اشتراک گذاری

مین برد پرینتر hp

مین برد پرینتر hp یکی از قطعاتی است که به پردازش عملیات کلی دستگاه می پردازد. به این طریق که اطلاعات داده شده در اختیار مین برد یا برد اصلی قرار گرفته و این قطعه در مورد نحوه ی انجام آن تصمیم نهایی را می گیرد. در پایان برد کنترل کننده چاپگر با استفاده از پورت یو اس بی یا یک پورت موازی، با رایانه ارتباط برقرار کرده سپس عملیات مورد نظر انجام می گیرد.

البته به یاد داشته باشید اگر قصد دارید که چند نفره از یک پرینتر استفاده کنید حتما باید هر کدام به یک کامپیوتر اختصاصی مجهز باشید تا پرینتر یا در اصل مین برد آن، برای فرمان های هر دستگاه تصمیم مورد نظر را صادر کند. این را هم فراموش نکنید که هر دستگاه کپی اچ پی باید از یک زبان برنامه نویسی و کدنویسی استفاده کند تا چاپگر آن را تشخیص داده و عمل را انجام دهد. در ادامه به تعمیر و تعویض مین برد پرینتر اچ پی پرداخته ایم با ما همراه باشید.

مین برد پرینتر hp

تعمیر مین برد چاپگر hp

تعمیر مین برد پرینتر hp نیاز به مهارت و توانایی بالا دارد. این تجربه باید در کلاس های آموزشی بین المللی هر ساله تجدید شده و در صورت نیاز، به روز رسانی شده باشد. کارشناسان مرکز تعمیرات hp به جدیدترین ابزارآلات و تجهیزات روز دنیا مجهز بوده و توانایی برطرف کردن هر مشکلی را در مین برد دارند.

مین برد یا همان برد اصلی به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر خواهد داشت. اگر مین برد پرینتر hp در اثر نوسانات برق یا افت و خیز ولتاژ دچار سوختگی شود و یا درگاه های ورودی و خروجی آن با مشکل مواجه شده، در اثر ضربه شکسته شود و یا بر اثر رطوبت و آبخوردگی مشکل پیدا کند، کاربر را مجبور خواهد کر که به تعمیرگاه مراجعه کند. تاکید می کنیم اگر مین برد پرینتر hp مشکلی بیابد عملکرد دستگاه بالکل مختل خواهد شد در نتیجه هر چقدر زمان تعمیر آن به تعویق بیفتد صاحب دستگاه را متضرر تر خواهد کرد

تعویض مین برد پرینتر hp

تعویض مین برد چاپگر hp کار هر کسی نیست. همانطور که گفته شد مین برد تمام فرمان های کاربر را در دستگاه اجرا می کند. اگر در هنگام تعمیر و یا تعویض آن ذره ای سهل انگاری انجام بگیرد می توان گفت که دستگاه فلج خواهد شد. کاربری که قصد تعویض مین برد پرینتر hp خود را دارد به یاد داشته باشد حتما به مرکزی مراجعه کند که آرشیوی از قطعات اورجینال داشته باشد. ما به شما توصیه می کنیم که به نمایندگی hp مراجعه کنید که بارها از این جهات آزموده شده و سربلند بیرون آمده است.

پس از خاموش کردن دستگاه و جدا کردن اتصال برق آن، در وهله ی اول سعی کنید قطعه ای اصل و اورجینال تهیه کرده سپس لوازم مورد نیاز برای باز کردن پیچ یا برداشتن صفحه ی شیشه ای را فراهم کنید. محیطی عاری از آلودگی، رطوبت و گرد و غبار را انتخاب کرده سپس به باز کردن دستگاه بپردازید. به یاد داشته باشید تمام اتصالات مین برد باید جدا شوند. در هنگام جایگزینی مراقب دیگر قطعات باشید. در پایان راه رفته را برگردید. اگر در هر مرحله با مشکل مواجه شدید تعمیرکاران خبره ی نمایندگی تعمیرات hp گوش به زنگ اند تا شما تماس حاصل کرده  و در اسرع وقت در محل حاضر شوند

تعمیرات دستگاه کپی اچ پی خود را به ما بسپارید

تعمیرات پرینتر در کرج

تعمیرات پرینتر اچ پی در کرج زیر نظر برترین تکنسین های ایران انجام می گیرد که هر ساله در کلاس های آموزش بین المللی شرکت داده می شوند و با کسب بالاترین نمرات سربلند به ایران برگشته و به تعمیر دستگاه های پرینتر هموطنان مبادرت می ورزند. این گروه حرفه ای با آگاهی از نیاز کاربران خدمات مفید و متنوعی ارائه می دهند. واحد مشاوره، فروش و تعمیر این مرکز مثل سیستم به هم پیوسته خدمات مورد نیاز دیگر واحدها را در اختیار کاربران قرار می دهند.

واحد مشاوره اطلاعات لازم برای خرید یا تعمیر پرینتر را به مراجعین ارائه می دهد. واحد فروش دستگاه اصل و اورجینال را در اختیار کاربر قرار داده و خدمات پس از فروش آن را به بخش تعمیرات سپرده است. این مجموعه همیشه به گونه ای عمل کرده است که کاربر راضی و خرسند به استفاده از دستگاه خود بپردازد و خود صحه ای برای عملکرد درست تعمیرکاران این مرکز باشد.

تعمیرات hp

تعمیرات hp با سابقه ای طولانی دائم در تلاش است که مرکز برتر تعمیرات در ایران باشد به همین منظور واحد خود را به سه بخش کاملا تخصصی تقسیم کرده است تا کاربران بتوانند در واحد مشاوره اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده سپس با مراجعه به واحد فروش دستگاه اورجینال و مناسب خود را خریداری کرده و از خدمات پس از فروش از قبیل گارانتی مدت دار، نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی و مکانیکی و در پایان سرویس در محل آن برخوردار گردند.

واحد تعمیرات با تجهیز کامل به مدرن ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر آماده است که هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری محصولات کمپانی hp را در کوتاه ترین زمان، با صرفه کمترین هزینه و دریافت بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

اخبار و خواندنی های اچ پی را در بخش ذیل مطالعه نمایید

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩