اشتراک گذاری

پرینتر‌ سلفی کانن کامپکت CP1300 معرفی شد

کانن ، اخیرا از محصول جدید خود ، پرینتر‌ سلفی کامپکت CP1300 رو نمایی کرد . شرکت کانن را می توان بزرگ ترین تولید کننده ی ماشین های اداری در جهان دانست . این شرکت به سبب تولیدات با دوام و نوین ، همواره مورد توجه کاربران ، به ویژه ماشین های اداری بوده است . کانن اخیرا به انتشار خبری در مورد یک محصول جدید اقدام نموده است . طراحی پرینتر کانن CP1300 ، موضوع اصلی این خبر می باشد . پرینتر جدید شرکت کانن ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای کاربران هیجان انگیز خواهد بود ؛ برای آشنایی بیشتر با جدید ترین محصول کمپانی بزرگ کانن ، با ما همرا باشید .

پرینتر کانن CP1300

مشخصات منحصر بفرد پرینتر کانن CP1300

پرینتر کانن CP1300 ، از وزن کمی برخوردار است که حمل و جابجایی آن را آسان می کند . همچنین این پرینتر ،  قابلیت اتصال به وای فای و نیز موبایل را دارا می باشد . جالب است بدانید که پرینتر جدید کانن ، توانایی اشتراک گذاری محتویات کارت های حافظه در دستگاه های مختلف ، با سرعت فوق العاده را در خورد دارد .

چاپ عکس در مسافرت

همانطور که اشاره کردیم ، پرینتر کانن CP1300 ، از وزن بسیار کمی برخوردار است ؛ همین ویژگی سبب شده تا کاربران بتوانند آن را با خود به مسافرت ها و مهمانی هایشان برده و ظرف مدت چند ثانیه ، عکس های بسیار با کیفیتی را از دوربین و یا گوشی تلفن همراه خود چاپ نمایند .ش

نسخه ی جدید

کانن CP1300 ، نسخه‌ی ارتقاء یافته و آپدیت‌شده‌ی پرینتر CP1200 محسوب می‌شود و ابزار بی‌نظیری برای اتصال به دوربین‌های دیجیتالی یا تلفن‌های همراه هوشمند به شمار می‌آید.

باتری پر قدرت

در پرینتر کانن CP1300 از باتری های بی سیم و پرقدرتی بهره گرفته شده است که خیال کاربر را بابت دوام باتری دستگاه ، راحت می کند . شما می توانید با تکیه بر ویژگی بی سیم بودن باتری ، این پرینتر سلفی را در هرجایی که بخواهید مورد استفاده قرار داده و عکس های بی نظیری را بدون نگرانی در مورد اتمام باتری ، به چاپ برسانید .

امکان اتصال به باتری های اکسترنال

امکان اتصال به باتری های اکسترنال ، یکی از دیگر ویژگی های جذاب پرینتر کانن CP1300 می باشد که به واسطه ی آن ، حمل و نقل این پرینتر ساده تر می شود . پس به راحتی و بدون هیچ‌ نگرانی، این پرینتر سلفی کامپکت را در جیب خود قرار داده و به هرجا که می‌خواهید بروید . همچنین یک دکمه‌ی وای فای مشخص روی بدنه‌ی آن تعبیه شده که با فشردن آن می‌توان مستقیما تنظیمات وایرلس و اینترنت را در پرینتر بررسی و تعدیل نمود.

دیگر ویژگی ها

کانن اعلام کرده که پرینتر کانن CP1300 ، مجهز به یک صفحه نمایش LCD بزرگتر از ۳٫۲ اینچی می باشد. همچنین این صفحه نمایش ، تاشو نیز هست . جالب است بدانید که به کمک جستجو بر اساس تاریخی که به آن افزوده شده، تصاویر موردنظر خیلی راحت‌تر یافت می‌شوند. با پرینتر سلفی CP1300 می‌توان عکس‌هایی در ابعاد ۲ در ۶ چاپ کرد . تعبیه ی و مود Party Shuffle در این پرینتر، باعث شده تا با اتصال به وای فای بتوان به طور همزمان با چند دستگاه موبایل به آن متصل شد و عکس‌ها را بایکدیگر ترکیب کرده و یک عکس ترکیب‌شده چاپ نمود.

امکان اتصال به باتری های اکسترنال ، یکی از دیگر ویژگی های جذاب پرینتر کانن CP1300 می باشد که به واسطه ی آن ، حمل و نقل این پرینتر ساده تر می شود . پس به راحتی و بدون هیچ‌ نگرانی، این پرینتر سلفی کامپکت را در جیب خود قرار داده و به هرجا که می‌خواهید بروید . همچنین یک دکمه‌ی وای فای مشخص روی بدنه‌ی آن تعبیه شده که با فشردن آن می‌توان مستقیما تنظیمات وایرلس و اینترنت را در پرینتر بررسی و تعدیل نمود.ش

عرضه ی پرینتر‌ کانن CP1300

لازم به ذکر است که پرینتر سلفی کاننCP1300   ، به‌زودی در دو رنگ سفید یا مشکی روانه‌ی بازار خواهند شد و می توانید از استفاده از آن لذت ببرید .

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش ماشین های اداری در ایران می باشد. این مرکز ضمن سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. در نمایندگی کپی ، خدمات مربوط به هر محصول در پارت مختص به همان محصول ارائه می شود.

کارشناسان حرفه ای و با تجربه ی حوزه ی تعمیرات هر محصول در پارت مخصوص به همان محصول حضور دارند. هم چنین نمایندگی کپی با تجهیز هر بخش به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر ، گامی بلند در جهت ارائه ی خدمات تخصصی به مشتریان محترم برداشته است.

شما عزیزان در صورت وجود هرگونه سوال درمورد فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کپی می توانید به نمایندگی کپی مراجعه کنید. کارشناسان ما ضمن هدایت شما به واحد مربوطه، ارائه ی خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما میسر می سازند. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩