سرویس در محل کیوسرا

سرویس در محل کیوسرا عبارت است از تمامی خدماتی که نمایندگی کیوسرا جهت تعمیرات ماشین های اداری کیوسرا در محل و یا منزل مورد نظر شما در نظر گرفته است. این مرکز در نظر دارد با هدف کسب رضایت مشتریان گرامی در جهت رفع خواسته های آنان قدم بردارد.

در این راستا جمعی از برترین متخصصین کشور جهت ارائه ی خدمات سرویس در محل استخدام شده اند. در هنگام تماس مشتری کادر مورد نظر به سرعت به محل مورد نظر اعزام خواهند شد. از جمله مزایای سرویس در محل Kyocera می توان به این نکته اشاره کرد که ، کاربر شاهد مراحل تعمیر می باشد. نکته ی دیگر این است از پرداخت هزینه و صرف زمان جهت حمل دستگاه به نمایندگی آسوده خواهند بود. لازم به ذکر است، متخصصین فنی ما تمامی امکانات و ملزومات مورد نیاز را به همراه خواهند داشت . نتیجه ی تمامی این موارد ارائه ی خدماتی با بهترین سرعت و کیفیت می باشد.

سرویس در محل کیوسرا

هزینه ی بهره گیری از سرویس تعمیر در محل کیوسرا

هزینه ی استفاده از این سرویس بسته به نوع دستگاه و خرابی های موجود در آن متغیر است. اما جای نگرانی نیست. هزینه ی تعمیر محصولات کیوسرا در نمایندگی رسمی کیوسرا دارای تعرفه ی قیمتی استاندارد است. با خیالی آسوده ترمیم و بازیابی عملکرد اصلی پرینترها و دستگاه های فتوکپی کیوسرا را به کارشناسان ما بسپارید. مشکل چاپگر هرچه باشد؛ در نمایندگی مجاز کیوسرا قابل حل است. برای ثبت درخواست با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

گارانتی سرویس تعمیر در محل کیوسرا

دریافت گارانتی و ضمانت نامه های مکتوب معتبر یکی از اصلی ترین امتیازاتی می باشد که در خدمات و سرویس های نمایندگی رسمی کیوسرا گنجانده شده است. کلیه ی مراحل تعمیراتی که برای بازیابی و ترمیم وضعیت ساختاری ماشین های چاپ این برند انجام می شوند نیز دارای گارانتی هستند. مهم نیست که دستگاه معیوب ساخت چه سالی است و یا با چه مشکلی دست و پنجه نرم می کند. طی مدت زمان کوتاهی شاهد تعمیر آن به بهترین شکل ممکن خواهید بود.

مزایای استفاده از سرویس در محل کیوسرا

این خدمات مزایای بسیاری دارد. با اعزام متخصصین به محل، مشتریان از حمل و ارسال کالا به مرکز آسوده خواهند بود. همچنین مشتریان گرامی می توانند تمامی مراحل سرویس در محل Kyocera را مشاهده کرده و با اطمینان بیشتری مراحل دنبال خواهندکرد. با سرویس در محل کیوسرا ، از مشکلاتی نظیر ضربه خوردگی یا شکستگی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه بوجود آید، پیشگیری به عمل می آید. گفتنی است: استفاده از این سرویس شما را درجهت کاهش هزینه های حمل و نقل و همین طور صرفه جویی در زمان یاری خواهد کرد.

لازم به ذکر است ، کارشناسان اعزامی جهت سرویس در محل Kyocera ، آرشیوی جامع از قطعات جانبی دستگاه کپی یا پرینتر کیوسرا را به همراه دارند تا در صورت لزوم نسبت به تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه اقدام نمایند؛ این امر در جهت اهداف مشتری مدارانه صورت گرفته و همچنین صرفه ‌جویی در زمان و سرعت ‌بخشی به روند تعمیر مدنظر مدیریت مرکز بوده است. تمامی قطعات به کار رفته جهت سرویس در محل کیوسرا در محل اورجینال بوده و کاربران گرامی می توانند با اطمینان خاطر از خدم

نکته ی اخر این که تعهد و مشتری مداری شعار اصلی مرکز سرویس در محل Kyocera بوده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز توسط واحد ارتباط بامشتریان به دقت کنترل و بررسی می گردد. جهت ارتباط با بخش سرویس در محل Kyocera ، از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت اقدام فرمایید. کارشناسان مرکز، پاسخگوی تمامی پرسش های شما می باشند.

خدمات سرویس در محل کیوسرا

تعویض قطعات دستگاه کپی

تعویض قطعات پرینتر کیوسرا

حمل دستگاه کیوسرا به مرکز در صورت نیاز

سرویس و تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

سرویس انواع قطعات دستگاه کپی

سرویس قطعات پرینتر کیوسرا

واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی تعمیرات کیوسرا ، علاوه بر ارائه ی خدمات سرویس در محل ، خدمات خود را در داخل مرکز در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. از آن جا که هریک از دستگاه های الکترونیک دارای قطعات مخصوص به خود هستند. تعمیرات آن ها نیاز مند حضور کارشناسان و متخصصین همان محصول می باشد. مدیریت نمایندگی کیوسرا با در نظر گرفتن این موضوع ، کارگاه های مجزا جهت ارائه ی خدمات در نظر گرفته است.

کارگاه های مرکز تعمیرات کیوسرا مجهز به امکانات و ملزومات مورد نیاز هستند و جدیدترین و پیشرفته ترین ابزارآلات برای آن ها در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شاهد انجام تعمیراتی مدرن و بدون بازگشت در این کارگاه ها هستیم. همچین هر زمان که مشتریان اعلام نمایند که قادر به حمل دستگاه به مرکز نمی باشند، تیم فنی به محل مورد نظر اعزام شده و خدمات تعمیر و سرویس را در محل پیگیری خواهند نمود.

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا مرجع تخصصی تعمیر و فروش محصولات کیوسرا ،  آماده ی ارائه ی انواع خدمات به هم وطنان گرامی می باشد . نمایندگی کیوسرا با بهره گیری از برترین و حرفه ای ترین کارشناسان فنی  در زمینه ی  تعمیر و فروش محصولات کیوسرا ، همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود بوده است.

بدین منظور مدیریت مجموعه  در انتخاب کادر فنی  نکات بسیاری را در نظر گرفته است . متخصصین نمایندگی کیوسرا علاوه بر گذراندن دوره های فوق تخصصی و بین المللی و رسیدن به بالاترین مدارج علمی ، از بین با اخلاق ترین و متعهد ترین افراد انتخاب شده اند تا مشتریان گرامی بتوانند با خیالی آسوده و با اطمینان کامل ، دستگاه خود را جهت تعمیر به نمایندگی کیوسرا بسپارند .

لینک های مفید

سرویس در محل کانن / سرویس در محل شارپ / سرویس در محل توشیبا / سرویس در محل کونیکا مینولتا / سرویس در محل کپی / سرویس در محل زیراکس / سرویس در محل پاناسونیک / سرویس در محل ریکو / سرویس در محل سامسونگ