اشتراک گذاری

کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه

 در هنگام کار کردن با دستگاه کپی ممکن است چند برگه ی کاغذ به داخل دستگاه کشیده نشود . یکی از دلایل این مشکل می تواند عدم تناسب نوع و اندازه ی برگه ها باشد .

کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه

کشیده نشدن چند برگ کاغذ باهم به داخل دستگاه

  • شاید انواع مختلف کاغذ در سینی قرار داده شده باشند (فقط کاغذهایی با یک نوع و وزن را در دستگاه قرار دهید.)
  • ممکن است کشیده شدن چند برگ، باعث گیر کاغذ شده است؛ پس لازم است گیر کاغذ را برطرف کنید (برای این منظور لازم است مطلب مربوط به رفع مشکل گیر کردن کاغذ را مطالعه کنید .)

ورود به قسمت کددهی:

کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه برای وارد شدن به قسمت اضافه کردن کد در فتوکپی شارپ بایستی در ابتدا کلید # را بفشارید و بعد کلید INTERRUPT و سپس کلید c  و بعد از آن دوباره کلید INTERRUPT . فقط باید به خاطر داشته باشید این عمل را پشت سرهم انجام دهید وگرنه به قسمت کددهی وارد نمی شوید .

در هنگام ورود به این قسمت چراغ های پنل خاموش شده و شما می توانید کدگیری را شروع کنید .

در این قسمت ابتدا شما کد اول خود را داده و بعد از آن وارد قسمت دوم شده و کد ثانویه را باید بزنید.

به طور مثال برای تست تمامی چراغهای پنل باید در اپتدا عدد ۵ را اینتر کنید و بعد عدد۱

البته این روش کد دهی درکلیه ی دستگاههای مشابه نیست و متفاوت است ، مثلاً در شارپ sf-1116 باید کد c+inteerupt+0+inteeruptرا اضافه کنید تا وارد قسمت کددهی شوید.

دستگاه های فتوکپی شارپ تعدادی کد دارند. که هر کدام از آنها نسبت به  قسمتی مشخص از دستگاه می باشد. پیداکردن کد پیغام خطا می تواند در عیب یابی دستگاه به شما کمک زیادی کند. مثلا کد CH دلیل بر باز بودن  درب بغل دستگاه یا درب جلویی دستگاه یا درست جا نگرفتن کارتریج می باشد. یا وقتی که دستگاه شما F2 می زند. می توان با کد دادن به آن دستگاه را آزاد کرد . این کد مربوط به موقعی است که بر اثر قطعی برق دستگاه شما قفل می کند:

رفع خطا:

برای کد دادن به دستگاه بایستی به شکل روش زیر عمل کنید. فقط یک نکته را فراموش نکنید. باید هنگام کد دادن تند و سریع و در کمتر از یک ثانیه عمل کنید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩