اشتراک گذاری

عیب یابی مین برد دستگاه کپی

به طور کلی دستگاه کپی از قطعات حیاتی و مهم تشکیل شده است. یکی از قطعاتی که در صورتی خرابی مهارت در بازیابی آن بسیار حائز اهمیت بوده، مین برد است. تعمیر و یا عیب یابی مین برد دستگاه کپی به اطلاعات مهم سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارد. بهترین کار در صورت مواجه شدن با مشکل، اعتماد به یک تعمیر کار ماهر است. تعمیرکاران ماهر ما با استفاده از تجربیات و آموزش های خاصی که دیده اند به راحتی می توانند به عیب یابی مین برد بپردازند. رعایت استانداردها و تجهیزات روز دنیا در تعمیر، یکی از بارز ترین ویژگی های ما در تعمیر و عیب یابی مین برد دستگاه کپی است.

عیب یابی مین برد دستگاه کپی

مین برد(main board) چیست؟

علت اهمیت مین برد، کارایی خاص آن در دستگاه کپی است. این قطعه خود از قطعات ریز تری مثل چیپ ست، بایوس و cmos تشکیل شده است. این قطعات دارای وظایف خاص اند که عمل یک دیگر را در مین برد تکمیل می کنند. مین برد کار مهم پردازش عملیات دستگاه را بر عهده دارد. به این صورت که داده ها در اختیار مین برد قرار می گیرند و او نحوه ی خروجی آن ها را تعیین می کند. اگر در عمل آن اختلالی ایجاد شود، ابتدا باید عیب یابی مین برد دستگاه کپی ، توسط خود کاربر یا یک تعمیر کار ماهر صورت بگیرد. با بررسی های دقیق در این زمینه، مشکل، موشکافی شده در نتیجه بر طرف خواهد شد.

عیب یابی مین برد

هر کاربر دستگاه کپی باید به یکسری نکات مهم که به ایجاد مشکل در مین برد دستگاه کپی می انجامد، واقف باشد تا در صورت بروز به راحتی بتواند عیب و ایراد آن را شناسایی کرده و سریعا به رفع اقدام آن کند. می دانیم پیشرفت هرروزه ی تکنولوژی، تخصصی شدن کارها را در پی داشت. پس بهترین کار در صورت بروز مشکل و عیب یابی مین برد دستگاه کپی ، این است که کاربر، از یک تعمیر کار ماهر و خبره در این مورد مشاوره دریافت کرده و یا دستگاه خود را به او بسپارد. بزرگ ترین رخدادی که در سر راه مین برد قرار دارد سوختن و در معرض ولتاژ بالای برق قرار گرفتن است. همین امر موجب می شود مین برد کارایی خود را از دست داده و عملیات چاپ صورت نگیرد.

تکنسین های با تجربه ی تعمیرات ماشین های اداری، با تخصص و مهارت بالایی که سالیان متمادی، در کار خود به دست آورده اند، با کوچکرین بررسی قادر خواهند بود که به عیب یابی مین برد دستگاه کپی شما بپردازند و به راحتی با استفاده از ابزار و تجهیزات تعمیر، مطابق با استاندارهای جهانی، به برطرف کردن آن اقدام کنند. بهترین سرعت و کیفیت را در پروسه ی تعمیر، از مهندسین ما بخواهید تا بار دیگر کیفیت دستگاه خود را باز یابید.

برای تعمیر مین برد پرینتر خود کلیک کنید

روش های عیب یابی مین برد دستگاه کپی

تمام کارشناسان خبره در زمینه ی تعمیر مین برد می دانند هر دستگاه کپی ممکن است دچار مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری شود. استفاده از روش های نرم افزاری و تسلط بالا بر کانفینگ دستگاه کپی، موجب می شود تا در کمترین زمان به راحتی بزرگ ترین و غیرقابل تشخیص ترین مشکل ها شناسایی شده و برطرف شوند. یک کارشناس خبره علاوه بر عیب یابی مین برد دستگاه کپی می تواند تمام مشکلات مربوط به قسمت های مختلف آن را نیز شناسایی کند.

تکنسین های ما با تست های محتوایی و پایه ای اختلال ها، می توانند هر مشکلی که در زمینه ی درگاه های خروجی و ورودی برای مین برد دستگاه پیش آمده را با یک بررسی دقیق بیابند. همچنین دیگر مشکلات مین برد از قبیل نوسانات شدید ولتاژ، سوختگی و شکستگی برد الکتریکی و … را با استفاده از بهترین تجهیزات و ابزارآلات یافته و برطرف کنند. تا در صورت نیاز به ترمیم، تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کنند.

خدمات تخصصی واحد تعمیرات دستگاه کپی

برای تعمیر اجزای مختلف دستگاه کپی حتما باید به تعمیرگاهی مطمئن مراجعه کرد. تعمیرگاهی که بهترین و تواناترین تکنسین های خود را به کار بگیرد تا در صورت لزوم، در شعبه ی تعمیراتی و یا محل مورد نظر کاربر، اقدامات لازم را انجام دهد. مراجعین می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات آنلاین بهره گرفته و مشکلات ریز و کوچک خود را بر طرف کنند. ما به شما توصیه می کنیم حتما از خدمات برجسته ی واحد تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیرید تا تجربه ی سالیان متمادی و استفاده تجهیزات روز دنیا را در روند تعمیر دستگاهتان شاهد باشید.

علاوه بر عیب یابی مین برد دستگاه کپی ، هر مشکل را در انواع دستگاه کپی به وسیله ی تست محتوایی و پایه ای اختلالات، در زمینه سوختگی برد و قطعات الکترونیکی مین برد، اشکالات مربوط به مقاومت، خازن، ترانزیستور، فیوز، نوسانات شدید ولتاژ و …  درگاههای خروجی و ورودی، شکستگی های برد الکترونیکی، تعمیر AC power ، بررسی و تعمیر DisSharge، تعمیر و تعویض  Blank Lampو … بر طرف کنند. قطعا شما گزینه ای بهتر از واحد تعمیر دستگاه کپی نخواهید یافت. منتظر شما هستیم.

نمایندگی ماشین های اداری

نمایندگی کپی به صورت شبانه روزی دائم در تلاش است تا نیازهای شما را بر طرف کند. دارا بودن تجهیزات روز دنیا، همچنین هم قدم بودن با تکنولوژی، موجب شده است که این نمایندگی پیشتاز همتان خود در ایران باشد. شعب مختلف این نمایندگی در تهران، کرج و شهرستان ها موجب شده است تا دسترسی عموم برای خرید و مشاوره در زمینه ی ماشین های اداری آسان گردد. کارشناسان واحدهای مجزای این نمایندگی با رویی گشاده در خدمت مراجعین می باشند تا پاسخگوی سوالات آن ها در زمینه ی مشاوره قبل و بعد از خرید باشند. اگر می خواهید دستگاه اورجینال را با ضمانتنامه های طولانی در خانه، محل کار، اداره، شرکت، کارخانه و … داشته باشید حتما به نمایندگی ماشین های اداری مراجعه بفرمایید.

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات ماشین های اداری با سابقه ی طولانی که در زمینه تعمیرات فکس، کپی، چاپگر و … دارد، به سرآمدترین مرکز تعمیراتی بدل شده است. هر مشکل حاد و غیر حادی که در دستگاه خود مشاهده می کنید، بی درنگ به تعمیرات ماشین های اداری مراجعه فرمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن به وسیله ی بروزترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر روز دنیا بر طرف گردد. اگر خدمت بالا، کیفیت برتر و کوتاهی زمان تعمیر را در کنار هم می خواهید، بهتر است انتخاب شما تعمیرات ماشین های اداری باشد. اگر فرصتی برای ارسال دستگاه به تعمیرگاه ندارید می تواند از خدمات سرویس در محل این مرکز تعمیراتی استفاده کنید. قطعه هایی که برای تعویض در این واحد استفاده  می شوند کاملا اورجینال بوده و با گارانتی در خدمت مشتریان قرار می گیرند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩