اشتراک گذاری

خطوط عمودی زائد در دستگاه کپی

برای رفع خطوط عمودی زائد در دستگاه کپی اگر روی صفحات چاپ شده خطوط عمودی مشاهده می کنید در صورت سیاه بودن خطوط این مشکل در وهله ی اول  به استوانه داخل کارتریج تونر شما برمی گردد که ممکن است خراش برداشته باشد و نیاز به تعویض کارتریج داشته باشید . در صورت سفید بودن خطوط ممکن است مشکل به دلیل  کثیفی LSU در داخل دستگاه باشد  که باید تمیز شود . کاغذ انتخابی شما نیز از عوامل مهم در بروز این مشکل است لذا همواره به نوع و اندازه ی مناسب کاغذها دقت داشته باشید .

خطوط عمودی زائد در دستگاه کپی

خرابی درام و خط انداختن دستگاه کپی

خرابی درام دلیل فنی و تخصصی چاپ خط های اضافی مختلف از جمله خطوط عمودی زائد در دستگاه کپی است. درام نقش انتقال دهنده ی نتیجه ی چاپ از دستگاه کپی به سطح کاغذ را دارد. فراموش نکنید که درام قطعه ی بسیار حساس هر دستگاه کپی می باشد. کوچک ترین ضربه به این بخش از چاپگر به خروج برگه های چاپ شده ی بی کیفیت ختم خواهد شد. این قطعه با ولتاژ شارژ شده و با نور دشارژ می شود. تعمیر و یا تعویض درام دستگاه کپی از عهده ی کاربران عادی خارج است. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی می توانید در مدت زمان کوتاهی از دردسرهای مرتبط با خرابی درام رهایی یابید. لازم به ذکر است که کلیه ی مراحل تعمیراتی این نمایندگی به همراه گارانتی ارائه می شوند.

رفع مشکل چاپ شدن خطوط عمودی زائد در دستگاه کپی چندمنظوره

اگر خطوط عمودی سیاه روی صفحه چاپی ظاهر شوند: احتمالاً استوانه داخل کارتریج تونر خراش برداشته است. کارتریج تونر را برداشته و یک کارتریج جدید نصب کنید.

اگر خطوط عمودی سفید روی صفحه چاپی ظاهر شوند: ممکن است سطح روی بخش LSU در داخل دستگاه کثیف باشد؛ LSU را تمیز کرده و سپس با نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی چندمنظوره تماس بگیرید.

لینک های مرتبط : مرکز تعمیرات کپی

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩