فروشگاه مرکزی زیراکس

فروشگاه مرکزی زیراکس به فروش تمامی دستگاه هایی که توسط کمپانی زیراکس تولید می گردد مبادرت می ورزد . احترام به حقوق مشتریان و جلب رضایت ایشان اولین و مهمترین هدف مدیریت و پرسنل مجموعه است . تمامی افراد از جمله خود ما برای خرید محصول به دنبال نمایندگی اصلی  هر برند هستیم .اهمیت این موضوع زمانی که قصد خرید دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی داریم بیشتر می گردد.

فروشگاه مرکزی زیراکس شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید دستگاه مورد نظرتان را در پکیجی اورجینال خریداری نمایید .عدم حضور کمپانی ها در کشور موجب گشته کلاهبرداران و شیادان از باورپذیری کاربران استفاده کنند و دستگاه های تقلبی را به جای اصل به فروش برسانند . بدیهی است با شرح فعالیت های خود قصد داریم اطلاعات شما عزیزان را افزایش دهیم تا به دلیل نا آگاهی در دام افراد سودجو نیفتید .

مشاوره پیش از فروش محصولات زیراکس

فروشگاه مرکزی زیراکس برای رفاه حال کاربران آپشن مشاوره پیش از فروش را راه اندازی کرده است . تنوع محصولات تولید شده توسط کمپانی زیراکس موجب می گردد افراد هنگام خرید دچار عدم تصمیم گیری و تردید شوند . بدیهی است تنها افراد متخصص می توانند با آگاهی ، به خرید و انتخاب دستگاه موردنظر بپردازند . به دلیل عدم اطلاعات کافی در بین کاربران عادی بر آن شدیم آپشن مشاوره را راه اندازی نماییم .

شما عزیزان با بکارگیری این آپشن می توانید به مشورت با پرسنل فروشگاه مرکزی زیراکس بپردازید . از این طریق با ویژگیهای دستگاه آشنا شده و انتخابی دقیق در انتظارتان خواهد بود . مشاوره پیش از فروش محصولات زیراکس دربرگیرنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ نیاز پیدا کند . با مراجعه حضوری و از طریق راههای تلفنی و آنلاین می توانید از مشاوره با کارشناسان ما بهره ببرید .

فروش انواع محصولات زیراکس

کاربران محصولات زیراکس درصورت نیاز به خرید دستگاهی جدید می توانند به فروشگاه مرکزی زیراکس مراجعه نمایند . شما عزیزان می توانید دستگاه های زیراکس را با قیمتی واقعی از فروشگاه مرکزی زیراکس تهیه نمایید .

پیشنهاد می کنیم به دلیل تعدد مراکز فروش با در نظر گرفتن اعتبار و سابقه هر فروشگاه دست به انتخاب مرکزی مورد اطمینان بزنید . فروشگاه مرکزی زیراکس شرایطی را فراهم کرده تا نیازی برای مراجعه به دیگر مراکز پیدا نکنید . از دستگاه هایی که در این مرکز به فروش میرسد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فروش ماشین های اداری زیراکس
  • فروش انواع مدل های پرینتر زیراکس
  • فروش انواع مدل های فکس زیراکس
  • فروش  انواع مدل های دستگاه کپی زیراکس
  • فروش قطعات جانبی پرینتر زیراکس
  • فروش قطعات جانبی فکس زیراکس
  • فروش قطعات جانبی دستگاه کپی زیراکس

فروش قطعات جانبی محصولات زیراکس

یکی دیگر از فعالیت های فروشگاه مرکزی زیراکس فروش قطعات جانبی دستگاه های زیراکس است . بدیهی است از این طریق قصد داریم موجبات صرفه جویی در وقت شما عزیزان را فراهم نماییم. دیگر نیاز نیست برای تهیه هر قطعه به یک مرکز خرید مراجعه کنید .

درحقیقت شما عزیزان می توانید تمامی نیاز خود را برای خرید دستگاه ها و قطعات الکترونیکی و ارتباطی در فروشگاه مرکزی زیراکس رفع نمایید . امید است بتوانیم با ارائه خدماتی در خور شما عزیزان موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم نماییم .ش

نمایندگی زیراکس و واحد های تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس ، واحد های تعمیرات زیراکس را در قالبی تفکیک شده راه اندازی کرده است . کارگاه های فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک می باشد . این تجهیزات توسط مجربترین مهندسین خریداری شده اند . ضمنا مدیریت مجموعه با ورود جدیدترین ابزارآلات به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاه های خود دارد .

نمایندگی زیراکس به ارائه خدماتی از قبیل فروش ، تعمیر ، آموزش تعمیرات زیراکس و وارد کردن قطعات اورجینال مبادرت می ورزد . کادرفنی مرکز تعمیرات زیراکس پس از اتمام پروسه تعمیر نسبت به ارائه گارانتی اقدام می نمایند . ما تمام توان خود را در امر تعمیرات بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم .

لازم به ذکر است ، کارشناسان نمایندگی زیراکس پاسخگوی سوالات کاربران درزمینه نحوه فعالیت فروشگاه مرکزی زیراکس می باشند .  جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات زیراکس وارد صفحه ی مورد نظرخود شوید.