اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر توشیبا

تعمیر درام پرینتر توشیبا یکی از مباحث مورد توجه و مهمی است که در طول استفاده از پرینتر با آن مواجه خواهیم شد.  نقش درام به خصوص در یک کارتریج لیزری آنچنان اساسی و حیاتی است که حتی اگر با بهترین تونر هم آن را شارژ کنید، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، کارتریج کارایی مناسبی نخواهد داشت. پس با همین توضیح کوتاه و ساده به این نتیجه می رسیم که تعمیر درام پرینتر توشیبا در اولویت تعمیرات این دستگاه باید قرار بگیرد تا دستگاه کیفیت  بالایی از خود نشان دهد.

تعمیر درام پرینتر توشیبا

چگونگی تعمیر درام پرینتر توشیبا

چگونگی تعمیر درام پرینتر توشیبا خیلی پیچیده و نامفهوم نیست. همان طور که اشاره کردیم، درام نقش حیاتی و محوری در تصویر سازی و کیفیت تصویر دارد لذا همیشه باید کیفیت و کارایی آن به دقت بررسی شود و مورد بی توجهی نباید قرار بگیرد. درام در اولین مرحله فقط و فقط به نظافت و پاکیزگی نیاز دارد؛ همیشه و در فواصل زمانی معین و دقیق با یک دستمال بدون پرز و کاملا خشک و بدون استفاده از هیچ نوع ماده تمیز کننده ای همچون الکل صنعتی، تینر، بنزین و… درام را تمیز کنید.

در برخی از موارد، تونر کارتریج ممکن است یکبار مصرف باشد، اگر چنین بود خرید یک تونر کارتریج جدید نیاز به پاکسازی درام را رفع خواهد کرد. به یاد داشته باشید که درام حساسیت ویژه ای در برابر نور دارد پس از قرار دادن آن در مجاورت نور به شدت بپرهیزید. درام در برابر ضربه بسیار حساس و آسیب پذیر است. هنگام جا به جایی نیز این نکته را فراموش نکنید.

حساسیت های رایج در تعمیر درام پرینتر توشیبا

درام، قطعه ای پیچیده و سخت نیست، اما با همه سادگی و سهولت نسبی در استفاده، حساسیت هایی در هنگام تعمیر از خود نشان می دهد. همیشه باید به یاد داشته باشید که در هنگام تعویض و جا به جا کردن درام بسیار محتاطانه و هوشمندانه عمل کنید. این قطعه استوانه ای شکل با محفوظ ماندن در کارتریچ، خود را از نور مخفی نگه می دارد، زیرا سطح فوق العاده حساسی در مقابل تابش نور دارد و با قرار گرفتن در معرض نور کیفیت و کارایی اش تحت الشعاع قرار می گیرد.

اهمیت جنس در تعمیر درام پرینتر توشیبا

قطعه درام از جنس سلنیوم یا مواد حساس به نور است. این مواد رسانای الکتریسیته هستند. چون سطح درام به نور کاملا حساس است،  به هیچ وجه نباید در معرض نور قرار بگیرد. درام های امروزی به دلیل سمی بودن سلنیوم از موادآلی ساخته می شوند.

راهنمای تعمیر و پاک سازی درام پرینتر توشیبا

قبل از شروع کار دستگاه کپی خود را خاموش کنید و از برق بکشید. هرگز زمانی که دستگاه به منبع برق متصل است، آن را تمیز نکنید ،زیرا این کار باعث ایجاد شوک الکتریکی شود. درب دستگاه کپی را باز کنید. باید دیاگرامی از کپی به همراه درب آن وجود داشته باشد. اگر نبود از راهنمای دستگاه کمک بگیرید. درام دستگاه را پیدا کنید. در بیشتر دستگاه های کپی، درام به تونر کارتریج متصل شده است.

تونر کارتریج را از دستگاه خارج کنید. نوار میلار داخل دستگاه را پیدا کنید. این نوار یک تیغه پلاستیکی یا لاستیکی است. با استفاده از نوار میلار، سطح درام دستگاه کپی را آنگونه که اشاره کردیم، تمیز کنید. این فرآیند تونر اضافی را از درام بر می دارد. حالا تونر کارتریج تمیز شده را داخل دستگاه بگذارید و درب آن را ببندید. می توانید دستگاه کپی را روشن کنید. دستگاه خود را تست کنید تا اطمینان حاصل نمایید کپی ها کیفیت خوبی دارند.

تعمیرات پرینتر توشیبا

تعمیرات پرینتر توشیبا ، توسط مهندسین و متخصصین تعمیر پرینتر به صورت کاملا حرفه ای انجام می گردد. تعمیر درام پرینتر توشیبا یکی از فعالیت های این مجموعه است که پس از طی روند عیب یابی توسط متخصصین  این مرکز انجام می شود. با سپردن دستگاه کپی خود به واحد تعمیرات پرینتر توشیبا از تعمیراتی صحیح و بدون بازگشت لذات خواهید برد. در این بخش به معرفی برخی از مدل های دستگاه کپی توشیبا که در این مرکز تعمیر و ترمیم می شود می پردازیم.

نمایندگی توشیبا

آنچه ما در نمایندگی توشیبا به دنبال آن هستیم، رضایت صد در صدی کاربران و مشتریان است. برای وصول به این هدف مهم، از کارشناسان و متخصصان فنی  مجرب و ماهر مددگرفته ایم تا ما را در تحقق این هدف یاری کنند. آنچه ما را از سایر رقیبانمان متمایز می سازد، اصول تعیین شده و مدون برای خدمت رسانی به کاربران عزیز می باشد. ما با پیروی از این اصول اساسی و مهم در تلاش هتسم تا همیشه و در همه حوزه ها یک سر و گردن از سایر رقیبان خود بالاتر باشیم. نمایندگی توشیبا در امور خرید، فروش و آموزش تعمیرات محصولات الکترونیکی پیشرو و پیشگام است.

تعمیرات توشیبا

بروز مشکل و پیدایش ایراد در هر یک از محصولات الکترونیکی امری اجتناب ناپذیر است. ما همگی بر این امر واقف هستیم که هر محصولی در گذر زمان دستخوش تغییراتی قرار خواهد گرفت که به ناچار نیاز به تعمیر و ترمیم دارد. مجریان واحد تعمیرات توشیبا با در اختیار داشتن تجهیزات ویژه و مدرن، مسئولیت هر گونه تعمیر، ترمیم و بازسازی این دستگاه ها را با قدرت تمام بر عهده می گیرند لذا با خیالی آسوده می توانید به تیم متخصص و کاربلد ما اعتماد کنید و از این اعتماد لذت ببرید.

اگر علاقه مند به مطالعه ی اخبار و خواندنی ها هستید ، مطالعه ی مطالب ما را در بخش ذیل از دست ندهید.

لینک های مفید

مرکز تعمیرات پرینتر / مرکز تعمیرات پرینتر پاناسونیک / مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ / مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی / مرکز تعمیرات پرینتر ریکو / مرکز تعمیرات پرینتر کیوسرا / مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس /مرکز تعمیرات پرینتر کانن مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا / مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا مرکز تعمیرات پرینتر شارپ

5/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩