اشتراک گذاری

علت کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن چیست؟

کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن یکی از مشکلاتی است که کاربران درباره چرایی آن سوال های زیادی پرسیده اند. از همین جهت مفید دیدیم که این موضوع را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم و دلایل و راه حل های موثر آن را در اختیار کاربرانمان بگذاریم. اگر به صورت خوش بینانه به این مشکل بنگریم، باید بگوییم که شما کاربر سهل انگاری هستید و تمام اصول لازم برای شروع کار دستگاه کپی را رعایت نکرده اید و از همین جهت است که با مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن روبه رو شده اید. چرا که مثلا ممکن است دستگاه را به برق وصل نکرده باشید یا اینکه از کاغذ مناسب برای شروع کار دستگاه استفاده نکرده باشید.

به طور کلی رعایت نکردن اصول کپی برداری می تواند منجر به عدم کارکرد و قفل کردن دستگاه کپی شود. اما معمولا موضوع کمی پیچیده تر است و کاربر با رعایت اصول کاربری صحیح و استاندارد، همچنان با مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن روبه است. در این شرایط به دلایل مهمتری عملیات کپی متوقف شده است.  ممکن است مین برد سوخته باشد یا کابل ها ایراد پیدا کرده باشند و یا دلایل بسیاری دیگری در کار باشد که جلوی کار دستگاه کپی را گرفته باشد.

علت کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن چیست؟

دلایل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن

علت یابی مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن باید با دقت و حساسیت بالا انجام شود. بدانید و آگاه باشید که نوسانات جریان برق، خالی بودن شارژ کارتریج و گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی از عوامل اولیه ای هستند که باعث می شود، دستگاه کپی کانن نتواند کپی بگیرد. البته پوسیدگی کابل های اتصال، سوختگی مین برد، قطعی در اجزای مین برد، درست جا نخوردن کارتریج و … هم می تواند از عوامل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن باشد. این مشکل معمولا خود را با یک کد خطا نشان می دهد و به این ترتیب کاربر را از مشکل موجود مطلع می سازد و راهنمایی لازم را به او می دهد. باید بدانید که استفاده از قطعات اورجینال و همچنین کمک گرفتن از دانش و تجربه افراد متخصص برای تعمیر دستگاه کپی کانن تاثیر بسزایی در بازگرداندن کیفیت و کارایی به دستگاه خواهد داشت.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود :مقایسه ی پرینتر اچ پی و کانن

راه حل رفع مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن

برای حل مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی کانن ابتدا باید کارتریج دستگاه را بررسی کنید. خالی بودن کارتریج یا وجود کمترین و کوچکترین اختلال در این قطعه مهم و حیاتی مانع از اجرای فرمان کپی و چاپ می شود. این قطعه حساسیت بسیار بالایی دارد و اگر صدمه دیده باشد، در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد خواهد کرد. اگر مطمئن هستید که کارتریج سالم است باید دستگاه کپی کانن را باز کنید و اجزای داخلی آن را بررسی کنید. باید در هنگام باز کردن دستگاه بسیار دقت کنید، زیرا باز کردن دستگاه کپی اگر به درستی انجام نشود، باعث بروز آسیب های دیگر در این دستگاه می شود. به همین جهت است که توصیه می کنیم از یک مرکز معتبر تعمیرات دستگاه کپی کانن کمک بگیرید تا بدون هیچ دغدغه و استرسی بررسی های لازم انجام شود و مسیر تعمیر دستگاه و رفع اختلال انتخاب و اجرا شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و خدمات و تسهیلات بسیار فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات کانن خدمات رسانی می کند و همواره در کنار کاربر است تا نیاز های او را به صورت کامل برطرف سازد. نمایندگی کانن تمام محصولات این کمپانی از جمله دوربین، چاپگر ها و … را در بخش فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩