اشتراک گذاری

بهترین پرینترهای چندکاره

پرینترها این روزها به ابزار بسیار کاربردی تبدیل شده اند که بسته به نوع فعالیت شما ممکن است ضروری نیز باشند، از بین تمام پرینترهای به بازار راه یافته شاید، پرینترهای چندکاره از محبوب ترین آن ها باشند. حال به توضیح مختصری در مورد انواع آن ها میپردازیم .پرینترهای چندکاره ترکیبی از پرینتر،اسکنر،فتوکپی و گاهی فکس می باشند. همانطور که میدانید امروزه رقابت سنگینی بین کمپانی های مطرح دنیا از قبیل اپسون،سامسونگ، کانن، اچ پی و … در راستای تولید بهترین پرینترهای چندکاره برقرار است و هر کدام میکوشند با تولید محصولاتی با قیمت ارزان تر و طرز استفاده ی آسان تر با کارایی بالاتر بازار را در اختیار بگیرند.به علت تنوع بسیار بالای محصولات شاید انتخاب و خرید پرینترهای چندکاره مناسب در ابتدا کمی دشوار به نظر آید.

پس بیش از هر چیز لازم است تا انتظارات خود را از دستگاه و حجم کار مشخص کنیم و در قدم بعد برآورد قیمت و ارزش کنیم.در این راستا لازم است با انواع پرینترهای چندکاره و اهداف طراحی هر کدام آشنایی داشته باشیم.برخی دستگاه ها برای مصارف خانگی با سرعت و تعداد خروجی متوسط طراحی شدند که در دسته ی پرینترهای خانگی قرار میگیرند،برخی دستگاه ها برای حجم بالای کار و سرعت بالا طراحی شده اند که به پرینترهای شبکه معروف هستند.از دیگر پرینترهای چندکاره می توان به پرینتر چندکاره ی جوهر افشان اشاره کرد که بیشتر برای چاپ شفاف عکس و اشکال گرافیکی استفاده میشوند و مصرف متداولی دارند.

البته این پرینترها برای چاپ متن توصیه نمیشوند.پرینترهای گران تری هم هستند که در آن از تکنولوژی چاپ پودری عکس استفاده شده که نسبت به نسخه های مشابه خود،سرعت و تعداد خروجی بسیار بالایی دارند که به آن پرینترهای چندکاره ی لیزری گفته میشود. پرینترهای لیزری بیشتر برای چاپ متن های تک رنگ به کار میروند و قادرند به راحتی نوشته های خوانا و خوبی را به چاپ برسانند. همچنین پرینترهای لیزری بیشتر برای مصارف اداری و حجم کار بالا مناسب هستند.

بهترین پرینترهای چندکاره

ملاک های خرید پرینترهای چندکاره

هزینه ی مواد مصرفی

شاید کمتر فروشنده ای خریدار خود را از هزینه ی دقیق مواد مصرفی برای چاپ آگاه کند.به طوری که برخی تولید کننده ها قیمت پرینترهای خود را ارزان نگه میدارند و در عوض بیشتر سود حاصل را از طریق فروش کارتریج های آن به دست می آورند.پس لازم است پیش از خرید کارتریج های پرینترهای جوهر افشان از هزینه های آن آگاه شوید.

عمر مفید پرینتر

علت اصلی تفاوت بالای قیمت بین پرینترهای خانگی و اداری تفاوت در حجم و فشار قابل تحمل دستگاه است،به گونه ای که یک پرینتر خانگی هرگز قادر به چاپ در حجم بالای عکس با  سرعت بالا نمیباشد.

قابلیت اتصال به شبکه

لازم است قبل از خرید پرینتر بدانیم که اصلا نیاز به اتصال به شبکه داریم یا خیر.معمولا پرینترهای قابل دسترسی به شبکه برای مواردی استفاده میشوند که بیش از یک نفر قصد استفاده از آن راداشته باشند.البته پرینترهای بدون پورت شبکه را هم میتوان بین چند کامپیوتر به اشتراک گذاشت،اما برای این کار حتما باید پرینتر به یکی از کامپیوتر ها متصل باشد و در زمان استفاده ی بقیه ی سیستم ها حتما روشن باشد.

لیست منتخب خرید پرینترهای چندکاره سال 2018

  • بهترین از لحاظ ارزش به epson 4730 اختصاص دارد.
  • بهترین از لحاظ قیمت به HP ENVY 5660 اختصاص دارد.
  • بهترین از لحاظ سهولت در استفاده به اپسون چندکاره ی کوچک XP-830 اختصاص دارد.
  •  بهترین از لحاظ استفاده ی چند منظوره به Canon imageCLASS MF237dw اختصاص دارد.
[bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”40″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی تعمیرات پرینتر در کرج” read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Fcopymachine.ir%2F%25D9%2586%25D9%2585%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2586%25D8%25AF%25DA%25AF%25DB%258C-%25D8%25AF%25D8%25B3%25D8%25AA%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587-%25DA%25A9%25D9%25BE%25DB%258C-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25DA%25A9%25D8%25B1%25D8%25AC%2F||target:%20_blank|” read_text=”تماس با نمایندگی تعمیرات پرینتر در کرج” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

تعمیر پرینتر خراب خود را با خیال راحت، به ما بسپارید

امروزه با توجه به حساس بودن و ریسک بالای تعویض یا تعمیر قطعات پرینترها هرگز، خرابی دستگاه را به دست هر تعمیرکاری نسپرید.در عین حال،در صورت بروز هر گونه مشکل یا اختلال در نحوه ی عملکرد پرینتر چندکاره ی تان،توصیه ی ما به شما این است که ،هرگز اقدام به بازکردن و تعمیر خودسرانه ی دستگاهتان نکیند چون ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای پرینتر شما داشته باشد. متخصصین زبده و با تجربه ی مرکز تعمیرات کپی ، هر روزه آماده ی ارائه ی مشاوره در زمینه هایی از قبیل خرید پرینترهای چندکاره ،ارایه ی خدمات پس از فروش و  خدمت رسانی در جهت شناسایی و رفع مشکلات احتمالی پیش آمده هستند.فراموش نکنید،تعمیر پرینتر شما در مرکز تخصصی و حرفه ای،تضمین کننده ی سلامت دوباره ی دستگاه شما خواهد بود.

[/bsf-info-box]
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩