اشتراک گذاری

پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ

امروزه انقلاب بزرگی در صنعت پرینترها روی داده است. این دستگاه های محبوب نسل به نسل پیشرفت کرده و اکنون در انواع و کلاسهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند. از سویی دیگر، برندهای مطرحی در سرتاسر جهان در این حوزه فعالیت داشته و همواره محصولاتی پیشرفته تر از سابق را روانه بازارهای ماشین آلات اداری ساخته اند. 

به هر حال، این دستگاه ها از رایج ترین و اصلی ترین ملزومات اداری و سازمانی محسوب شده و قادرند گردش کارهای پرشتاب و پرحجم دفاتر بزرگ و کوچک را به خوبی مدیریت کنند. از این حیث، نیاز به آنها در بعضی از محیط های کاری غیر قابل چشم پوشی بوده و به دلیل وجود تنوع و گستردگی مدل ها، انتخاب یکی از بهترین آنها کمی سخت و پیچیده شده است. یکی از این پرینتر ها پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ است که در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

پرینتر چندکاره شارپ MX-3060V

بررسی ویژگی های پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ

از آنجایی که پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ، دستگاهی حرفه ای و همه کاره محسوب می شود قادراست کلیه امور اداری از جمله چاپ، کپی، اسکن و فکس را به خوبی پشتیبانی کرده و شما را از خرید ملزامات اضافی برای دفتر کارتان نجات دهد. این دستگاه به شیوه ای پیشرفته طراحی شده و از تکنولوژی های نوظهور و قابلیت های کلیدی کم نظیری بهره مند شده است.

سرعت عمل بیشتر

گرم شدن دستگاه و همچنین سرعت اولین کپی پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ بسیار شگفت انگیز است. این پرینتر تمام عیار قادراست در عرض 10 ثانیه راه اندازی شده و با سرعت  6 تا 7 ثانیه اولین کپی رنگی را در اختیار شما قرار دهد.

اتصال به انواع اسمارت فون ها و تبلت ها

خوشبختانه پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت های شخصی شما را داشته و از این حیث به راحتی می توانید محتوای دلخواه و مورد نیازی را که در دستگاه شخصی خود دارید، به چاپ برسانید.

اتصال به سرویس های ابری

از دیگر نقاط قوت پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ می توان به اتصال راحت آن با سرویس های ابری اشاره داشت. بر اساس این ویژگی قابل تحسین نیز دیگر انجام کارها به محیط دفتر یا اداره تان محدود نخواهد بود. چرا که شما اکنون می توانید به راحتی و از هر جایی که هستید، فایل های مورد نیاز خود را بروی این پرینتر به چاپ برسانید.

گفتنی است، گنجانده شدن این قابلیت شگفت انگیز در این دستگاه، به شما کمک می کند تا فرصت های جدید کسب و کاری خود را به راحتی جذب کرده و ارتباطات سریع تر و تعاملات حرفه ای تری با طرف های کاری خود داشته باشید.

تغییر فرمت اسناد از طریق OCR

همچنین، پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ، به کاربران اجازه می دهد تا اسناد اسکن شده خود را به فایل های قابل ویرایش docx-pptx-xlsx  و همچنین فایل های قابل جستجوی PDF تبدیل کرده و میزان دسترسی و کارکرد با آنها را ساده تر سازند.

لازم به ذکر است، براساس این ویژگی شما می توانید به سرعت متن های مورد نیاز خود را حتی در میان اسناد پرحجم جستجو کرده ، به سادگی کپی بگیرید و یا حتی آنها را بروی اپلکیشن دیگری پیست (PASTE) نمایید.

نمایشگر

کمپانی کهنه کار شارپ با رویکردی کاملأ حرفه ای پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ را به صفحه نمایش بسیار منحصر به فردی مجهز کرده است. این قابلیت کاربر پسند نه تنها جذابیت استفاده از دستگاه را بسیار بالا برده است بلکه، قادر است روند کاری شما را مطلوب تر ساخته و بازده کاری تان را بیش از پیش افزایش دهد.

نمایشگر لمسی ال سی دی این دستگاه در ابعاد 10.1 اینچی و تمام رنگی بوده و کاربران می توانند برای استفاده راحت تر از آن، صفحه هوم را براساس نیازها وسلیقه خود شخصی سازی کنند.

سنسور تشخیص حرکت (Motion Sensor)

با تمام توضیحاتی که تاکنون درباره پرینتر چندکاره MX-3060V شارپ ارائه شد، پر واضح است که این کمپانی ژاپنی به مانند همیشه با فن آوری های عالی پا به میدان گذاشته است. اکنون به عنوان آخرین گزینه ارزشمند این محصول خوش ساخت، می توان از سنسور تشخیص حرکت آن نام برد. به کمک این حسگر، به هنگامی که کاربر به پرینتر نزدیک می شود، از سوی دستگاه تشخیص داده شده و از حالت خواب به حالت آماده به کار در آمده و فورأ عملیات درخواستی شما را انجام می دهد.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ، سرویس ها و خدمات مرتبط با فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات شارپ را به کاربران محترم ارائه می نماید. این مرکز خوش نام توانسته در طول سالیان دراز فعالیت خود، در جلب رضایت کاربران گرامی موفق عمل کرده و به عنوان مرکزی شایسته و صاحب امتیاز در میان سایر نمایندگی ها شناخته شود. 

گفتنی است، پرسنل حرفه ای ما در این واحدها تلاش می کنند تا با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت کاربران گرامی را در بهترین سطح ممکن فراهم سازند. فروش آخرین محصولات شارپ به صورت اصل و اورجینال، ترمیم تخصصی محصولات شارپ و نیز سرویس های گسترده و متمایز پس از فروش، اصلی ترین و مهم ترین خدمات این مرکز به شمار می روند.

واحدهای تعمیرات شارپ

برای بررسی دقیق و اصولی هر یک از انواع محصولات شارپ خود، می توانید به واحدهای تعمیرات این مرکز مورد اطمینان مراجعه نمایید. این مرکز، به بهترین ابزارها و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با برخورداری از این تجهیزات برجسته و مدرن، می توانند سرویس ها و خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران گرامی ارائه نمایند. 

از سویی دیگر، تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیرات شارپ، از دانشی عمیق و تخصصی عالی در زمینه ی تعمیر محصولات الکترونیک بهره مند بوده و خدمات تعمیر را در برترین و حرفه ای ترین سطوح ممکن به کاربران محترم ارائه می نمایند. در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در محصولات شارپ خود می توانید با واحدهای تعمیرات شارپ تماس حاصل کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩