اشتراک گذاری

کاغذکش پرینتر زیراکس

کاغذکش پرینتر زیراکس از جمله قطعاتی است که نیاز به بررسی دوره ای دارد. این قطعه با وظیفه ی ورود و خروج کاغذ به دستگاه در سه بخش ابتدایی، داخلی و خارجی دستگاه تعبیه شده است. تصور کنید که درام آماده بوده تونر روی آن ریخته شده است، مگنت رولر کار خود را به درستی انجام داده، داکتر بلید تونر اضافی را پاک کرده است و فیوزینگ منتظر ورود کاغذ به دستگاه می باشد تا تونر را پخته و برگه ی چاپ شده را از دستگاه خارج کند.

اما پیکاپ رولر به هر دلیلی کاغذ را وارد دستگاه نکند و یا در میانه ی کار به خروج برگه نپردازد. در این وضعیت کاربر با کشید کاغذ( احتمال صدمه به قطعات زیاد است) و یا باز کردن آن باید برگه گیر کرده را خارج نماید. تکنسین های خبره ی نمایندگی رسمی زیراکس با اطلاعات جامع که در زمینه ی انواع قطعات مکانیکی و الکترونیکی چاپگرها در طرح ها و مدل های مختلف دارند آماده اند تا به تعویض یا تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس بپردازند.

کاغذکش پرینتر زیراکس

عیب یابی پیکاپ رولر یا کاغذکش پرینتر زیراکس

پیکاپ رولر چاپگر زیراکس بر اثر عوامل گوناگون دچار مشکل خواهد شد. یکی از این عوامل ضربه است. در مواقعی کاهش عمر مفید و استهلاک می تواند به عدم کارکرد صحیح این قطعه بیانجامد. گاهی نیز دیده شده که با دستکاری کاربر، کاغذ کش  کارکرد صحیح خود را از دست می دهد. در هر صورت خرابی این قطعه نشانه هایی برای کاربران به دنبال خواهد داشت.

اگر در دستگاه زیراکس خود متوجه شدید که کاغذ به درستی وارد دستگاه نمی شود در نتیجه عمل چاپ انجام نمی گیرد،  یا برگه  هنگام ورود خروج گیر کرده و از چاپگر خارج نمی گردد، اگر برگه کج به داخل پرینتر  رود و یا نیمی از آن بیرون و نیم دیگر داخل باشد و … می توان مطمئن بود که پیکاپ رولر یا همان کاغذ کش مشکل پیدا کرده و کاربر به تعویض یا تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس خود نیازمند است.

آموزش تمیز کردن کاغذ کش پرینتر در این مقاله

تعمیر پیکاپ رولر چاپگر زیراکس

کاغذ کش یا همان پیکاپ رولر قطعه ای است که به خروج  ورود برگه به دستگاه کمک می کند. در صورتی تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس مفید خواهد بود که عملکرد اولیه دستگاه را باز گرداند. پیکاپ رولر قطعه ای پلاستیکی به رنگ خاکستری می باشد که با یک چرخش کاغذ را برای چاپ به دستگاه وارد کرده سپس خارج می کند. در هر صورت کاربران می توانند به صورت دوره ای به تمیز کردن آن بپردازند تا مانع کاهش عمر مفید آن شوند.

اما در کل اگر با خرابی این قطعه مواجه شدید و با مشکلات یاد شده برخوردید،می توانید به تکنسین های خبره ی نمایندگی زیراکس مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان، قطعه ی اورجینال مطابق با دستگاه کپی شما را جایگزین قطعه ی معیوب کرده و در قبال آن نیز به شما ضمانت نامه ی تعمیرات دهند. این کارشناسان با آگاهی از نحوه ی تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی زیراکس، در این مجموعه مشغول به کار اند تا کار تعمیرات را بدون حتی ذره ای خطا انجام دهند.

نمایندگی رسمی زیراکس

نمایندگی رسمی زیراکس از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که دروه های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته اند. این تکنسین ها برای ارائه ی خدمت ابتدا توسط مدیران این مرکز آزموده شده و پس از کسب نمرات برتر به کار گرفته شده اند.

نمایندگی رسمی زیراکس برای خدمت رسانی هر چه بهتر کاربران به سه واحد کاملا مجزا و مستقل تقسیم شده است تا خدماتی از قبیل مشاوره پیش و پس از تعمیرات و خرید، فروش انواع تولیدات زیراکس با گارانتی معتبر و مدت دار، خدمات پس از فروش واقعی، نصب و راه اندازی دستگاه، تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی با نمونه ای اصل یا اورجینال، ارائه ی گارانتی تعمیرات و تعویض قطعات، جنرال سرویس دوره ای دستگاه و خدمات تعمیر در منزل را در اختیار کاربران قرار دهند. اگر از جمله کاربرانی هستید که میزان هزینه در برابر کیفیت بالا برای شما حائز اهمیت است مرکزی بهتر از نمایندگی انحصاری زیراکس نخواهید یافت.

جهت مطالعه ی اخبار و خواندنی های مربوط به محصولات زیراکس در دیگر صفحات ما را همراهی نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩