اشتراک گذاری

بازگشت به فاز اول TSE

شرکت شارپ در ژانویه جاری برای بازگشت به فاز اول TSE  ، سه تن از کارمندان با نفوذ هیئت رئیسه  را به کار خواهد گرفت. Tai Jeng-wu به عنوان تنها رئیس اجرایی با نفوذ فعلی شارپ که از معتمدان این شرکت است، در روز جمعه مورخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی ( ۱ دی ماه ۱۳۹۶ ) اینگونه گفت: شرکت شارپ با آغاز سال ۲۰۱۸، سه تن از کارمندان زبده و کاربلد خود را به کار خواهد گرفت تا در کنار مدیر شرکت (Tai)، تولیدات الکترونیکی را هدایت کنند.

بازگشت به فاز اول TSE و معرفی کارمندان جدید

افراد جدیدی که به عنوان ماموران زبده و کاربلد به این هیئت رئیسه برای بازگشت به فاز اول TSE اضافه خواهند شد، همگی از بین مدیران بلند مرتبه شارپ انتخاب می شوند و کاندید نشستن بر این کرسی هستند.  آن ها شانس خود را امتحان می کنند تا به موفقیت برسند. Tai، کسی بود که سال گذشته برای حرکت و تلاش فعلی شارپ توسط شرکت اصلی Taiwanese  و شرکت صنعتی Hon Hai Precision  اعزام شد؛ این در حالی است که در آن زمان شارپ به گِل نشسته بود و فعالیتش متوقف بود.

معرفی مسئولان تجاری شارپ در ۲۰۱۸

ضمن بازگشت به فاز اول TSE ، هر یک از این چهار نفر، مسئول یک بخش تجاری خواهند بود. بی توجهی به بازار آسیای جنوبی از وظایف Tai خواهد بود.  Katsuaki  Nomura،  به عنوان کسی که هم اکنون مقام کارمند عالی رتبه را به خود اختصاص داده، پیشروی به سوی اتحاد استراتژیکی بخش برنامه ریزی شده را ادامه خواهد داد.Yoshihisa Ishida ، ابزارآلات هوشی و آماده به کار مصنوعی و بازار اروپا را هدایت خواهد کرد؛ این در حالی ست که Toshiaki Takayama مسئول بازار چین خواهد بود.

Tai قانونی را وضع کرده که در صورت خروج مبالغ بالای ۳ میلیون یورو (۲۶۵۰۰ دلار)، به امضای شخصی خودش نیاز خواهد بود. Tai اخیرا اعلام کرد که به دنبال نامگذاری یک کمپانی متشکل از افراد زبده در نیمه اول سال ۲۰۱۸ است، چون شارپ این ماه خیلی زودتر از آنچه که انتظار می رفت به اولین فاز مبادله سهم توکیو بازگشت. تشکیل این کمپانی یکی از اهداف اساسی او از زمانی بود که به این شرکت وارد شد.ش

برای شارژ کارتریج شارپ خود کلیک کنید

تازه های شارپ

شارپ، یک شرکت ژاپنی مستقر در اوساکا. این شرکت سال هاست که محصولات و کالاهای الکترونیکی خود را روانه بازارهای جهانی می کند. این شرکت با به کارگیری از دانش روز در سطح بین المللی و پایبندی به روش تجارت خانه های باستانی ژاپن محصولات خود را تولید می کند و روحیه ای کاملا انعطاف پذیر در مقابل دانش روز و اصول سنتی خود دارد.با نگاهی به  سرخط اخبار تازه انتشار یافته شارپ و یکی از مهمترین آنها را برای شما شرح دادیم.

واحدهای تعمیرات شارپ

واحدهای تعمیرات شارپ عباترند از چند واحد مجزا که خدمات تخصصی تعمیرات شارپ را به کاربران ارائه می نمایند. در هریک از این واحدها خدمات تخصصی مربوط به یک محصول انجام می گردد. اگر مایل هستید خدمات ما را مطالعه نمایید. روی لینک واحد مورد نظر خود کلیک کرده ، وارد صفحه ی مذکور شوید.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ  خدماتی در زمینه ی فروش ، تعمیر و اموزش تعمیرات شارپ به کاربران گرامی ارائه می دهد . تمرکز اصلی این مجموعه تعمیر و فروش ماشین های اداری شارپ است.این مرکز مژده ی خدماتی متمایز و وبا کیفیت را به هم میهنان گرامی می دهد. با یک بار تماس با نمایندگی شارپ و بهره مندی از خدمات این مرکز، پی به تفاوت و تمایز خدمات ما با دیگر مراکز مشابه خواهید برد. مفتخریم که در راستای ارائه ی خدمات به هم میهنان گرامی گام برمی داریم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩