فروشگاه مرکزی اچ پی

فروشگاه مرکزی اچ پی تمامی خدمات مربوط به فروش محصولات اچ پی و خدمات پس از فروش آن را به هموطنان گرامی ارائه  می نماید. نمایندگی فروش اچ پی با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌نام می باشد. به‌ویژه محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ اچ پی معرفی و عرضه شده‌اند.

متقاضیانی که تمایل به خرید هر یک از محصولات نمایندگی مجاز اچ پی دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی اچ پی و دریافت فنی ترین مشاوره ها و راهنمایی های لازم، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. گارانتی کیفیت، ضمات اصل بودن کالای خریداری شده و ارائه ی تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش تعدادی از مزیت های فروشگاه مرکزی hp است.

 هم چنین معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی اچ پی می باشد.

فروشگاه مرکزی اچ پی

مشاوره پیش از فروش محصولات اچ پی

 توصیه ی مشاورین ما به طرفداران برند hp این است که برای خریدی مطمئن ابتدا تمامی جوانب محصول مورد نظر خود را در نظر بگیرند. چرا که یک کاربر برای خرید کالای الکترونیکی هزینه ی زیاد ی را صرف می کند. بنابراین لازمه خریدی مطمئن بررسی یک کالا از تمامی جهات به وسیله ی کارشناسان متبحر می باشد. از همین رو پیشنهاد کارشناسانِ فروشگاه مرکزی اچ پی آن است که پیش از هر اقدامی، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌‌های کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی اچ پی بهره‌مند گردد. کارشناسان حاضر در این مجموعه به صورت تمام وقت در اختیار شما دوستان می می باشند.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که اولین هدف در این مجموعه پایبندی به اصول مشتری مداری می باشد. مجموعه ما تمامی اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و یاری‌گر شما جهت یک خرید هوشمندانه خواهند بود. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی اچ پی می باشد.

فروش انواع محصولات اچ پی در فروشگاه مرکزی اچ پی

اگر شما نیز از طرفداران محصولات اچ پی هستید و قصد خرید یکی از کالاهای تولیدی این شرکت را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی اچ پی دریافت نمایید. کارشناسان فروشگاه مرکزی اچ پی به علت بررسی مداوم سایت‌های خبری، سایت اصلی کمپانی اچ پی و نیز کار با محصولات این شرکت (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیرات) به تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد محصولات اچ پی دست یافته‌اند و می‌توانند مرجع مناسبی برای مشتریان گرامی فروشگاه مرکزی اچ پی در هر زمینه‌ای باشند. برخی از خدمات ارائه شده در این فروشگاه عبارتند از:

  • فروش انواع ماشین های اداری اچ پی
  • فروش پرینتر اچ پی در فروشگاه مرکزی اچ پی
  • عرضه و فروش انواع دستگاه های کپی اچ پی
  • فروش اسکنر اچ پی در فروشگاه مرکزی اچ پی

فروش قطعات جانبی محصولات اچ پی

فروش قطعات جانبی محصولات اچ پی ، یکی دیگر از خدمات  در دسترس این مجموعه است. فروشگاه مرکزی اچ پی با هدف تأمین نیاز آن دسته از کاربرانی که کالای مصرفیشان به هر دلیلی دچار آسیب گشته است و درصدد برآمده تا قسمتی از فضای نمایندگی را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات اچ پی اختصاص دهد.

مصرف کنندگان برند اچ پی در صورت تمایل به گرفتن هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مورد استفاده شان، به فروشگاه مرکزی اچ پی مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنظر خود اقدام کنند. خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه ها نیز با حضور در مرکز تعمیرات اچ پی قابل دریافت است.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی با تجهیز کادر فنی خویش به جدیدترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی به وجود آورده که در آن امکان ارائه ی تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی اچ پی فراهم گشته است. نمایندگی اچ پی در فروشگاه مرکزی اچ پی، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های اچ پی و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش و سرویس های تعمیرات اچ پی می باشد. خدمات مرتبط با آموزش نیز در واحد تعمیرات اچ پی ارائه می گردد. تمامی خدماتی که به آن ها پرداختیم در نمایندگی اچ پی توسط تیمی از کارشناسان جوان و آموزش دیده در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد.

 ترکیب این دو مجموعه، یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای» موجبات برتری نماندگی اچ پی را نسبت به سایر رقبا ایجاد کره است. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می گردند.