اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی کپی انجام می گردد .  اساس فرآیند فتوکپی به این صورت است که ابتدا بر روی غلتک نواری یا استوانه درام یکبار الکتریسیته یکنواخت ساکن ۶۰۰ تا ۷۰۰ ولتی توزیع می شود. سطح غلتک با هادی های نوری آلی با بار منفی پوشیده شده است . در این دستگاه از نور بهره برده می شود و به همین دلیل است که به آن دستگاه فتوکپی هم گفته می شود. باریکه نور شدیدی از کاغذی که روی شیشه دستگاه کپی قرار داده شده عبور می کند.

قسمت های سفید کاغذ نور را منعکس می کند . هنگامی که به نور منعکس شده به سطح درام برخورد کرده آن سطح باردار درام خنثی می شود و سطوح تیره یا همان متن و تصاویر نور را جذب می کنند و نواحی با بار منفی روی ذرام باقی می ماند. پودر سیاه رنگ بسیار ظریفی به نام تونر در درستگاه وجود دارد که بار مثبت شارژ شده اند به بارهای منفی که روی درام باقی مانده اند می چسبند. جایی که کاغذ سیاه است بر روی درام الکتریسیته ایجاد می کند . اما جایی که سفید است ایجاد نمی کند و یک تصویر بر روی آن شکل می گیرد.

سطح کاغذ با الکتریسیته ساکن منفی شارژ می شود و تونر باردار مثبت از سطح درام به سطح کاغذ جذب می شود. کادر فنی مرکز تعمیرات دستگاه کپی با تسلط بر اجزای تشکیل دهنده ی کپی به عیب یابی کامل دستگاه معیوب کاربران مبادرت می ورزند . کارشناسان حرفه ای این مرکز ابتذا به آنالیز دستگاه پرداخته سپس بهترین گزینه برای تعمیر را انتخاب می کنند . بدیهی است همین امر موجب می گردد تعمیرات دستگاه کپی با بهترین کیفیت صورت پذیرد . تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز از طریق آپشن های سرویس درمحل و سرویس در مرکز انجام می گردد .

تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی یک نهاد جامع و مستقل است که تنها در حوزه دستگاه کپی خدمات رسانی می کند. این مرکز امکانات و تسهیلات بسیار گسترده و مفیدی در زمینه تعمیر دستگاه کپی برای کاربران خود در نظر گرفته است. این امکانات و تسهیلات به راحتی می توانند هر سطحی از نیاز های کاربران را برطرف سازند. هر کاربر می تواند با مراجعه به نمایندگی تعمیر دستگاه کپی پس از دریافت خدمات و سرویس های تعمیراتی، ضمانت نامه های رسمی و کتبی نیز دریافت کند که نشان دهنده کیفیت بالای خدمات رسانی در این مرکز است.

در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی نوع دستگاه کپی و برند به هیچ عنوان مطرح و مهم نیست. تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز با تکیه بر تجربیات طولانی خود و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و کارآمد به راحتی می توانند پس از یک عیب یابی دقیق و درست، مسیر تعمیر و ترمیم و تعویض را در پیش بگیرند. همچنین کاربران گرامی می توانند برای تهیه مواد مصرفی مرغوب و سازگار با دستگاه کپی خود، از این درگاه امن و ایمن وارد عمل شوند. جلب رضایت مشتری و رعایت حقوق مسلم او از اصول اولیه خدمات رسانی در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

بلید دستگاه کپی یکی از قطعات مهم  دستگاه‌های کپی است که وظیفه ی پاکسازی تونر باقی مانده بر روی گیرنده نوری یا درام سیستم را برعهده دارد. از این رو بروز اشکال در این قطعه سبب ریخته شدن تونرهای اضافی بر روی کاغذ می‌گردد. به طور کلی آنچه که خرابی بلید و در نتیجه ی آن تعمیرات دستگاه کپی را به دنبال دارد، کارکرد بالای بلید در اثر تداوم استفاده از دستگاه کپی است. در این بین سرویس های دوره ای این بخش از دستگاه کپی نیز در سلامت آن بی تاثیر نیست. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی قادر به ارائه ی تخصصی ترین سرویس ها و خدمات تعمیراتی بلید دستگاه های کپی می باشند.

تعمیر درام دستگاه کپی

نمایش ارورهای مرتبط با درام، چاپ کم رنگ دستگاه کپی ، وجود خطوط سفید چاپ شده در تصویر و … از جمله مواردی است که تعمیرات دستگاه کپی را برای بازیابی کارایی درام آن حیاتی می سازد. تعمیر درام امری کاملا تخصصی است که با موضوعاتی چون بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور همراه می گردد. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی چنین اقداماتی را در سطح کیفی بی نظیری انجام داده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می دارد.

تعمیر مین برد دستگاه کپی

تعمیر مین برد یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی است که توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین متدهای این حوزه انجام می پذیرد. مین برد قطعه ی مهمی در هر دستگاه دیجیتال است که نقش هدایتگر اصلی را در سیستم ایفا می کند. نوسانات شدید برق اصلی ترین عامل خرابی مین برد دستگاه کپی است. 

روشن نشدن دستگاه و یا خاموشی ناگهانی آن، کپی نگرفتن، متصل نشدن به کامپیوتر و ناکارآمدهای دکمه های گوناگون تعبیه شده روی سیستم دستگاه کپی از جمله نشانه های خرابی مین برد هستند که ممکن است در اثر نوسانات برقی ایجاد شده باشند. به هرحال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی قابل حل است.

تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی

تعویض کارتریج تونر کپی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی است. کارتریج تونر ماده ی مصرفی دستگاه کپی می باشد که شامل پودر تونر لازم برای شکل گیری فرآیند چاپ است. با اتمام این بخش کارکرد سیستم فتوکپی و چاپ اسناد نیز به پایان خواهد رسید.

 در این حالت برای چاپ دوباره ی دستگاه کپی تعویض کارتریج تونر ضروریست. تعویض کارتریج باید با نمونه ی اورجینال سازگار با دستگاه انجام شود تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال برگه های چاپ شده ی سیستم نگردد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی پروسه ی تعویض کارتریج تونر انواع فتوکپی های موجود در بازار با نمونه های اصلی و مشابه انجام می دهد.

رفع مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی

از مشکلات متداولی که برای بسیاری از کاربران  دستگاه کپی رخ می دهد، چروکی کاغذهای چاپ شده است. این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ فرسودگی سینی کاغذ کش است. از دیگر عللی که موجب بروز این مشکل می‌شوند می‌توان به رسیدن رطوبت به کارتریج دستگاه کپی، ناکارآمدی فید دستگاه، خرابی غلطک‌های داخل سیستم یا بهم‎ریختگی تنظیمات آن‌ها اشاره کرد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی طی مراحل عیب یابی ریزبینانه تمامی اجزای دخیل در پیدایش کاغذهای چروک دستگاه کپی را بازیابی می نمایند.

مشخصات مرکز تعمیرات دستگاه کپی

مرکز تعمیرات دستگاه کپی با به خدمت گرفتن کادری حرفه ای نسبت به ارائه ی خدمات بازیابی به کاربران اقدام می نماید . یکی از دیگر فعالیت های نمایندگی کپی وارد کردن قطعات اورجینال است . از این رو کارشناسان فنی این مرکز با بکارگیری قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته به رفع ایراد دستگاه کاربران می پردازند . مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان دو اصل مهم در مرکز تعمیرات دستگاه کپی می باشد . همه ما احتمالا می دانیم که دستگاه کپی چیست و شاید ساده ترین تعریفی که اکثرا می دهند این است که دستگاهی است که با استفاده از آن می توان از برگه ها، اسناد و … رونوشت گرفت.

همین کاربرد ظاهرا کوچک آن را بسیار مهم کرده است . بطوریکه می توانید آن را از وزارتخانه ای در پاتخت تا روستایی دورافتاده بیابید. ارائه ی خدمات نرم افزاری و تعمیر تخصصی قطعات از جمله خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه کپی می باشد . با کلیک روی لینک مشخصات مرکز تعمیر دستگاه کپی می توانید اطلاعات مفیدی در این حیطه به دست آورید .

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه کپی با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان و استفاده از به‌روزترین و نوین‌ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را به کاربران دستگاه‌های کپی ارائه نماید. برخورداری مرکز تعمیرات کپی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های عیب‌یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه‌های کپی در کمترین زمان و به دقیق‌ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه کپی (جز مواردی معدود نظیر شارژ کارتریج و …) مشمول گارانتی و ضمانت است.

خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی

خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی به این شرح می باشد :

 

  • عیب‌یابی یونیت فیدر کپی زیراکس واصلاح آن در واحد تعمیرات کپی
  • تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی
  • تنظیم منو دستگاه کپی
  •  انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین کپی
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید در بخش تعمیرات کپی
  •  بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به تعمیرات کپی
  • ایجاد تصویر در دستگاه کپی و خطاهای مربوط به آن
  • تعمیر AC power تعمیرات بخش High Voltage
  •  تعویض Blank Lamp در واحد تعمیرات دستگاه کپی
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی‌های مربوطه

 

  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی در کارگاه تعمیرات  دستگاه  کپی
  •  تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ کپی
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن
  • سرویس کلی کپی
  •  ارائه ی خدمات مشاوره پیش از فروش و تعمیرات دستگاه  کپی
  • عرضه ی تمامی خدمات مربوط به تعمیر و ترمیم دستگاه فتوکپی
  •  تعمیرو ترمیم تمامی مدل های کپی
  •  بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ کپی
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات کپی
  • تعویض دولوپر کپی
  •  عیب‌یابی یونیت کاغذکش در بخش تعمیرات دستگاه کپی
  • شارژ کاتریج دستگاه کپی

واحدهای تعمیرات کپی

واحدهای تعمیرات دستگاه کپی به صورت کارگاه های مجزا طراحی شده است . این کارگاه ها به ابزارآلات تعمیر مدرن تجهیز شده است . نمایندگی کپی با طراحی پارت های تفکیک شده تخصصی ترین تعمیرات را به کاربران گرامی ارائه می دهد . طراحی واحدهای تعمیر موجب گشته تعمیرکاران در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند . مبرهن و آشکار است تمرکز بر بازیابی یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین می گردد . لازم به ذکر است ، کاربران برای دریافت انواع خدمات ریکاوری باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کادرفنی مرکز تعمیرات دستگاه کپی پس از اتمام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز مبادرت می ورزند .

فتوکپی ها در دو نوع در بازار موجود هستند , دستگاههای کپی کنسول و دستگاههای کپی رومیزی . انتخاب این محصول کاملا به فرد  و مصرف کاربر بستگی دارد . دستگاه های رومیزی کاست های کاغذ کمتری دارند و همان گونه که از نامشان پیداست  روی میز قرار می گیرند. در مقابل دستگاههای کنسول دارای میز چند کاست کاغذ کاست دستی می باشند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات کپی هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

اخبار، مقالات و سوالات متداول دستگاه کپی

کارشناسان بااستعداد مرکز تعمیرات دستگاه کپی اقدام به ارائه ی بخش اخبار دستگاه کپی همچنین دیگر اخبار کرده اند . کاربران گرامی می توانند با مطالعه ی این بخش اطلاعات تعمیراتی خود رابه روز نمایند. امید است بتوانیم از این طریق گامی در جهت کسب رضایت شما عزیزان برداریم . تعمیرات دستگاه کپی نیاز به حضور کارشناس آگاه دارد . این مرکز برای جذب تکنسین های خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است . با کلیک روی لینک اخبار دستگاه کپی و دیگر اخبار می توانید وارد بخش مذکور گردید .

مرکز تعمیرات دستگاه کپی با طراحی بخش مقالات دستگاه کپی همچنین دیگر مقالات سعی در افزیش سطح علمی کاربران دارد . همانطور که مستحضر هستید کاربران نمایندگی کپی را تمامی افراد تشکیل می دهند . از این رو در بخش فوق به ارائه ی مقالات عمومی نیز پرداخته ایم . لازم به ذکر است ، کارشناسان ما در زمینه ی تعمیرات دستگاه کپی نیز مقاله هایی ارائه کرده اند .

پرسنل متخصص نمایندگی کپی سوالات متداول دستگاه کپی را از قبل پاسخ داده اند . کاربران گرامی می توانند با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند. کاربران محترم می توانند دیگر سوالات خود را در زمینه ی کیفیت تعمیرات دستگاه کپی و هزینه ی حدودی آن از طریق آنلاین و تلفنی با کادر مجموعه در میان بگذارند . با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات کپی می توانید وارد بخش مذکور گردید .

تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی به عنوان موفق ترین مرجع تعمیراتی دستگاه های اداری در کشور شناخته شده است . در این مرکز کلیه ی خدمات مربوط به تعمیر و ریکاوری دستگاه های کپی دارای برند معتبر انجام می شود . در طی این سال ها ، نمایندگی کپی به عنوان مرکز منتخب کاربران جهت تعمیر انتخاب شده است . دلیل این امر به کارگیری پرسنل توانا ، خلاق و آشنا به علم روز ، همچنین بهره بردن از تجهیزات نوین مطابق با معیارهای جهانی می باشد . این مرکز در حیطه ی فعالیتی خود توانسته به درجه ای از موفقیت دست پیدا کند که ، مراجعان تنها خواهان استفاده از خدمات این نمایندگی می باشند .

باید به این مطلب اشاره نماییم که ، کارشناسان و متخصصین نمایندگی کپی در بسیاری موارد  قادربه رفع مشکلاتی هستند که اکثر مراکز از انجام آن ناتوانند . همچنین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت موجب شده ، کاربران پس از تعویض قطعه ی آسیب دیده ی دستگاه خود شاهد عملکرد بهتر محصول باشند . درنهایت باید به این مهم بپردازیم که ،تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز با کیفیتی منحصر به فرد انجام می گردد .

لینک های مفید

تعمیرات مجاز دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات مجاز دستگاه کپی شارپ /  تعمیرات مجاز دستگاه کپی کانن  / تعمیرات مجاز دستگاه کپی ریکو / تعمیرات مجاز دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات مجاز دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات مجاز دستگاه کپی دل / تعمیرات مجاز دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات مجاز دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی  دل / تعمیر دستگاه کپی اچ پی /  تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی توشیبا / تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک  / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیباتعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩