سرویس در محل سامسونگ

سرویس در محل سامسونگ علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی دستگاه متحمل گردند. علاوه بر این ،  با حضور کارشناس تعمیر در محل، این امکان فراهم می‌گردد تا صاحبان دستگاه، با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیرات سامسونگ، از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان یابند. در روش سرویس و تعمیر در محل ، صاحبان دستگاه بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت خواهند داشت.

تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر یا ترمیم دستگاه پس ازکسب اجازه از کاربر انجام می گردد. مزایای خدمات سرویس در محل  موجب گشته است تا  بسیاری از کاربران این گزینه را جهت تعمیر دستگاه خود انتخاب نمایند.

با درخواست شما از پشتیبانی، کارشناسان تعمیر و سرویس سامسونگ در محل شما حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه یا دیگر تجهیزات را به سرانجام می رسانند.

مزایای استفاده از سرویس در محل سامسونگ

استفاده از سرویس در محل سامسونگ مزایای بسیاری دارد که در این بخش به ذکر برخی از این موارد می پردازیم. با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و… ) . بعلاوه تمامی مراحل تعمیر و سرویس در محل سامسونگ پس از کسب اجازه و تأیید صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند. هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر و سرویس نخواهند داشت.  زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کادر فنی مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند. کارشناس تعمیر و سرویس در محل سامسونگ پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.

از سویی دیگر به دلیل تمرکز کارشناس بر روی دستگاه، شما می‌توانید پرسش‌های خود را با وی در میان گذاشته و پاسخ‌های خود را دریافت نمایید. این امکان فراهم گشته است که  کاربران گرامی پیش از اعزام کارشناسان تعمیر به محل با نمایندگی سامسونگ تماس گرفته و از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس در محل سامسونگ اطلاع یابند.

خدمات سرویس در محل سامسونگ

  • ارائه کلیه خدمات در محل مرتبط با ترمیم، ارتقاء، بهبود و تعمیر دستگاه های سامسونگ
  • سرویس فکس
  • تعمیر دستگاه کپی
  • تعمیر و سرویس ماشین های اداری
  • ارائه کلیه خدمات در محل مرتبط با تعمیر و ارتقاء دستگاه کپی سامسونگ
  • تعمیر انواع دستگاه کپی
  • بازیابی و سرویس های دوره ای کپی
  • تعمیر انواع پرینتر ها و اسکنر ها

هزینه ی تعمیر در محل سامسونگ

هزینه ی استفاده از سرویس در محل سامسونگ بسته به نوع دستگاه و اختلال موجود در آن سنجیده می شود. گاهی اوقات یک به روزرسانی سیستماتیک ساده یا یک تمیزکاری اصولی هم می تواند اختلالات موجود در دستگاه های دیجیتالی را برطرف سازد. مسلما در چنین شرایطی هزینه های ترمیم وضعیت دستگاه معیوب چندان بالا نخواهد شد. در هر صورت جای نگرانی نیست.

نمایندگی رسمی سامسونگ بالاترین سطح از خدمات تخصصی خود را با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ممکن عرضه می کند. کافی است با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر دریافت خدمات تعمیر در محل ثبت کنید.

گارانتی سرویس های تعمیر در محل سامسونگ

گارانتی یکی از امتیازهای اصلی نمایندگی رسمی سامسونگ است. سرویس در محل سامسونگ به طور کامل تضمین شده است. هر آنچه در این سرویس ها انجام شود، دارای گارانتی های مدت دار معتبر است. مدت زمان گارانتی های مذکور نسبت به نوع اختلال موجود در دستگاه و البته مدل سیستم تعیین می شود.

لازم به ذکر است که اگر تعویض قطعه ای ضروری باشد، نمایندگی رسمی سامسونگ جایگزینی را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد داد. اصالت و کیفیت قطعه ی تعویض شده با گارانتی های ویژه ی آن ها قابل اثبات است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با تشکیل مجموعه ای از مهندسین و کارشناسان زبده و با استفاده از جدیدترین تکنیک های روز دنیا و استفاده از تجهیزات و متد روز دنیا ، به ارائه ی خدمات تعمیر به مشتریان گرامی می پردازد . سرویس در محل سامسونگ تنها یکی از خدمات ارائه شده در این مجموعه است.این نمایندگی توانسته در حیطه ی فعالیتی خود به رتبه و مقام قابل توجه و چشمگیری دست پیدا نماید .

نمایندگی تعمیرات سامسونگ ، به ارائه ی تمامی خدمات مربوط به ریکاوری و تعمیر دستگاه های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ مبادرت می ورزد . ذکر این مطلب خالی از لطف نیست که ، تمامی خدمات تعمیر و سرویس محصولات سامسونگ به همراه گارانتی ارائه می گردد . در ضمن تیم پشتیبانی مجموعه همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند .

واحدهای تعمیرات سامسونگ

واحدهای تعمیرات سامسونگ به صورت کارگاه های  تفکیک شده طراحی شده اند . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . تعمیرکاران نمایندگی سامسونگ ابتدا به آنالیز جزء به جزء دستگاه مبادرت می ورزند . همین امر موجب می گردد بهترین گزینه برای تعمیر انتخاب شود . مرکز تعمیرات سامسونگ جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق ارائه ی بهترین خدمات ، فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین تجهیزات انجام می دهد .

لازم به ذکر است ، این ابزرارآلات تعمیر توسط مجرب ترین کارشناسان خریداری شده اند . مدیریت نمایندگی سامسونگ با ورود ابزارآلات مدرن سعی در بروز کردن کارگاه های خود دارد .به همین دلیل کادر فنی این مرکز با بکارگیری بهترین تجهیزات به ارائه ی خدمات مطلوب مبادرت می ورزند . البته پیشنهاد ما به کاربران استفاده از خدمت سرویس در محل سامسونگ می باشد . مخاطبین محترم می توانند جهت آگاهی بیشتر در این زمینه وارد صفحه ی مورد نظر خود شده و مطالب را مطالعه نمایند.