اشتراک گذاری

نمایندگی پاناسونیک در تهران

مراکز نمایندگی پاناسونیک در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش آماده ی خدمت رسانی به هم وطنان عزیز هستند. نمایندگی پاناسونیک در بخش فروش به عرضه ی خدمات متنوع و گسترده به طرفداران این برند می پردازند و در بخش خدمات پس از فروش پاناسونیک به تعمیر کلیه محصولات برند پاناسونیک می پردازد. مراکز نمایندگی پاناسونیک ازحرفه ای ترین تعمیرکاران تشکیل شده است و کلیه ی مختصصین در زمینه تعمیرات پاناسونیک دوره های تخصصی را گذرانده اند. یکی از دلایل اعتماد مشتریان به نمایندگی پاناسونیک در تهران بکارگیری تیم حرفه ای در بخش خدمات پس از فروش و استفاده از بهترین قطعات در تعمیرات پاناسونیک است. نمایندگی پاناسونیک در تهران، کرج و شهرستان ها خدمات رسانی به هم وطنان را انجام می دهد.

خدمات نمایندگی پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران با بهرمندی از بهترین تجهیزات، حرفه ای ترین نیروهای انسانی و در هر شرایطی آماده ی پاسخگویی به نیاز طرفداران برند پاناسونیک است. این مرکز از تیم تخصصی در زمینه تعمیر و تعوض قطعات  بهره می برد. علاوه برحرفه ای بودن این تیم تخصصی صبورانه به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ می دهند.

از ویژگی های مهم نمایندگی پاناسونیک در تهران، ارائه ی خدمات در محل کار و منزل مشتریان است که در کاهش هزینه ی زمان و مالی به شما طرفداران برند پاناسونیک کمک می کند. لذا جهت تعمیر در محل پرینتر پاناسونیک ، نصب تلفن پاناسونیک در محل ، تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک در محل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.

گارانتی خدمات تعمیر در نمایندگی پاناسونیک

از برتری های نمایندگی پاناسونیک در تهران، ضمانت پس از تعمیراست. به این معنا که اگر بعد از تعمیر دستگاه شما مجددا دچار مشکل شد، مرکز ما خود را موظف می داند که به صورت رایگان، برای اصلاح و سرویس دوباره ی دستگاه اقدام کند. البته این در شرایطی است که کارشناسان ما تشخیص دهند دستگاه توسط کاربر دچار مشکل نشده و کاربران در اشکال پیش امده هیچ دخالتی نداشته اند. تمام این ویژگی ها باعث شده تا مراکز نمایندگی پاناسونیک در تهران، بیشترین میزان از رضایت مشتریان را جلب کنند. رضایت شما عزیزان بزرگترین هدف ماست.

تعویض قطعات در نمایندگی پاناسونیک در تهران

طبق نظر سنجی یکی از مهمترین دلیلی که افراد برای تعمیر لوازم و به ویژه وسایل الکتریکی خود به نمایندگی ها مراجعه می کنند استفاده ی نمایندگی ها از قطعات اورجینال و شرکتی است. تعویض قطعه در تعمیرماشین های اداری از اهمیت زیادی برخورداراست. زیرا اگر قطعه استفاده شده در دستگاه اصل نباشد، طول عمر کمتری دارد به علاوه ممکن است به بخش های دیگر دستگاه اسیب وارد کند. لازم به ذکر است که، مختصصین ما تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه ی اصلی می کنند و در صورتی که تنها راه، برای حل مشکل تعویض قطعه باشد  اقدام به تعویض  آن می کنند.

بزرگترین هدف نمایندگی پاناسونیک در تهران، ارتقاء سطح کیفیت و خدمت رسانی، در جهت رضایت مشتریان است و در جهت جلب رضایت شما، نمایندگان ما با مشتری تماس می گیرند تا از میزان رضایت مندی مطلع شوند. در صورت عدم رضایت مشتری از سرویس و خدمات ارائه شده چه در زمینه ی نحوه ی برخورد و چه در زمینه ی امر مربوط به تعمیرات پاناسونیک، پیگیری های لازم انجام شده و در جهت رفع نارضایتی مشتری اقدام می نماییم.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • رز

    من از نمایندگی شعبه ستارخان واقع در پاساژ برلیان به خاطر رفتار نامناسب با مشتری و ارائه خدمات ناقص توام با هزینه های پرت شکایت دارم.چطوری باید شکایتمو ثبت کنم؟؟؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز . ادرس رو اشتباه رفتید این شعبه متعلق به مرکز سخت افزار ایران نیست. شعبه ستارخان ما : بین شادمهر و بهبودی کوچه ی نجاری پلاک 18

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

3 + هفده =