اشتراک گذاری

تعمیر مگنت پرینتر شارپ   

مگنت پرینتر شارپ یکی از قطعات قابل تعویض بکاررفته در این دستگاه است که وظیفه باردار کردن تونر پرینتر را برعهده دارد. این قطعه، میله‌ای به اندازه طول درام و کارتریج است و با خاصیت مغناطیسی که دارد تونر را پس از باردار کردن به درام انتقال می دهد. در صورتی که مگنت پپرینتر به درستی کار نکرد، روند باردار شدن تونرها به خوبی انجام نشده و در نتیجه کیفیت چاپ پایین خواهد آمد.

درست کار نکردن مگنت پرینتر نشانه‌هایی دارد که می‌توان آنها را در صفحات چاپ شده مشاهده کرد؛ برای مثال در صورتی که مگنت پرینتر شارپ به خوبی کار نکند صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ خواهند بود. در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای شارپ هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در مگنت این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیر پرینتر شارپ می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

تعمیر مگنت پرینتر شارپ

تعمیر و تعویض مگنت پرینتر شارپ

توصیه می‌شود در هنگام شارژ کارتریج، دستی نیز به سر و روی مگنت پرینتر کشیده و مگنت کارتریج را با تینر تمیز کنید. در حین این کار، به خاطر داشته باشید که برخی از مگنت‌ها فنردار هستند و نباید هیچ‌گونه آسیبی به آنها وارد شود. توصیه می‌شود در صورتی که مگنت، تونر داخل مخزن را ناقص جمع کرد، جهت تعویض مگنت اقدام کنید. در صورت تعویض مگنت، حتماً واشرهای مگنت را پس از سرویس، سرجای قبلی خود قرار دهید. ضمن آنکه مگنت را کاملاً خشک کرده و درجای قبلی خود قرار دهید. 

خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا بررسی‌های لازم انجام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مگنت پرینتر شارپ اجرا گردد.

تعمیر مگنت پرینتر شارپ

در تعویض و تعمیر مگنت پرینتر شارپ به نوع مگنت خریداری شده توجه ویژه‌ای داشته باشید. در حال حاضر مگنت های موجود در بازار را می‌توان در دو گروه جای داد. مورد نخست مگنت استوانه‌ای شکلی است که در کارتریج‌های اصل و در کارتریج‌های با مخزن کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مورد دوم مگنت فنر داری است که در کارتریج‌های چینی و یا کارتریج های مخزن بزرگ استفاده می‌شود. اما پاسخ این مسئله که زمان تعویض مگنت پرینتر شارپ را چگونه می‌توان تشخیص داد، چیزی جز نشانه‌های مشاهده شده در برگه‌های پرینت شده نیست. 

در صورتی که پس از انجام شارژ کارتریج، چاپ انجام شده توسط دستگاه، به فاصله 5 سانتی متر کم رنگ بود، این به معنای آن است که زمان تعویض مگنت پرینتر فرا رسیده است. البته خرابی مگنت کارتریج نشانه‌های دیگری نیز دارد که در بخش‌های فوق به آنها اشاره شد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال و اختلال در مگنت پرینتر Sharp خود و یا سایر قطعات مرتبط با این دستگاه به مرکز تعمیر پرینتر شارپ مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ ارائه‌‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش و بهسازی مرتبط با انواع پرینتر و دستگاه کپی شارپ به متقاضیان گرامی است. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات شارپ به دلیل تمرکز بر این دو محصول یعنی پرینتر و دستگاه کپی برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. دستگاه‌های کپی و پرینترهای تعمیر شده در این مرکز به دلیل استفاده از برترین متدهای تعمیر و بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات، کیفیت نخستین خود را بازیافته و بدل به دستگاهی بی‌عیب‌ونقص می‌گردند. 

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی شارپ عبارتند از: تعمیر مین برد دستگاه کپی شارپ، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی شارپ، تعمیر برد فتوکپی شارپ، تعمیر یونیت فتوکپی شارپ و… ، تعمیر درام پرینتر شارپ، تعمیر و تعویض مگنت پرینتر شارپ، تعمیر لیزر پرینتر شارپ، تعمیر پیکاپ رولر پرینتر شارپ، تعمیر فیوزینگ پرینتر شارپ و … . شایان ذکر است کلیه خدمات به دلیل ابعاد و وزن بالای این دو دستگاه و عدم امکان جابجایی و تحویل آنها به تعمیرگاه، به صورت تعمیر در محل ارائه می‌گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩