اشتراک گذاری

تعویض درام پرینتر سامسونگ

 تعویض درام پرینتر سامسونگ یکی از خدمات تخصصی است که در واحد تعمیرات Samsung به کاربران ارائه می شود. کمپانی سامسونگ یکی از شرکت هایی است که دائم پرینترهای تولیدی خود را به جدیدترین فناوری ها مجهز می کند. در پرینتر Samsung ، درام قطعه ای حیاتی است که عمل چاپ را بر عهده دارد. 

متن یا تصویر سند به وسیله ی نور یا لیزر بر سطح صیقلی این قطعه تابیده می شود سپس دولوپر تونر را بر روی آن می ریزد و تمام قطعات روند چاپ را پیش می برند. به طور کلی می توان پرینتر را یک مجموعه ی منظم دانست که تمام اجزای الکترونیکی و مکانیکی آن هماهنگ با هم عمل می کنند. در این مقاله به مبحث تعویض درام پرینتر سامسونگ پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تعویض درام پرینتر سامسونگ

کار درام چاپگر Samsung

همانطور که در مقدمه بیان کردیم درام پرینتر Samsung عمل مهم و حیاتی چاپ را در پرینتر بر عهده دارد. درام به طور معمول از جنس سلنیوم یا سولفید کادمیوم ساخته می شود. در اصل این قطعه از نور و الکتریسیته ی ساکن برای عمل چاپ بهره می برد. برای اینکه تعمیر درام پرینتر Samsung به خوبی پیش برود بهتر است بدانیم که جنس درام حتما باید از مواد رسانای نور باشد همچنین محکم و سخت بوده تا تحمل تلورانس بسیار کم برای ایجاد تصاویر دقیق را داشته باشد. اگر این قطعه به هر دلیلی دچار حادثه شود در مواقعی به تعمیر و در بیشتر مواقع به تعویض درام پرینتر سامسونگ نیاز خواهد داشت.

نشانه های تعمیر یا تعویض درام پرینتر سامسونگ

کمپانی Samsung دائم در حال تجهیز کردن دستگاه های پرینتر خود به جدیدترین فناوری روز دنیاست. یکی از قابلیت هایی که این کمپانی برای پرینترهای خود ایجاد کرده است قرار دارد سنسور تشخیص خرابی تمام قطعات از جمله درام است. تعمیر درام کار بسیار مشکلی بوده به همین جهت بیشتر تعمیرکاران پس از پایان عمر مفید درام اقدام به تعویض آن می کند. این زمان تقریبا برابر است با هر سه بار تعویض کارتریج. یعنی بهتر است پس از این دوره، به طور همزمان تعویض کاتریج با تعویض درام پرینتر سامسونگ صورت بگیرد.

 در صورتی که امکان تعویض درام پرینتر سامسونگ برای شما وجود ندارد، به تعمیرکاران مرکز تعمیرات Samsung مراجعه کنید تا با استفاده از به روزترین تجهیزات عمل تعمیر یا تعویض درام چپگر سامسونگ شما را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. به یاد داشته باشید اگر به هر صورتی درام شما دچار کوچکترین حادثه شد کیفیت سند چاپی شما را پایین می آید. اگر عمر درام تمام شده باشد دیگر امکان چسبیدن تونر به آن وجود ندارد، در نتیجه چاپ صورت نمی گیرد. پس بهتر است کابر درام را از هر گونه ضربه و خط وخش حفظ کرده تا وضوح و کیفیت سند چاپی پایین نیاید و به تعویض درام پینتر سامسونگ نیاز نداشته باشد.

تعمیر یا تعویض درام چاپگر سامسونگ

برای ما ثابت شده است که هر چیزی دارای عمری مفید است. پس از فساد و اتمام ظرفیت بهره برداری از آن زمان تعمیر یا تعویض آن فرا می رسد. برای تعویض درام پرینتر سامسونگ بهتر است ابتدا به فکر یافتن قطعه ای اورجینال برای جایگزینی بود. واحد تعمیرات پرینتر Samsung علاوه بر تعمیر قطعات مختلف پرینتر، آرشیو بزرگی از قطعات اورجینال ساخته شده در کمپانی دارد. 

عمر مفید درام 500 تا 700 برگه است. پس از این زمان توصیه می شود دستگاه پرینتر سامسونگ خود را در اختیار تکنسین های تعمیرات سامسونگ قرار دهید تا از قطعات اوجینال و ضمانتنامه ی کالا همچنین خدمات پس از فروش آن استفاده کنید و سیر درست تعویض درام پرینتر سامسونگ خود را پیش ببرید.

تعمیرات Samsung

تعمیرات سامسونگ برای ارائه ی بهتر خدمات به مشتریان عزیز مرکز خود را به واحدهای مجزایی تقسیم کرده است که هر کدام دارای زیر مجموعه ای تخصصی می باشند. این مرکز دارای بخش های فروش، مشاوره و تعمیر می باشد که همه جانبه به مشتریان خدمت رسانی می کنند. کاربران می توانند برای تهیه پرینتر سامسونگ خود، برای دریافت اطلاعات کامل دستگاه به واحد مشاوره و سپس به واحد فروش مراجعه کنند. مرکز تعمیرات سامسونگ جدیدترین و به روزترین محصولات خانگی واداری و … خود را در معرض دید عموم قرار داده است تا علاوه بر برخوداری از محصولی اصل و اوجینال، مشتریان خود را از گارنتی های معتبر و خدمات پس از فروش در واحدهای تخصصی خود برخوردار کند. ما اینجا گردآمده ایم که شما بهترین خدمات را دریافت کنید.

نمایندگی پرینتر Samsung

نمایندگی پرینتر سامسونگ زیر مجموعه ای از مرکز بزرگ تعمیرات سامسونگ است. این واحد باتلاش مدیران با تجربه به جدیدترین و بهترین تجهیزات در زمینه تعمیر پرینتر مجهز شده است. تکنسین های قابل واحد تعمیرات پرینتر سامسونگ از میان کارآزموده ترین و دوره دیده ترین تعمیرکاران انتخاب شده اند و با تست ها مختلف عملی و تئوری آموزده شده اند. 

برای این واحد که به صورت شبانه روز به کار آنالیز پرینترهای سامسونگ می پردازند حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار سهل و آسان است. در این واحد مشتری شاهد خواهد بود که چگونه توانایی در کنار سرعت و دقت گرد آمده تا کاربر با کمترین هزینه از سیر تعمیرات دستگاه پرینتر سامسونگ خود راضی باشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩