اشتراک گذاری

جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ

جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ ، به زودی به بازار عرضه خواهند شد. شاید کمتر شنیده باشید که کمپانی شارپ هم ،  در عرصه ی گوشی های هوشمند فعالیت دارد. این کمپانی قبل از برند شیائومی با گوشی AQUOS S2 توانست راه به بازارهای جهانی پیدا کند. و سهمی از بازار چند میلیاردی گوشی های همراه برای خود دست و پا کند.

این بار برند شارپ قرار است ، جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ را  با ویژگی های متفاوت را تا پایان سال ۲۰۱۷ وارد بازار نماید. به گزارش جی اس ام، کمپانی شارپ که یکی از برندهای معروف در زمینه محصولات الکترونیکی می باشد. روز گذشته تیزر تبلیغاتی تازه ای مربوط به یکی از محصولات جدیدش منتشر کرد. GizChina هم گزارش داده است که این سازنده قصد دارد به زودی یک گوشی بدون حاشیه دیگری را به بازار عرضه کند.

این خبر توسط حساب رسمی شارپ در وب سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر نشده و هنوز اطلاعات دقیقی درباره منبع آن در دست نیست .  این مورد سبب گشته وضعیت مبهمی در این باره پیش آید. البته شارپ چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد تا آخر سال ۲۰۱۷ چند گوشی بدون حاشیه مانند Aquos S2 که ماه گذشته رونمایی شد، معرفی کند.

این عمل شارپ سبب می شود سهم بازار این کمپانی بزرگ بیشتر شود و در نتیجه منتج به افزایش سود خالص سالانه این برند گردد. حاشیه سود مناسب فروش گوشی های هوشمند از سال های پیش مورد توجه غول های الکترونیکی بازارهای جهانی قرار گرفته است.

جدیدترین گوشی های شرکت شارپ

ویژگی های ظاهری جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ

جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ قرار است ابتدا در کشور چین معرفی شوند. جزییات دیگری درباره نام و مشخصات  شان درج نشده است.  حدس می زنیم گوشه های این گوشی ها بدون زاویه و تا حدودی خمیده طراحی شوند. این امر سبب می شود زیبایی این مدل گوشی ها بیش از پیش نمایان شود. گوشی های خمیده یکی از گوشی های محبوب بین کاربران گوشی های هوشمند می باشد و خریداران خاص خود را دارد.

حاشیه های کناری صفحه نمایش در Aquos S2 به حداقل رسیده اند و حاشیه بالا هم بسیار باریک طراحی شده اما حسگر سلفی در همین موقعیت تعبیه شده است . این موضوع سبب شباهت این گوشی به مدل قدیمی برند شارپ می گردد. کمی حاشیه در قسمت پایین صفحه نمایش ممکن است وجود داشته باشد که دکمه فیزیکی هوم حسگر اثرانگشت و لوگوی کمپانی شارپ در آن قرار گرفته اند. طراحی این گوشی از نظر کاهش حاشیه ها و موقعیت حسگر سلفی ممکن است شما را تا حدودی به یاد اسنشال فون PH-1 بیندازد که این گوشی بیاد تمامی کاربران گوشی های هوشمند هست.

گوشی های بدون حاشیه شارپ

پیش بینی می کنیم که گوشی های بدون حاشیه تازه شارپ که جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ هستند ،  تقریباً شبیه Aquos S2 طراحی شوند . به همین خاطر طراحی ظاهری آن را یادآوری کردیم. البته هر امکانی وجود دارد و ممکن است شارپ همگان را متحیر نماید.

این عمل شارپ بر خلاف برندهای رقیب خود مانند اپل و سامسونگ می باشد. شاید دلیل این امر عدم کپی برداری توسط سایر برندها باشد. همانطور که میدانید برند شارپ نسبت به سایر رقبای خود از اعتبار و ارزش معنوی کمتری برخوردار است .

این امر سبب می شود برند شارپ بیش از هر چیزی بر روی ویژگی های محصولات خود تمرکز کند. اگرشارپ ویژگی خارق العاده ای به گوشی های خود اضافه کرده باشد، بهتر است این موارد در روز رونمایی به همگان معرفی شود تا بصورت اختصاصی در گنجینه کمپانی شارپ به یادگار بماند

کمپانی شارپ و برند شیائومی 

کمپانی شارپ و برند شیائومی در ابتدای راه می باشند و لازم است به نکاتی توجه کنند. شارپ برای رقابت با کمپانی های غول پیکر اپل و سامسونگ و شارپ بهتر است بر روی کیفیت محصولات تمرکز کند. در غیر این صورت قیمت تمام شده محصولات نکته ای دیگر است که می تواند تکیه گاه برند شارپ باشد.

شاید لازم نباشد که این نکته را خاطر نشان کنیم که برند شارپ دقیقا از همین امر برای گسترش سهم بازار خود استفاده نمود و سبب شد بسرعت به یک رقیب بزرگ برای برندهای سامسونگ و اپل و اچ تی سی تبدیل شود. ما ایرانیان کمپانی شارپ را اغلب با تلویزیون های خانگی آن می شناسیم. شاید هم روزی هر یک از ما یکی از جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ را استفاده نماییم.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

خبر جدیدترین گوشی های کمپانی شارپ جهت اطلاع کاربران گرامی از آخرین فعالیت های این کمپانی در زمینه ی تولید تلفن همراه مورد بررسی قرار گرفت . درادامه به شرح کوتاهی از فعالیت های نمایندگی شارپ می پردازیم. نمایندگی شارپ، با توجه به افزایش کاربران شارپ در کشورمان، اقدام به سازماندهی مرکزی جهت تهیه و توزیع محصولات شارپ نموده است.

 با خرید از این مرکز می توانید کالای اصل و شرکتی در اختیار داشته باشید. در نتیجه لذت استفاده ی بهینه از محصولات شارپ را تجربه خواهید کرد. تمرکز اصلی شرکت شارپ، ساخت تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ می باشد. در صورت نیاز به هریک از این محصولات می توانید با کارشناسان فروشگاه مرکزی شارپ ، تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص محصول مورد نظرتان دریافت نمایید.

بخش تعمیرات شارپ نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، به ارائه ی خدمات پس از فروش در زمینه تعمیر و اصلاح محصولات این شرکت می پردازند. در همین راستا، زبده‌ترین کادر فنی و مهندسان حوزه‌ی صنعت و الکترونیک دراین بخش مشغول فعالیت هستند.

مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز مشکل در دستگاه خود به واحد تعمیرات شارپ مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره‌ی اولیه از متخصصان و مهندسانِ تعمیرات شارپ با خاطری آسوده دستگاه خود را به کارشناسان این مرکز بسپارند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩