اشتراک گذاری

نمایندگی پرینتر شارپ

نمایندگی پرینتر شارپ در جهت ارائه ی خدمات فروش و سرویس های پس از فروش پرینترهای برند شارپ احداث گردیده، این خدمات با هدف کسب رضایت مشتری های محصولات و تجهیزات اداری شارپ ارائه میشود. نمایندگی پرینتر شارپ پس از سال ها تجربه ی مفید در این امور، حالا با افتخار به یکی از کارآمدترین نمایندگی های فروش و  پشتیبانی از محصولات شارپ ، در سطح کشور بدل شده است.

کارشناسان فروش و تعمیر فعال در این مرکز، علاوه بر فروش پرینترهای شارپ در انواع مدل ها و نسخه ها، خدماتی شامل ارائه ی سرویس، نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات، ارائه ی سرویس و پشتیبانی پیش از فروش پرینتر های شارپ، ارائه ی سرویس به مشتری در دوره ی گارانتی و خارج از مدت گارانتی، دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری و پیگیری شکایت ابراز شده از جانب مشتری، تهیه ی گزارش عملکرد، انجام نظارت بر گردش مکانیزه و سایر خدمات میباشد. در ادامه ی این مقاله شما عزیزان را با سایر خدمات ارئه شده از سوی مرکز نمایندگی پرینتر شارپ، آشنا خواهیم کرد.

نمایندگی پرینتر شارپ

نمایندگی فروش پرینتر های شارپ

یکی از مهم ترین و تخصصی ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز نمایندگی پرینتر شارپ، فروش پرینتر های شارپ در مدل های متنوع و مختلف میباشد. واحد فروش شارپ خدمات عرضه ی تمامی محصولات این کمپانی را به عهده دارد. این مرکز با هدف ارائه ی خدماتی با کیفیت و با در اختیار داشتن زبده ترین کارشناسان فروش تجهیزات اداری، خدمات متنوع فروش را در اختیار کاربران ومشتریان عزیز قرار میدهد. مشاوره های تخصصی و عمومی با کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی شارپ موجب میگردد، اطلاعات عمومی کاربران نسبت به پرینتر های شارپ ، افزایش یابد. به این ترتیب کالای مورد نظر متناسب با نیاز های مشتری و بودجه ی مورد نظر او، انتخاب میشود.

کارشناسان فروش حاضر در مرکز نمایندگی پرینتر شارپ همواره بهترین انتخاب را پیش روی کاربران محترم قرار میدهند. خدمات مشاوره ی پیش از خرید دستگاه شامل، معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از پرینتر های شارپ، مقایسه ی دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه ی پیشنهاداتی بر اساس بودجه ی مورد نظر مشتری و مواردی از این دست میباشد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر های شارپ

یکی دیگر از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ ، تعمیرات انواع  پرینتر شارپ میباشد. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به روز خود را به استاندارد های جهانی این حوزه نزدیک تر سازد و بالا ترین خدمات را در زمینه ی پشتیبانی های پس از فروش به کاربران خود ارائه دهد. ویژگی قابل توجه نمایندگی پرینتر شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدمات پس از فروش میباشد. مرکز تعمیرات پرینتر شارپ همواره خدماتی منحصر به فرد را در اختیار کاربران خود میگذارد. تمامی خدمات این مرکز با بالا ترین سطح کیفی به انجام میرسد.

همچنین لازم است بدانید که متخصصان و تعمیر کاران زبده ی این مرکز همواره در تلاشند که در مواقع بروز خرابی در قطعات موجود در دستگاه پرینتر شارپ، اولویت را بر تعمیر قطعات قرار دهند تا از نظر اقتصادی برای مشتری و کاربران مقرون به صرفه تر باشد و تنها در صورت معیوب شدن کامل قطعات، گزینه ی تعویض را پیش رو قرار میدهند. همچنین تعویض تمامی قطعات با نمونه های اصلی و اورجینال برند شارپ انجام خواهد گرفت که این امر تضمین بخش سلامتی مجدد دستگاه پرینتر شما می باشد.

تعمیر در محل پرینتر های شارپ

یکی از سرویس های بسیار کارامد ارائه شده از سوی نمایندگی پرینتر شارپ، انجام تعمیرات در محل مورد نظر کاربر میباشد. از آن جا که پرینترهای شارپ دارای ابعاد بزرگ و وزن بالایی میباشند، استفاده از چنین خدماتی میتواند کاربر را از دردسر های انتقال پرینتر خود به مرکز نمایندگی آسوده می سازد. این خدمات از سوی نمایندگی پرینتر شارپ با بالا ترین کیفیت ارائه میشود. در صورت استفاده از این سرویس ، کارشناسان زبده ی نمایندگی شارپ، خود را به محل ذکر شده ی شما میرسانند واقدامات لازم در جهت عیب یابی، تعمیر و مرتفع ساختن هر گونه مشکل دستگاه پرینتر مورد نظر شما را به عمل می اوردند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩