اشتراک گذاری

تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی

تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر قطعات دستگاه کپی است که در این مرکز ارائه می گردد. همانگونه که می دانید به دلیل نقش حیاتی این قطعه در عملکرد کلی دستگاه، خرابی ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع گردد. تداوم خرابی در ADF دستگاه کپی یا همان Automatic document feeder، سبب آسیب به سایر بخش های دستگاه شده و کلافگی کاربر را در پی خواهد داشت. کاربران حرفه ای دستگاه کپی می دانند که ADF دستگاه کپی وظیفه تغذیه اتوماتیک دستگاه کپی را بر عهده دارد و در هنگام فعالیت دستگاه، به صورت خودکار سند را به دستگاه تحویل می دهد. در ارتباط با این قطعه و استفاده از آن، حداکثر سند یا برگی که یک ADF دارد می بایست حتما مدنظر قرار گیرد. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید سرویس های مرتبط با تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی را با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات کپی دریافت نمایید.

تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی

واحد تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی

کارشناسان حاضر در واحد تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی ضمن دارا بودن مدارک تخصصی و آکادمیک، به دلیل حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی قادر به رفع و حل غالب عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی –اعم از اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- گشته‌اند. گزینش کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند. کارشناسان این مرکز ارائه‌دهندۀ خدمات تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی  به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» هستند و شما می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام تعمیر به یکی از دوشیوه را داشته باشید. تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی تنها سرویس ارائه شده در این مرکز نیست و کاربران می توانند با حضور در این مرکز از خدمات و سرویس های مرتبط با سایر قطعات دستگاه کپی بهره مند گردند.

رنگای فتوکپیتو به کمک مقاله تنظیم رنگ دستگاه کپی تغییر بده!

نکات مهم در تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی

ADF دستگاه کپی یا همان Automatic document feeder یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال کاغذ به دستگاه را برعهده دارد. فیدر یا تغذیه کننده دستگاه کپی در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی دارد. نوع فیدر در برخی دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی  مد نظر قرار گیرد.

در مورد خرید ADF نیز باید توجه داشت که حتما قطعه اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. یک ADF با کیفیت دستگاه کپی با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی  تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی

  • تعمیرات Scan Unit دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Transporter Unit دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Paper Stop Unit دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Optical Unit دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات SPF دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Duplex دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Sorter دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Finisher دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Stapler Unit دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات Main Board دستگاه کپی
  •  تعمیرات AC Power دستگاه کپی
  •  تعمیرات DC Power دستگاه کپی
  •  تعمیرات Discharge دستگاه کپی
  •  تعمیرات Blank Lamp دستگاه کپی
  •  تعمیرات DEVELOPER Unit دستگاه کپی
  •  تعمیرات Drum Unit دستگاه کپی
  •  تعمیرات Paper Feed Unit دستگاه کپی
  •  تعمیرات Fusing Unit دستگاه کپی
  •  تعمیرات MC Charger دستگاه کپی

واحدهای تعمیرات دستگاه کپی

مرکز تعمیرات کپی متشکل از واحدهایی است که تعمیرات برندهای مختلف دستگاه کپی در آنها صورت می پذیرد. همان گونه که می دانید امروزه شرکت های متعددی در تولید ماشین های اداری فعالیت دارند که از جمله معروف ترین این برندها می توان به  دستگاه کپی کانن، شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، زیراکس، اچ پی، سامسونگ، پاناسونیک و… اشاره کرد. نمایندگی تعمیرات کپی جهت تعمیرات دستگاه کپی هریک از این برندها کارگاهی مجزا را در نظر گرفته است و متخصصان و تعمیرکاران محصول مورد نظر را به همکاری فراخوانده است.

تجهیزات و امکانات مدرن جهت تعمیرات دستگاه کپی در هریک از واحدها فراهم شده و کاربران ماشین های اداری می توانند با خاطری آسوده، تعمیرات دستگاه کپی خود را به متخصصان و مهندسان این مرکز بسپارند. دارندگان این دستگاه می توانند از طریق مراجعه حضوری در تعمیرگاه و یا از طریق سرویس در محل، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با هر یک از تجهیزات چاپ، نظیر تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی که در بخش های فوق به آن پرداخته شد را دریافت نمایند. واحدهای تخصصی تعمیرات کپی و سایر تجهیزات چاپ در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس های دوره ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی برندهای مختلف را رفع و برطرف نمود. این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد. نمایندگی کپی به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩