اشتراک گذاری

شارژ کارتریج شارپ

شارژ کارتریج شارپ از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی شارپ است. عملیات شارژ کارتریج با تکیه بر استانداردهای جهانی و استفاده از کارتریج های با کیفیت انجام می شود. شارژ کارتریج در نمایندگی کپی، با سرویس و شارژ کارتریج شارپ نظیر تخلیه‌ کامل تونر باقیمانده داخل کارتریج و با دستگاه های مخصوص انجام می گردد. علاوه بر این، سلامت کلیه قطعات داخل کارتریج پیش از اقدام به شارژ مورد بررسی قرار می گیرند. در صورت نیاز به خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید به واحد مربوط به شارژ کارتریج در نمایندگی کپی مراجعه نمایید.

شارژ کارتریج شارپ

کارتریج پرینتر چیست و چگونه کار می کند ؟

محفظه ای از جنس پلاستیک که مواد مورد استفاده در پرینتر را در خود جای می دهد کارتریج نام دارد. چنانچه این پودر تمام شود می توان آن را تعویض کرد و از پودر جدید استفاده نمود. از آنجا که تعویض کارتریج پرینتر برای کاربران هزینه بر است، د راغلب موارد بهتر است از شارژ کارتریج پرینتر شارپ به جای تعویض آن استفاده نمود. باید به این مسئله توجه نمایید که با انجام اینکار مقداری از کیفیت پرینت کاسته می شود ، اما این مسئله آنقدر تاثیرگزار نیست که با هزینه ای بالا مخزن کارتریج را به صورت کلی تعویض نمایید. بنابراین با شارژ کارتریج پرینتر شارپ، کاربران می توانند با هزینه ای کمتر، کیفیتی مطلوب را در اختیار داشته باشند.

انواع خدمات شارژ کارتریج شارپ

شارژ کارتریج جوهری شارپ

شارژ کارتریج جوهری یکی دیگر از خدمات و سرویس های تخصصی ارائه شده از سوی نمایندگی تعمیرات شارپ است. کارتریج های جوهرافشان را میتوان یکی از گران ترین مواد مصرفی در فرایند چاپ و کپی دانست. از این رو شارژ یا تعویض آن با حساسیت های فراوانی روبرو است و هر گونه اقدام ناشیانه در این رابطه، میتواند کاربر را متحمل هزینه های اضافی نماید. همچنین استفاده از کیت های اصلی و اورجینال از دیگر مواردی ست که در شارژ کارتریج جوهرافشان باید مورد توجه و دقت قرار بگیرد. شما عزیزان میتوانید برای بهره مندی از این سرویس، با بالاترین کیفیت و دقت ممکن، از کارشناسان و متخصصان ما در این رابطه کمک بگیرید.

شارژ کارتریج سیاه و سفید sharp

یکی از پر استفاده ترین کارتریج ها در مراکز و ادارات، کارتریج های سیاه و سفید هستند. مساله شارژ کارتریج در بین چاپگرهای سیاه و سفید لیزری با چاپگرهای جوهر افشان رنگی بسیار تفاوت دارد. بدون شک شارژ هر کدام از این نسخه ها، نیازمند شناخت و مهارت بسیار بالایی ست. کارشناسان واحد شارژ کارتریج این مجموعه، ضمن گذراندن دوره های آموزشی فراوان و بهره مندی از تجربه ی بالا در این خصوص، قادر به انجام شارژ کارتریج انواع نمونه های سیاه و سفید هستند.

شارژ کارتریج لیزری شارپ

خدمات واحد شارژ کارتریج، تنها به شارژ کارتریج های جوهرافشان خلاصه نمیشود. از آن جا که بسیاری از دستگاه های چاپ و کپی شارپ، از نوع لیزری هستند، ما نیز بخش مهمی از خدمات خود را به شارژ کارتریج لیزری، اختصاص داده ایم. هر پرینتر یا فتوکپی لیزری مجهز به یک تونر کارتریج کپی است که در چاپ کردن اسناد یا تصاویر شما قابل استفاده می باشد. کارتریج های لیزری اگر چه قیمت پایین تری نسبت به نمونه های جوهری خود دارند، اما تعویض و یا شارژ آن ها، نیازمند مهارت و دانش بیشتری ست. استفاده از جوهر تونر با کیفیت از اهمیت خاصی در کیفیت چاپ و سلامت دستگاه برخوردار است. شما عزیزان نیز میتوانید با مراجعه به شعب نمایندگی شارپ، از تخصصی ترین این خدمات بهره مند گردید.

شارژ کارتریج رنگی شارپ

شارژ کارتریج رنگی هم جزو امور حساس در حوزه ی شارژ کارتریج به شمار میرود و نیاز به تخصص و دقت بسیار بالایی دارد. نمایندگی شارپ، با داشتن نیروهای مجرب و متخصص خدمات شایان توجهی در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها دارد. این شرکت در سطح شهر تهران در شش شعبه ی مجزا، خدمات شارژ کارتریج را به صورت نوین و تخصصی به انجام میرساند. این سرویس هم نظیر سایر خدمات نمایندگی شارپ، با ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه همراه است و با توجه به حساسیت بالای کار، در زمانی کوتاه به انجام میرسد. چنانچه از دارندگان پرینترهای رنگی شارپ هستید، میتوانید برای دریافت خدمات شارژ کارتریج خود، از سرویس های واحد شارژ کارتریج، بهره مند گرد.

خدمات تخصصی شارژ کارتریج

خدمات تخصصی شارژ کارتریج شارپ در این مرکز به کمک مهندسین و متخصصین تعمیرات کپی و با تجهیزات مدرن انجام می گردد. استفاده از تونرهای استاندارد و رعایت اصول فنی موجب گشته تا مرکز شارژ کارتریج شارپ ، همواره انتخاب اول کاربران باشد. در نمایندگی کپی ، خدمات مرتبط با سرویس و شارژ کارتریج نظیر تخلیه‌ کامل تونر باقیمانده داخل کارتریج صرفاً با دستگاه مخصوص انجام می پذیرد. لازم به ذکر است ، سلامت کلیه قطعات داخل کارتریج پیش از اقدام به شارژ به دقت مورد بررسی قرار می گیرند.

برخی از خدمات مرکز شارژ کارتریج شارپ عبارتند از:

  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج شارپ
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج شارپ
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج شارپ
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در مرکز شارژ کارتریج شارپ
  • تعمیر کارتریج های شارپ
  • تعویض کارتیج جوهر افشان
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  •  مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج شارپ
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج شارپ
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی
  • تعویض کارتریج لیزری

آموزش شارژ کارتریج شارپ

گام اول: باز کردن محفظه کارتریج

در ابتدای کار، قسمتی که به عنوان محفظه ی پوشاننده بر روی کارتریج قرار گرفته را بردارید. اگر کارتریج را در این مرحله مشاهده نمودید گام اول را به درستی طی کرده اید.

گام دوم: خارج کردن کارتریج

از آنجا که این کار نیاز به ظرافت و مهارت بالایی نیاز دارد به آرامی کارتریج را از داخل دستگاه خارج نمایید و برچسبی که بروی آن تعبیه شده است را از روی آن جدا نمایید. اکنون شما می توانید سوراخ هایی که برای ورود جوهر بروی دستگاه قرار داده شده اند را ببینید. در پرینترهای رنگی دو کارتریج وجود دارد. یک کارتریج رنگی و دیگری مشکی است. اما در مدل های سیاه و سفید، تنها کارتریج مشکی را مشاهده می کنید.

گام سوم: تمیز کردن محفظه کارتریج

با پشت سر گذاشتن مواردی که در بالا بیان شدند، مقداری آب گرم را درون ظرفی مسطح ریخته و هد کارتریج که قسمت خروجی جوهر می باشد را چندین بار به داخل فرو کرده و با دستمال آن را پاک نمایید. به وسیله ی این عمل منافذ ریزی که درون هد قرار دارند و به وسیله ی جوهر مسدود شده اند تمیز می شود، سپس مشاهده خواهید نمود که کیفیت چاپ دستگاه بهبود پیدا کرده است. توصیه ی ما به کاربران این است که از محلول هد باز کن استفاده نکنند چرا که با گذشت زمان هد دچار مشکل شده است و سطح کیفیت پرینتر کاهش می یابد.

گام چهارم: تزریق چوهر به کارتریج

در چهارمین مرحله از شارژ کارتریج پرینتر شارپ، باید جوهر را به داخل آن تزریق نمود. در ابتدای این کار سرنگی متناسب با حجم مخزن کارتریج تهیه نمایید. به طور معمول و در اغلب موارد این میزان ۳ میلی ‌لیتر به ازای هر رنگ و در کارتریج های مشکی، ۱۰ میلی ‌لیتر است. مراقب این مسئله باشید که جوهری که برای مخزن کارتریج دستگاه خود استفاده می کنید، متناسب با مدل پرینتر باشد در غیر این صورت دستگاه کارکرد درستی خواهد داشت.

گام پنجم: هواگیری کارتریج شارپ

هنگامی که دستگاه را با جوهر پر کردید به مرحله ی آخر یعنی هواگیری می رسید. این مسئله مهم است که تا چند ساعت پس از تزریق جوهر به دستگاه، کاری از طریق آن انجام ندهید. پس از گذشت این زمان ، سرنگ را برداشته و سوزن سر آن را جدا کنید. درست زیر کیت هواگیری یک سوراخ جهت ورود سرنگ وجود دارد. برای اطمینان از درست انجام شدن مراحل شارژ کارتریج پرینتر شارپ، سرنگ را داخل کرده و به آرامی پیستون سرنگ را به بیرون بکشید تا عملیات مکش صورت گیرد.  هنگامی که حجم پایینی از جوهر وارد سرنگ شد، مکش را متوقف کرده و سرنگ را بیرون بکشید. در این صورت، معلوم است که داخل کارتریج هوا وجود ندارد.

استفاده از مواد مرغوب جهت شارژ کارتریج پرینتر شارپ

یکی از مسائل مهمی در استفاده از پرینتر و داشتن یک پرینت مناسب، استفاده از مواد با کیفیت بالا می باشد. چنانچه جوهر یا تونر بی کیفیت را به کارتریج دستگاه خود تزریق کنید، علاوه بر افت کیفیت پرینت، ممکن است بخش های دیگر پرینتر نیز در دراز مدت دچار مشکل شوند. برای پیشگیری از این اتفاق، توصیه می کنیم در صورت امکان فرایند شارژ کارتریج را به افراد مطمئن بسپارید. در غیر این صورت، مواد مورد استفاده را از مراکز معتبر تهیه نمایید.

 اخبار و خواندنی های کارتریج

در بخش اخبار و خواندنی های کارتریج، تازه ترین اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول کارتریج در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. افراد علاقه مند به این حوزه می توانند در جریان آخرین خبرها و همچنین متد نوین در تعمیرات ماشین های اداری یا شارژ کارتریج قرار بگیرند.

هم چنین اشخاصی که قصد خرید ماشین های اداری را دارند می توانند با مطالعه بخش محصولات، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند. به این ترتیب اطلاعات مفیدی در ارتباط با ماشین های اداری کسب خواهید نمود. جهت مطالعه ی مطالب این بخش ما را همراهی نمایید.

مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی پیشگام در تعمیر ، سرویس و شارژ کارتریج ماشین های اداری ، خدمات خود را به صورت تخصصی و در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. ازآنجا که رضایت همه جانبه مراجعان گرامی، اولویت مرکز تعمیرات کپی است، همواره، نظارت جامعی بر کیفیت سرویس های این مرکز صورت می پذیرد.

شارژ کارتریج شارپ و کلیه خدمات مرتبط با این حوزه بخشی از سرویس های ارائه شده در این مرکز است. تمامی خدمات مرکز تعمیرات کپی توسط تیمی از برترین متخصصین کشور انجام شده و مدیریت مجموعه نظارت دقیق بر عملکرد پرنسل دارد. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات کپی وارد صفحه ی مورد نظرخود شوید.

1/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩