اشتراک گذاری

پرینتر جیبی hp

پرینتر جیبی جدید HP با نام Sprocket به عنوان یکی از گجت های سرگرم کننده به بازار عرضه شده است. این پرینتر می تواند پاسخی با شد به پرینترهای قابل حمل با قابلیت پرینت فوری که می توانند عکس‌ها را از گوشی‌ هوشمندتان پرینت کنند. پرینتر جیبی hp یا Sprocket به دلیل همراهی با اپ‌های iOS و اندروید قابلیت‌های هیجان‌انگیزی مثل فیلترها، فونت‌ها، رنگ‌ها و چیزهای بامزه‌ دیگر دارد که استفاده از آن را جذاب می‌کند.با اپلیکیشن این پرینتر می‌توانید عکس‌هایی که دوست دارید از اینستاگرام، فلیکر یا فیسبوک انتخاب کنید.

پرینتر جیبی hp

چگونگی عملکرد پرینتر جیبی hp

پرینتر جیبی hp از طریق Micro USB شارژ می شود . از طریق بلوتوث می‌توان آن را به گوشی متصل کرد و برای استفاده از آن هم به جوهر نیاز ندارید. در بخش ادیت عکس می‌توانید به عکس متن اضافه کنید، فونت متن را آزادانه تغییر دهید، رنگ فونت را تغییر دهید، رنگ باکس مربوط به فونت را عوض کنید، از استیکرها استفاده کنید و قاب‌های خود را بسازید. لازم به ذکر است که این دستگاه برای کسانی که نیاز به یک پرینتر فوری حرفه‌ای دارند آنچنان مناسب نیست. هدف اصلی از تولید این پرینتر بیشتر سرگرمی می باشد. سرگرمی که از طریق ادیت این عکس‌ها و بعد چاپ‌شان با فیلترها و استیکرها ایجاد می‌شود.

تعمیر پرینتر خود را به ما بسپارید.

طراحی کوچک و ظریف HP Sprocket

HP Sprocket یک چاپگر عکس با کیفیت عالی است که به قدری کوچک است تا در جیب شما قرار گیرد و به راحتی قابل حمل است. HP Sprocket این امکان را به شما می دهد که از گرفتن یک عکس در گوشی هوشمند تا داشتن یک کپی فیزیکی در دستان فقط با زدن چند ضربه زدن روی آیکون فراهم شود.

پرینتر HP Sprocket با کمی بیش از نه اینچ مکعب، کوچکترین چاپگر عکس فوری در اندازه کیف پول است. البته باید به این نکته توجه داشت که کیفیت چاپ آن به خوبی با بهترین چاپگرهای عکس مطابقت ندارد. برای راه اندازی این پرینتر زیبا به سادگی، تنها یک دکمه برای روشن کردن دستگاه روی دستگاه وجود دارد و نمایشگر ندارد. زیرا مستقیماً از تلفن هوشمند خود چاپ می کنید. هنگامی که دستگاه در حال پردازش کارهای چاپی است، یک چراغ کوچک در کنار دستگاه چشمک می زند و اگر مشکلی وجود داشته باشد به رنگ قرمز درمی آید.

کیفیت چاپ HP Sprocket

HP Sprocket یک چاپگر بدون جوهر است که دارای کاغذ عکس اختصاصی است که برای نشان دادن رنگ های مختلف گرم می شود. نکته مهم در استفاده از چاپگرهای بدون جوهر سرعت آنهاست. HP Sprocket عکس‌ها را در حدود 40 ثانیه در هر عکس چاپ می‌کند، که سریع‌ترین سرعت چاپگرهای Zink است. می‌تواند در هر بار شارژ حدود 30 عکس چاپ کند، و در صورت نیاز به شارژ کردن برای ادامه چاپ، یک کابل برق USB به همراه دارد.

اتصال و شروع چاپ با این دستگاه بسیار آسان بود. این برنامه بصری شما را در مراحل اتصال به چاپگر راهنمایی می کند و به شما این امکان را می دهد که با حساب های رسانه اجتماعی خود همگام سازی کنید تا بتوانید در برنامه به آنها دسترسی داشته باشید. HP Sprocket فقط می تواند از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند یا تبلت متصل شود. انتخاب محدود به این معنی است که می‌توانیم تصاویر را از اینترنت در کمتر از پنج دقیقه چاپ کنیم.

Polaroid Zip ، عکس‌های فوری ۲×۳ با کیفیت بهتری تولید می‌کند، این چاپگرهای بدون جوهر ، نمی‌تواند چاپ‌های نمایشی ایجاد کند. زیرا رنگ‌ها به روشنی یا زنده بودن آن‌ها در هنگام چاپ با ماشین‌هایی که از فناوری جوهر افشان یا تصعید رنگ استفاده می‌کنند، نیست.

ویژگی های HP Sprocket

Sprocket از فناوری zero ink یا “Zink” برای ایجاد تصاویر روی کاغذ عکس فعال شده با حرارت استفاده می کند. این کار راه اندازی را آسان می کند زیرا نیازی به بارگیری کارتریج ندارید. شما به سادگی سینی را باز کرده و کاغذ را داخل آن می گذارید.

اما به دلیل اندازه جمع و جور چاپگر گزینه های چاپ زیادی ندارد. شما فقط می توانید در یک اندازه چاپ کنید، و در حالی که چند گزینه ویرایش در برنامه وجود دارد، نمی توانید تنظیمات و انتخاب های اتصال را مانند برخی از چاپگرهای دیگر که بررسی کردیم، تنظیم کنید.

جمع بندی

HP Sprocket به دلیل اندازه کوچکش تنها 10 تکه کاغذ را در یک زمان نگه می دارد. البته قیمت کاغذ مخصوص این چاپگر کمی گران است. با این حال، از آنجایی که لازم نیست نگران خرید جوهر باشید، در مقایسه با سایر چاپگرهای عکس ارزش خوبی دارد. و مانند بسیاری دیگر از تولید کنندگان چاپگرهای عکس قابل حمل، HP کاغذ عکس چسب دار می فروشد تا بتوانید از عکس های خود به عنوان برچسب استفاده کنید.

پرینتر HP Sprocket دارای یک سال ضمانت محدود است که پس از خرید چاپگر قابل ثبت است. این شما را برای آن دوره 12 ماهه از تاریخ خرید پوشش می دهد تا زمانی که به آن آسیب نرسانده باشد، مانند آسیب قطره یا آب.

در این صفحه به معرفی پرینتر جیبی hp پرداختیم. نمایندگی اچ پی ، خدمات تخصصی خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی ، وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پانزده − 12 =