اشتراک گذاری

راهنمای خرید پرینتر

 

راهنمای خرید پرینتر، به شما کمک می کند که انتخابی درست و آگاهانه داشته و در آینده استفاده ای بهینه از دستگاه خود داشته باشید. جهت انتخابی آگاهانه توجه به ویژگی های پرینتر اهمیت بسیاری دارد. در این قسمت مهم ترین ویژگی های مرتبط با پرینتر ذکر می شوند.

از مهمترین ویژگی های مرتبط با پرینتر، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کیفیت چاپ : چاپگرهای لیزری رنگی و تک رنگ، متن را با بالاترین کیفیت و سرعت چاپ می نمایند. چاپگرهای لیزرزی رنگی ، نمودارهای رنگی و تصاویر گرافیکی دو بعدی را بخوبی چاپ می نمایند،ولی کیفیت عکس های چاپ شده توسط آنان ، قابل قیاس با چاپگرهای جوهر افشان نمی باشد . کیفیت چاپ متن در اکثر چاپگرهای جوهر افشان مشابه چاپگرهای لیزری نبوده و در برخی موارد تشخیص یک متن با جزئیات واضح بر روی تصاویر ، مشکل می باشد.

  • دقت چاپ : چاپگرهای جوهر افشان دارای حداکثر دقت ۲۴۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ (dpi) می باشند. دقت چاپ در چاپگرهای جدید جوهر افشان به مرز ۴۸۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ رسیده است. .بهترین روش به منظور بررسی کیفیت چاپ یک چاپگر ، مشاهده نمونه خروجی تولیده شده توسط آن است . چاپگرهای لیزر تک رنگ ، معمولا” دارای دقتی بین ۶۰۰ در ۶۰۰ یا ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ می باشند . وضعیت فوق در چاپگرهای لیزر رنگی به ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ و یا ۲۴۰۰ ر ۲۴۰۰نقطه در اینچ ، می رسد . دقت فوق ، برای چاپ متون و تصاویر گرافیکی ساده بسیار مناسب می باشد . توجه به دقت چاپ، راه نمای خرید پرینتر با دقت چاپ متناسب با نیاز شما می باشد.
  • قیمت چاپ هر صفحه : قیمت کارتریج در چاپگرهای جوهر افشان بالا می باشد. قیمت تولید کنندگان برای کارتریج های سه رنگ ، بین ۲۱ تا ۳۸ دلار و برای جوهرهای مشکی تک رنگ ۱۲ تا ۳۴ دلار می باشد. معمولا” کارتریج هائی که دارای قیمت مناسبتری می باشند از جوهر کمتر استفاده می نمایند. در بررسی اولیه به نظر می آید با توجه به قیمت بالای کارتریج این نوع چاپگرها ، قیمت تمام شده چاپ هر صفحه بیشتر از چاپگرهای جوهر افشان باشد، ولی چون هر کارتریج در این نوع از چاپگرها قادر به چاپ ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ صفحه می باشد ، قیمت تمام شده چاپ یک صفحه در آنان پایین تر از چاپگرهای جوهر افشان خواهد بود.
  • امکانات : تمامی چاپگرهای جوهر افشان، امکانات یکسانی را ارائه می دهند و دارای حداقل حافظه ( بافر) می باشند . چاپگرهای فوق دارای امکانات لازم به منظور اتصال به شبکه نمی باشند. تعدادی اندک از تولید کنندگان ، اقدام به ارائه چاپگرهای جوهر افشان با کاربرد تجاری نموده که دارای امکانات بیشتر نظیر : حافظه بیشتر ، امکان اتصال به شبکه و سینی اختیاری محل قرار دادن کاغذ می باشند. توجه به امکانات چاپ، راهنمای خرید پرینتر مناسب می باشد.
  • چاپ عکس : تعدادی از چاپگرهای جوهر افشانی که قابلیت چاپ عکس را دارا می باشند از یک پورت اختصاصی USB ، بمنظور اتصال مستقیم چاپگر به دوربین دیجیتالی استفاده می نمایند. با استفاده ازپورت فوق ، دوربین دیجیتال به چاپگر متصل و امکان ارسال تصاویر انتخابی برای چاپگر فراهم می گردد( ضرورتی به استفاده از کامپیوتر وجود ندارد ) . با استفاده از چاپگرهای جوهر افشان و بکارگیری مناسب کاعذهای مخصوص چاپ عکس ، می توان کیفیت چاپ تصاویر را در مقیاس بالائی افزایش داد . قابلیت چاپ عکس از مهم ترین موارد در انتخاب پرینتر بوده و راهنمای خرید پرینتر با توجه به نیاز شما می باشد.
راهنمای خرید پرینتر

 تعمیرات پرینتر ریکو

واحد تعمیرات پرینتر ریکو با داشتن تیمی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات محصولات ریکو شامل چاپگر ها و دستگاه های کپی کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع محصولات ریکو، با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان ریکو، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیزمی باشد.

واحد پرینتر ریکو در نمایندگی ریکو، برترین, مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر پرینتر ریکو و با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد می باشد.مرکز پرینتر ریکو به عنوان زیرمجموعه شرکت سخت افزار ایران با تجربه در زمینه تعمیرات انواع محصولات ریکو این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کاردان، ابتدا خرابی دستگاه کپی تعمیری را تشخیص داده و سپس نسبت به تعمیرات آن اقدام کند. مرکز پرینتر ریکو، نمایندگی اصلی بوده و کار تعمیر را با بالاترین سرعت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان انجام می دهد.

نمایندگی اصلی تعمیرات پرینتر ریکو  / نمایندگی اصلی تعمیرات پرینتر Ricoh / نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی Ricoh / نمایندگی تعمیرات دستگاههای کپی ریکو / نمایندگی تعمیرات دستگاههای کپی Ricoh / نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو / نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی Ricoh / نمایندگی تعمیر تعمیرات دستگاه کپی ریکو / نمایندگی تعمیر تعمیرات دستگاه کپی Ricoh / نمایندگی تعمیرات تخصصی مرکز تعمیرات کپی ریکو/ نمایندگی تعمیرات تخصصی مرکز تعمیرات کپی Ricoh / نمایندگی تعمیرات تخصصی مرکز تعمیرات پرینتر Ricoh  / مایندگی تعمیرات تخصصی مرکز تعمیرات پرینتر ریکو  / نمایندگی تعمیرات تخصصی تعمیرات دستگاه کپی ریکو / نمایندگی تعمیرات تخصصی تعمیرات دستگاه کپی Ricoh

نمایندگی مرکز تعمیرات کپی ریکو/ نمایندگی مرکز تعمیرات کپی Ricoh / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ریکو /نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی Ricoh / نمایندگی رسمی مرکز تعمیرات کپی ریکو / نمایندگی رسمی مرکز تعمیرات کپی Ricoh / نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی ریکو / نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی Ricoh / نمایندگی اصلی مرکز تعمیرات کپی ریکو / نمایندگی اصلی مرکز تعمیرات کپی Ricoh / نمایندگی رسمی تعمیرات پرینتر Ricoh  / نمایندگی رسمی تعمیرات پرینتر ریکو / نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی ریکو / نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی Ricoh / نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو / نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو / نمایندگی تعمیرات پرینتر Ricoh

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩