سرویس در محل زیراکس

سرویس در محل زیراکس ، عبارت است از خدماتی که نمایندگی زیراکس جهت تعمیرات ماشین های اداری زیراکس به کاربران گرامی ارائه می نماید. این مرکز با توجه به دشوار بودن حمل برخی از دستگاه ها و هزینه بر بودن آن ، کارگاه سرویس در محل را راه اندازی نموده است.

کارگاه سرویس در محل زیراکس ، مجهز به امکانات مدرن بوده و کارشناسان ارشد تعمیرات زیراکس در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند. روند خدمات سرویس در محل به این گونه است .  ابتدا مشتری با نمایندگی زیراکس تماس می گیرد. در صورتی در خواست سرویس در محل ، در خواست مورد نظر ثبت شده و کادر فنی متخصصین به محل مورد نظر مشتری اعزام می گردند.

کادر اعزامی روند تعمیرات را با تشخیص و عیب یابی اولیه آغاز می نمایند. در برخی مواقع ممکن است دستگاه در محل قابل تعمیر نبوده و نیاز به ارسال کالا به نمایندگی باشد. در این حالت نیز خدمات حمل و نقل به صورت رایگان به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. به این ترتیب کادر فنی سرویس در محل زیراکس خدمات خود را به سرعت و بادقت به هم وطنان گرامی ارائه خواهند نمود.

سرویس در محل زیراکس در این مرکز در راستای ارائه ی سرویس به کاربرانی انجام میگیرد که امکان حمل دستگاه خود را جهت تعمیر به مرکز نمایندگی زیراکس ندارند. هدف این نمایندگی از ارائه ی تعمیرات زیراکس، تامین آسایش بیشتر کاربران است چرا که با بهره گیری از خدمات سرویس در محل میتوانند در مصرف پول و وقت خود صرفه جویی کنند. و دیگر مجبور به جابه جایی دستگاه سنگین و حجیم خود و پرداخت هزینه های حمل و نقل نیستند. خدمان سرویس در محل زیراکس شامل تعمیر و سرویس های دوره ای محصولات زیراکس اعم از پرینترها، اسکنرها و دستگاه های فتوکپی میباشد و هزینه های پرداختی شما عزیزان طبق فاکتورهای مرکز انجام میگیرد. کارشناسان این مرکز با بهره گیری از سال ها دانش و تجربه و با استفاده از مجهز ترین تجهیزات روز دنیا آماده ی خدمت رسانی و تعمیردستگاه زیراکس شما در محل مورد نظرتان هستند.

تعمیر پرینتر زیراکس در محل

مرکز سرویس در محل زیراکس با دارا بودن کادری مجرب و با سابقه آماده ی برطرف سازی تمامی مشکلات و اختلالات در پرینترهای زیراکس در محل مورد نظر شما کاربران عزیز میباشند. لذا شما عزیزان میتوانید در صورت بروز مشکل در پرینترهای خود با مشاوران این مرکز تماس حاصل فرمایید تا تیم متخصص ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند و اقدام به تعمیر پرینتر شما کنند. لازم به ذکر است که این سرویس شامل تمامی پرینترهای زیراکس من جمله پرینترهای لیزری و جوهرافشان و .. میشود و تمامی خدمات با ارائه ی ضمانت معتبر از سوی این مرکز انجام خواهد گرفت.


تعمیر فتوکپی زیراکس در محل

تعمیرات دستگاه کپی زیراکس یکی از تخصصی ترین سرویس هایی میباشد که از سوی این مرکز و در راستای خدمات سرویس در محل زیراکس به کاربران ارائه میشود. متخصصان و مهندسان این نمایندگی با استفاده از برترین و پیشرفته ترین تجهیزات لازم جهت تعمیر دستگاه کپی زیراکس اقدام به عمل می آورند. تجربه ی بالای کارشناسان سبب شده است که عملیات عیب یابی و تشخیص در کمترین زمان ممکن انجام شود. تمامی این خدمات به دست کارشناسانی ارائه میشود که از دانش نظری و فنی متناسب در این حوزه برخوردار هستند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب دستگاه کپی زیراکس تمامی قطعات اورجینال و اصلی این برند جهت تعویض به کار خواهند رفت تا تضمینی باشد برای حفظ سلامت دوباره ی دستگاه شما.


تعمیر اسکنر زیراکس در محل

تعمیر اسکنر زیراکس از دیگر خدمات تعمیر در محل نمایندگی زیراکس است. متخصصان این مرکز ضمن برخورداری از دانش و تجربه ی بالا و مجهز به ابزار و دستگاه های به روز دنیا، درصورت نیاز شما کاربران در محل مورد نظرتان حضور میابند تا شما را از شر مشکلات جابه جایی و حمل دستگاه اسکنر سنگین تان راحت کنند.

خدمات گوناگونی در زمینه ی تعمیر و بازسازی دستگاه اسکنر زیراکس ارائه میشود که شامل تمامی مدل های زیراکس میشود.

تعمیرات زیراکس

از آن جا که هر روزه به تعداد خریداران دستگاه های مرتبط با تکنولوژی چاپ زیراکس اضافه میشود به همین نسبت نیاز به تیم متخصص و مشاور در زمینه ی ارائه ی خدمات پس از فروش اصل و سرویس و نگهداری منظم بیشتر و بیشتر میشود. نمایندگی زیراکس با در اختیار داشتن واحدهای مجزای تعمیرات و ارائه سرویس در محل زیراکس ، مفتخر است طی سال ها خدمت به شما کاربران گرامی و کسب تجربیات گران،زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصان کشور در سریعترین زمان هر گونه مشکل و اختلال در عملکرد تمامی محصولات زیراکس را شناسایی کرده و در جهت تعمیر آن اقدام به عمل آورد.

شما از طریق مشاوران زبده ی نمایندگی ما ، میتوانید در جریان ریز به ریز هزینه ها قرار بگیرید و از صفر تا صد خدمات این تیم بهرمنده شوید. شایان توجه است که، این واحد تعمیراتی مدرن به ابزار و تجهیزات پیشرفته مجهز است و میتواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.