اشتراک گذاری

انتشار اصلاحیه خطای پویش در چاپگرهای زیراکس

انتشار اصلاحیه خطای پویش در چاپگرهای زیراکس صورت گرفت . زیراکس اولین وصله‌ نرم ‌افزاری را برای رفع خطای موجود در برخی چاپگرهای چندکاره‌ خود صادر کرد. این مشکل باعث می ‌شد نویسه ‌ها در زمان پویش به اشتباه ایجاد شوند. مشکل مذکور توسط یک محقق آلمانی زمانی که داشت طرح یک ساختمان را ایجاد می ‌کرد، کشف شد. وی با بررسی یک سند PDF از طرح پویش ‌شده، دریافت برخی اَرقام که با قلم کوچکی در سند چاپ شده بودند به صورت نادرستی کپی شده ‌اند.

انتشار اصلاحیه خطای پویش در چاپگرهای زیراکس

چگونگی خطای پویش در چاپگرهای زیراکس

زیراکس ضمن تأیید خطای پویش در چاپگرهای زیراکس بیان کرد که این خطا تنها در رابطه یا اسناد مهمی رخ می‌ دهد که قلم‌ های کوچکی دارند و خواندن آن‌ ها دشوار است یا حاوی پیکسل ‌های آسیب ‌دیده هستند و یا چندین بار پویش شده ‌اند. درواقع در زمان پویش اسناد مهم در قالب PDF که شامل قلم‌ های بسیار کوچکی هستند، این مشکل دردساز می ‌شود.

اما زمانی که اسناد چاپ یا کپی شوند یا از طریق فکس ارسال گردند، این مشکل پیش نمی آید . اصلاحیه خطای پویش در چاپگرهای زیراکس برای دستگاه‌ های خانواده‌ ConnectKey، WorkCentre ۷۵xx، WorkCentre ۵۷xx و ColorQube ۹۳xx صادر شده است.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس خود را به ما بسپارید

نمایندگی زیراکس و واحد های تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس ، واحد های تعمیرات زیراکس را مجزا راه اندازی کرده است . کارشناسان در هر واحد به رفع ایراد یک دستگاه خاص می پردازند . به همین دلیل تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری همان محصول می کنند . همین امر موجب می گردد کیفیت کار تعمیرکاران افزایش یابد . کارگاه های فنی نمایندگی زیراکس به ابزارآلات مدرن و درجه یک تجهیز شده اند . کادرفنی مجموعه با بکارگیری جدیدترین تجهیزات قادر به ارائه خدماتی باکیفیت هستند .

خاطرنشان می سازیم هزینه تعمیرات با قیمتی مناسب از کاربران اخذ می گردد . امیدواریم با ارائه خبر «انتشار اصلاحیه خطای پویش در چاپگرهای زیراکس» توانسته باشیم اطلاعات شما عزیزان را به روز نماییم .

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩