اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ

امروزه پرینترهای لیزری به جزیی مهم در هر سازمان و اداره ای تبدیل شده اند و در انواع نسخه ها و برند ها به فروش میرسند. یکی از محبوب ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار پرینترهای لیزری سامسونگ میباشند. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه ی عملکرد و خرابی های احتمالی لیزر پرینترها و راهکارهای تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ بپردازیم. 

همانطور که میدانید پرینترهای لیزری برای چاپ متون و تصاویر از نور یا همان لیزر استفاده میکنند و به جای جوهر مورد استفاده در پرینترهای جوهر افشان به مخرنی از رنگ های پودری به نام تونر مجهز شده اند و برای چاپ از آن تغذیه میکنند، به همین علت بسیاری از افراد به آن ها پرینترهای تونری هم میگویند.

در مجموع به دلیل حجم و سرعت بالای ارائه ی خروجی، پرینترهای لیزری ممکن است مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگری دچار استهلاک و اختلال در عملکرد شود و پرینترهای سامسونگ هم قطعا از این قاعده مستثنی نخواهند بود. یکی از مشکلاتی که احتمال رخ دادن آن برای هر پرینتر لیزری وجود دارد خرابی لیزر آن میباشد که در صورت وقوع، به عملکرد چاپ لطمه وارد میشود. 

در چنین مواقعی بهترین و مطمئن ترین راه پیش روی هر کاربری مراجعه به مرکز نمایندگی پرینترهای سامسونگ میباشد تا متخصصان مربوطه اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه ی معیوب کنند.

تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ

لیزر پرینتر سامسونگ چیست و چه وظیفه ای دارد؟

لیزر پرینتر سامسونگ در واقع به خودی خود یونیت لیزر محسوب میشود و بخشی است متشکل از برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی که هر یک از این قطعات وظیفه ی مهمی را در فرآیند چاپ به عهده دارند که کیفیت چاپ به طور مستقیم تابع نحوه ی عملکرد این اعضا کنار هم میباشد و خرابی هر کدام به طور مستقیم با تصویر گرفته شده مرتبط است. 

لیزر همانطور که از نامش پیداست تامین کننده ی نور پرینتر است و با خراب شدن آن ممکن است تصویر به طور کامل به رنگ سفید به چاپ برسد. پس لازم است در صورت بروز مشکل، کارشناسان جهت تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ ابتدا اقدام به شناسایی ایراد آن کنند.

آلوده بودن لنز : تمیز کردن به موقع لنز و در معرض گرد و غبار نبودن پرینتر میتواند از بروز مشکلات لیزر جلوگیری کند.

شکستگی در سوکت یونیت لیزر : از عوامل مهم اختلال در لیزر میتوان به این مورد اشاره کرد، البته هیچ جای نگرانی نیست با تعویض سریع این سوکت توسط کارشناسان ما، این مشکل به راحتی حل میشود.

خارج شدن پین آینه : خارج شدن پین آینه از جایگاه آن از موارد مهمی است که در تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ توسط متخصص به آن توجه میشود. این شکستگی کیفیت چاپ را با مشکلات جدی روبرو میکند و در چنین مواقعی کاربر نیازمند برطرف کردن هر چه سریع تر مشکل خواهد بود.

نمایندگی مرکزی سامسونگ

در انتها به اطلاع کاربران میرسانیم که تعمیرات پرینتر سامسونگ در واحد تعمیرات پرینتر نمایندگی مرکزی سامسونگ به کمک ابزار و تجهیزات به روز و تعمیرکاران متعهد و با تجربه مرتبط در این امر و بهره گیری از شیوه های نوین، انجام میگیرد. چرا که اهمیت این بخش در عملکرد پرینترهای سامسونگ موجب شده که تعمیرات آن با دقت بسیار بالایی انجام شود. در نمایندگی مرکزی سامسونگ کلیه ی مراحل بررسی و تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ تحت نظر مهندسین زبده و مجرب در این حوزه انجام میشود.

شما کاربران عزیز میتوانید از راه های ارتباطی ذکر شده همه روزه با متخصصان ما تماس حاصل کنید. در آخر، توصیه ی ما به شما این است که در صورت بروز مشکل در لیزر پرینتر خود و یا هر قسمت دیگری از دستگاه تان هرگز اقدام به باز کردن ناشیانه ی آن نکنید، همانطور که میدانید تعمیر غلط و غیرکارشناسانه ممکن است به دیگر اجزای پرینتر حساس شما لطمه و صدمات جبران ناپذیری وارد آورد.

2.5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩