اشتراک گذاری

تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات ماشین های اداری، زبده‌ترین و متخصص‌ترین کادر فنی تعمیرات دستگاه های کپی، فکس، پرینتر و … را به همکاری فراخوانده و بدین واسطه قادر به تعمیر و اصلاح تمامی ماشین های اداری گشته است. کیفیت تعمیر در مرکز تعمیرات ماشین های اداری ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است.

همانگونه که می دانید سرویس های تخصصی ماشین های اداری به دلیل ابعاد بالای این دستگاه‌ها معمولا به صورت «سرویس در محل» ارائه می گردد. در این سرویس کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازد.  توصیه می شود در زمان تماس با مرکز تعمیرات ماشین اداری، نوع اشکال پیش آمده و علت آنرا با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

تعمیرات ماشین های اداری

خدمات مرکز تعمیرات ماشین های اداری

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ماشین های اداری منحصر به دستگاه و برندی خاص نیست و کلیه محصولات مرتبط با این مجموعه اعم از پرینتر، فتوکپی، فکس و … را شامل می گردد. در بخش های آتی به هر یک از این خدمات به اختصار پرداخته خواهد شد.

تعمیرات کپی

 مرکز تعمیرات ماشین های اداری ارائه‌دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس های دوره ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی را رفع و برطرف نمود.

این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات دستگاه‌ کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد. سرویس های ارائه شده در این مرکز شامل تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، تعمیرات کپی کانن، تعمیرات کپی شارپ، تعمیرات کپی فوجیتسو و…  می گردد.

تعمیرات فکس

 تعمیرات فکس که نخستین گام در آن، عیب‌یابی صحیح دستگاه است- یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات ماشین های اداری است؛ این فرآیند با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد.

فهرستی از اشکالات و اختلالات رایج در دستگاه فکس که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات فکس برطرف می گردد عبارت است از: شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس، جمع‌شدگی کاغذ فکس، بروز صدای نابهنجار از دستگاه، ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام، قطع و وصل شدن ارتباط فکس و … . خدمات ارائه شده در این مرکز شامل تعمیرات فکس برادر، تعمیرات فکس پاناسونیک، تعمیرات فکس کانن، تعمیرات فکس شارپ و … می گردد.

تعمیرات پرینتر

 سرویس و تعمیرات پرینتر در مرکز تعمیرات ماشین های ادرای توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیرات –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا  «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر گردند.

گرد زدایی، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر، نگهداری از آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن، تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینترهای جوهرافشان، لیزری، سوزنی و حرارتی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات ماشین های اداری است. سرویس های ارائه شده در این مرکز شامل تعمیر پرینتر اچ پی، تعمیر پرینتر کانن، تعمیر پرینتر برادر، تعمیر پرینتر شارپ، تعمیر پرینتر سونی، تعمیر پرینتر سونی و … می گردد.

تعمیرات پرینتر

تعمیرات اسکنر

 تعمیرات اسکنر در مرکز تعمیرات ماشین های اداری دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران دستگاه های اسکنر به آن نیاز داشته باشند. اگر چه اسکنرهای در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات اسکنر مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات اسکنر اعم از اسکنرهای حرفه ای، اسکنر خانگی، اداری و اسکنرهای قابل حمل انجام می پذیرد و محدودیت خاصی جهت پذیرش دستگاه و مدل آن وجود ندارد. برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات ماشین های اداری ارائه می گردد عبارت است از: تعمیر و تعویض فیلتر اسکنر، تعمیر اسکنر در بخش تغذیه اسکنرها، تعمیر و اصلاح نگاتیو اسکنر، تعمیر اسکنر در بخش لنز، تعمیر و تعویض آینه اسکنر و … . سرویس های ارائه شده در این مرکز شامل تعمیرات اسکنر کانن، تعمیرات اسکنر اچ پی، تعمیرات اسکنر شارپ و … می گردد.

تعمیرات ماشین های اداری و گارانتی خدمات

بازه زمانی گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران با نمایندگی رسمی تعمیر ماشین های اداری همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است. بد نیست بدانید که در خدمات مرتبط با تعمیرات ماشین های اداری صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

واحدهای تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات دستگاه کپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در کشور در زمینه‌ی تعمیر ماشین های اداری است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند. جهت آشنایی با واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات ماشین های اداری به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات کپی

دستگاه‌های کپی نیز پس از طی دوره‌ی عمر مفید خود، همانند هر دستگاه دیگری، ممکن است به سبب استهلاک قطعات و یا اشتباه کاربران در حین استفاده و کار با دستگاه، نیازمند تعمیر و سرویس گردند. در این میان، نکته حائز اهمیت، تعمیر تخصصی دستگاه کپی توسط افرادی است که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشند. بنابراین اگر شما نیز در حال حاضر جزو آن‌دسته از افرادی هستید که دستگاه آن‌ها دچار نقص شده و برای تعمیر دستگاه کپی خود به دنبال مکانی قابل اطمینان می‌باشید، به شما توصیه می‌شود تعمیر این دستگاه را به افرادِ متخصص و نمایندگی های مجاز بسپارید. مرکز تعمیرات کپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در کشور در زمینه تعمیر دستگاه های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس ها و خدمات متنوع می پردازد.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩