اشتراک گذاری

تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس

همانطور که میدانید دستگاه های کپی از قطعات حساسی تشکیل شده است و هر گونه اختلال در آن ها کارایی کلی دستگاه را با مشکل روبرو میکند و این مساله میتواند برای هر سازمان و شرکتی به موضوعی ناخوشایند بدل شود. یکی از این قظعات حساس و حیاتی مین برد میباشد. مین برد در هر دستگاهی، انجام مهم ترین وظایف را بر عهده دارد. این قطعه از چیپ های ریز تری مانند  بایوس و cmos تشکیل شده است که هر یک وظایف مهم و تکمیل کننده ای را بر عهده دارند. همانطور که میدانید وظیفه ی اصلی مین برد در هر دستگاهی پردازش عملیاتی است که دستگاه برای آن طراحی شده است.

مین برد داده ها را در اختیار میگیرد و خروجی را تعیین میکند. هر گونه اختلال در هر یک از اجزای تشکیل دهنده ی مین برد کل عملیات را نشانه میگیرد و در آن وقفه ایجاد میکند. مین برد دستگاه های کپی زیراکس هم از این قاعده مستثنی نیستند و لازم است ایرادات بروز آمده در آن در اسرع وقت شناسایی شود و به متخصص زبده ای در امر تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس سپرده شود.

تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس

تشخیص خرابی مین برد

نکته ی حائز اهمیت برای هر کاربری تشخیص مشکلاتی است که مین برد دستگاه کپی با آن روبرو میشود. داشتن اطلاعات دراین زمینه به کاربر کمک میکند تا برای حل مشکلات پیش آمده بهترین تصمیم را برای تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس خود اتخاذ کند. البته بهترین کار در این مواقع مراجعه به مرکز نمایندگی مطمئن و معتبر میباشد.

از متداول ترین مشکلاتی که مین برد کپی زیراکس با آن مواجه میشود قرار گرفتن آن در معرض ولتاژ بالا تر از حد تحمل میباشد که این امر منجربه از بین رفتن کارایی مین برد خواهد شد و عملیات چاپ با وقفه روبرو میشود. تکنسین های با تجربه و دوره دیده در زمینه ی تجهیزات اداری با استفاده از مهارت بالا و به کار گیری تجهیزات مطابق با استاندارد های جهانی خود، قادر خواهند بود در برطرف سازی این مشکلات در اسرع وقت اقدام به عمل آورند.

تشخیص خرابی مین برد از چه راه هایی صورت میگیرد ؟

متخصصان واحد تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس این مرکز به خوبی از تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ای که مین برد ممکن است باآن مواجه شود آگاهی کامل دارند. استفاده از روش های اصولی نرم افزاری و داشتن تسلط کافی بر کانفینگ دستگاه های کپی زیراکس ، موجب خواهد شد در کمترین زمان ممکن تمامی مشکلات نرم افزاری دستگاه شناسایی و برطرف شود.

همچنین تکنسین های زبده ی این مرکز با استفاده از تست های محتوایی و پای های تمامی مشکلات سخت افزاری دستگاه را در زمینه هایی از قبیل مشکلات مربوط به درگاه های خروجی و ورودی مین برد و نوسانات شدید ولتاژ، سوختگی و شکستگی برد الکترونیکی و … را با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات و ابزار آلات، به خوبی ریشه یابی و حل میکنند. برای تعمیر دستگاه کپی خود با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فتوکپی زیراکس

امروزه با توجه به افزایش خرید دستگاه های کپی زیراکس و نیاز روزافزون مراکز سرویس دهی پس از فروش بر آن شدیم تا به توجهتان برسانیم، نمایندگی زیراکس در زمینه ی تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس و سایر زمینه های خرابی، طی سال ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش به خوبی به این نتیجه رسیده است که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آن ها به صورت روزمره سرو کار دارند، نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه های حساس و گران قیمت خراب شود، قسمتی از کار آن سازمان ها مختل خواهد شد.

بنابراین نگهداری درست دستگاه های کپی زیراکس و یا تعمیر و سرویس آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. لذا کاربران در صورت بروز هر گونه مشکل، در دستگاه زیراکس خود، میتوانند از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس به راحتی مشکل احتمالی پیش آمده ی خود را در زمینه های مختلف حل کنند. همانطور که میدانید سرویس و نگهداری صحیح از دستگاه های کپی زیراکس احتمال خراب شدن آن ها را در آینده بسیار کاهش میدهند و تصمینی است برای سلامت مجدد دستگاه شما.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩