاسخ سوال “چرا پرینت کمرنگ است؟ ” بپردازیم ، لازم است به چند سوال جانبی مهم و پاسخ آنها بپردازیم :

  • اولین پرسش مهم این است که آیا کارتریج پرینتر شارپ شما ، بعد از اولین شارژ ، دچار مشکل چاپ کمرنگ می شود؟ کارشناسان مرکز تعمیر پرینتر شارپ معتقدند که معمولا پرینترهای خانگی با این مشکل مواجه می شوند .
  • پرسش دوم در مورد کمرنگ بودن چاپ پرینتر شارپ ، این است که آیا بعد از شارژ دوم یا سوم کارتریج ، چاپ دستگاه کمرنگ شده است؟ این مشکل ، معمولا در پرینترهای با توان کارکرد بالا دیده می شود.
  • و آخرین سوالی که پیش از پاسخ به پرسش ” چرا پرینت کمرنگ است؟ ” باید به آن توجه شود ، به این نکته می پردازد که آیا با تعویض کارتریج ، باز هم شاهد چاپ کمرنگ در پرینتر شارپ هستید ؟ تکنسین های واحد تعمیرات پرینتر شارپ ، این مساله را بیشتر در دستگاه هایی مشاهده کرده اند که در محیط های آلوده کار می کنند . پاسخ این سوال همچنین پرینترهایی را که چند سال از آنها استفاده شده نیز در بر می گیرد .

دلایل کمرنگ بودن چاپ پرینتر

  • پودر

جالب است بدانید که اولین و مهم ترین علت کمرنگی چاپ بعد از شارژ کارتریج پرینتر شارپ ، مربوط به پودر است ؛ اگر پودری پیدا کنید که از لحاظ کیفیت ، هم ردیف پودر فابریک و اولیه کارتریج باشد ، می توانید شاهد یک چاپ با کیفیت باشید . البته ذکر این نکته ضروری است که شرکت های سازنده ی پرینتر ها ، با شارژ کردن کارتریج ، مخالف بوده و تعویض آنها را توصیه می کنند . لذا پودر اصلی کارتریج ، در دسترس کاربران نیست و در بازار ، یافت نمی شود.

  • درام

دومین موردی که می توان پاسخ سوال ” چرا پرینت کمرنگ است؟ ” را در آن جستجو کرد ، دارم کارتریج دستگاه است . درام ، میله ای سبز رنگ و یا در بعضی موارد آبی فیروزه ای است . همکاران ما در مرکز تعمیر پرینتر شارپ ، اعتقاد دارند که چنانچه از درام مرغوب در کارتریج استفاده شود ، کاربران ، چاپی با کیفیت و نزدیک به چاپ کارتریج فابریک را شاهد خواهند بود.

  • مگنت و بلیدمگنت

سومین جوابی که برای سوال دلایل کمرنگ شدن پرینت می توان در نظر گرفت ، مربوط به دو قطعه ی مگنت و بلید مگنت یا دکتر بلید ، می باشد . در هنگام شارژ کارتریج ، باید به تمیز بودن این قطعات دقت کرد . در صورت وجود هرگونه آلودگی یا گرد و خاک ، لازم است هر دوی این قطعات ، به خوبی تمیز شوند . لازم به ذکر است که این کار ، در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ ، با دقت هرچه تمام تر انجام می شود تا کاربران از چاپ با کیفیتی در پرینتر خود برخوردار شوند.

  • پرینتر

اما چهارمین پاسخ ” چرا پرینتر کمرنگ است؟ ” را باید خود دستگاه پرینتر عنوان کرد . پرینترها معمولا بعد از مدت زمانی که از کارکرد آنها می گذرد ، باید سرویس شوند و کلیه قطعات داخلی شان تمیز شود. چنانچه این کار انجام نشود ، کیفیت و رنگ چاپ آنها با افت مواجه خواهد شد . فراموش نکنید که سرویس پرینتر ، کاری تخصصی است لذا توصیه می کنیم برای این کار به مراکز مجاز مراجعه کنید . متخصصین مرکز تعمیرات پرینتر شارپ ، آماده ی ارائه ی این خدمت تخصصی به شما کاربران گرامی می باشند.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ ، سالهاست ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیرات محصولات شارپ ، به کاربران می باشد . این مرکز ، به واسطه ی برخورداری از ویژگی های مثبت ، به مرکز مورد اعتماد کاربران در طول سالهای اخیر تبدیل شده است.

حضور مهندسین و کارشناسان زبده و با تجربه در بخش های مختلف نمایندگی شارپ . برخورداری از تجهیزات و ابزار پیشرفته در واحدهای فروش و تعمیرات شارپ . ارائه ی مشاوره های تخصصی پیش و پس از فروش و تعمیر محصولات در نمایندگی شارپ ، ارائه ی گارانتی معتبر در قبال خدمات ارائه شده و همچنین ارائه ی خدمات سرویس در محل شارپ ، تنها بخشی از این ویژگی ها می باشند . در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات شارپ خود ، کارشناسان ما در نمایندگی شارپ ، آماده ی خدمات رسانی به شما می باشند . در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات دستگاه کپی شارپ مطالعه نمایید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

بیست − سه =