اشتراک گذاری

بزرگ ترین پرینتر سه بعدی ساختمان ساز

یک ساختمان ساز روسی سعی در استفاده از پرینتر سه بعدی در حوزه ساختمان سازی دارد. با استفاده از پرینتر سه بعدی ساختمان ساز شاید مشکل گرانی مسکن حل شود و قیمت مسکن کاهش یابد. پرینت سه بعدی یکی از فناوری های جدید است که بسیاری از افراد را جذب خود کرده است. در تکنولوژی پرینتر سه بعدی یک نازل مواد چسبنده را روی پودرها می‌پاشد و به صورت لایه به لایه این عمل را انجام می دهد تا به شکل مورد نظر برسد.

این تکنولوژی به نام یک فرد ژاپنی به نام دکتر کودامای در سال ۱۹۸۰ ثبت شده است. این تکنولوژی در آن زمان به اسم نمونه سازی سریع نام گذاری شد. دلیل نام گذاری این فناوری به این نام استفاده از این فناوری برای ساخت سریع اشیا در عین کاهش هزینه بود. از پرینتر های سه بعدی در حوزه های مختلف استفاده می شود. بسیاری از افراد به استفاده از پرینتر سه بعدی در حوزه های مختلف فکر می کنند. این کار منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد.  اخبار نمایندگی مجاز کپی ارائه دهنده اخبار جدید در زمینه انواع دستگاه های اداری مانند پرینتر و دستگاه کپی است.

پرینتر سه بعدی

ساخت پرینتر سه بعدی ساختمان ساز توسط روسی ها

طبق ادعای یک شرکت روسیه ای با نام AMT-SPETSAVIA group، ساخت پرینتر سه بعدی ساختمان ساز توسط روسی ها انجام خواهد گرفت. پرینتر سه بعدی ساختمان ساز  که اس  500 نام گذاری شده است، می تواند  ساختمانی ۶ طبقه به ارتفاع 15 متر را فقط در چند ساعت چاپ کند. البته این شرکت ادعا کرده است که ارتفاع این ساختمان تا 80 متر نیز در نسخه های پیشرفته قابل افزایش است. این شرکت ادعا کرده است که علاوه بر پرینتر سه بعدی ساختمان ساز ، قادر است پرینتری بسازد که که توانایی چاپ شی با ابعاد ۱۱.۵ در ۱۱ و ۵.۴ متر را نیز دارد .طبق  برآوردهای صورت گرفته ۴ میلیارد انسان تا سال ۲۰۳۰ در خانه‌های ساخته شده با کمک چاپگرهای سه بعدی زندگی خواهند کرد.

پرینتر سه بعدی ساختمان ساز
بزرگ ترین پرینتر سه بعدی ساختمان ساز
[bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”40″ icon_style=”square” title=”مرکز تعمیرات کپی” read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Fcopymachine.ir%2F||target:%20_blank|” read_text=”تماس با مرکز تعمیرات کپی” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

وجود سال ها تجربه نمایندگی کپی در حوزه تعمیرات ماشین های اداری توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. این تعمیرات به وسیله مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران صورت می گیرد. انتخاب تعمیرکاران توسط کادر مدیریتی با وسواس خاصی صورت می گیرید. کلیه تکنسین ها با استاندارد های به روز تعمیرات آشنایی دارند. وجود پیشرفته ترین و به روزترین ابزارهای تعمیر این مرکز را به پیشرفته ترین مرکز تعمیرات ماشین های اداری تبدیل کرده است.

از مهمترین خدمات مرکز کپی تعمیر دستگاه کپی، تعویض قطعات دستگاه کپی، رفع مشکلات عملکردی، تعمیرات در محل، شارژ و تعویض کارتریج است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی منحصر به یک برند خاص نمی شود و کلیه برندهای دستگاه چاپ را در بر می گیرد. کلیه اقدامات قبل از تعمیر با صاحب دستگاه در میان گذاشته می شود و سپس تعمیر یا تعویض انجام خواهد گرفت.

[/bsf-info-box]
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩