اشتراک گذاری

چاپگر های AirPrint

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی باید منتظر قابلیت هایی جدید در انواع دستگاه های الکترونیکی و به خصوص چاپگرها باشیم. چاپگر های  AirPrint جدید ترین نسل پرینتر ها هستند که امکان اتصال غیر مستقیم یا بدون سیم و کابل را برای کاربران فراهم کرده اند. این پرینتر ها توسط شرکت های مختلفی چون اچ پی ، کانن و … ساخته شده اند که در این مقاله به معرفی سه نمونه از بهترین های پرینتر می پردازیم. شما می توانید از طریق دستگاه هایی مثل Mac, iPad،iPhone  و .. با استفاده از این تکنولوژی بدون نیاز به استفاده از سیم ها و کابل های متفاوت به پرینتر متصل شده و محتوای مورد نظر خود را چاپ کنید.

چاپگرهای AirPrint

معرفی چاپگر های AirPrint

پرینتر Canon PIXMA iX6820

پرینتر Canon PIXMA iX6820 از دیگر چاپگر های AirPrint است که در مدل جوهر افشان ساخته شده و در لیست بهترین AirPrint ها جای گرفته است. رزولوشن فوق العاده 9600 x 2100 نقطه در اینچی یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه است و می تواند کاغذ هایی در اندازه های 4*6، 11*17 و 19*13 را به چاپ برساند. طراحی این دستگاه برای مصارف خانگی و دفتری مناسب است و وزن آن در حدود 17.9 پوند می باشد. از سویی دیگر، چاپگرCanon PIXMA iX6820 قادر است در هر دقیقه 14 صفحه سیاه و سفید و 10 صفحه رنگی را به چاپ برساند و همچنین فر آیند چاپ عکس های بدون حاشیه 4 x6 اینچی را در عرض مدت 36 ثانیه به اتمام برساند.

از دیگر مزایای این چاپگر می توان به چاپ بی سر و صدای این دستگاه اشاره کرد. همچنین چاپ بی سیم حرفه ای AirPrint با اتصال و تعامل عالی با مک بوک ها و بدون نیز به هیچ ابزار اضافی را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این دستگاه اضافه کنید.

چاپگر Canon PIXMA iX6820

پرینتر Canon PIXMA iP110

یکی از برترین مدل چاپگر های AirPrint ، پرینتر Canon PIXMA iP110 می باشد. وزن این پرینتر 4.3 پوند بوده و از ابعاد 7.3*12.7*2.5 اینچی بهره مند می باشد. یکی از قابلیت های خاص این دستگاه بهره مندی آن از باتری می باشد که امکان قابل حمل بودن آن را برای کاربران فراهم کرده است. ماکزیموم رزولوشن اسناد چاپی این دستگاه چیزی در حدود 2400*9600 نقطه در هر اینچ است که این ویژگی سبب شده تا پرینتر Canon PIXMA iP110 کیفیت چاپ خارق العاده ای در اندازه های 11*8.5 اینچ را به همراه داشته باشد.

عکس های چاپ شده توسط این پرینتر بدون حاشیه و با کیفیت 6*4 اینچی می باشد. فرآیند چاپ با کیفیت 6*4 اینچی در مدت 56 ثانیه چاپ می کند و از سرعت چاپ 9 صفحه ای در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید و فیدری قابل قبول نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پرینتر Canon PIXMA iP110

آشنایی با مدل های مختلف پرینتر: پرینتر اچ پی مدل pro MFP M26 nw

چاپگر HP OfficeJet 250

از دیگر محصولاتی که در لیست بهترین پرینترهای مجهز به قابلیت AirPrint قرار گرفته است می توان از HP OfficeJet 250 نام برد. این پرینتر در مدل چند منظوره ساخته شده و علاوه بر پرینت از قابلیت هایی مثل اسکن ، کپی و فکس نیز بهره مند است. وزن این چاپگر 6.5 پوند بوده و ابعاد این چاپگر 14.3*7.32*2.7 می باشد. بهره مندی این دستگاه از باتری اکسترنال امکان چاپ تا 90 دقیقه را پشتیبانی می کند. همچنین این محصول دارای فیدر اتوماتیک 10 برگه و ظرفیت کاغذ 50 برگه است و سرعت چاپی معادل 10 صفحه در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید و هفت صفحه در هر دقیقه به صورت رنگی را ارائه خواهد داد.

این تعداد چاپ با ضعف باتری می تواند به 9 صفحه سیاه و سفید و 6 صفحه رنگی کاهش یابد. از سوی دیگر، این پرینتر دارای نمایشگر رنگی و لمسی بهره مند می باشد و نمایشگر آن 2.65 اینچی است که سرعت عمل شما را به مراتب بالاتر خواهد برد و البته می توانید با دانلود برنامه HP ePrint تنظیمات آن را مطابق با مصرف مورد نیاز خود تغییر دهید. قابلیت AirPrint به منظور چاپ بی سیم و برای راحتی صاحبان دستگاه های اپل در این پرینتر فراهم شده است.

پرینتر HP OfficeJet 250

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه های اداری در راستای ارائه بهترین خدمات به کاربران انواع خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات را ارائه می کند. تعمیر انواع دستگاه کپی در برند و مدل های مختلف در واحد تعمیرات دستگاه پرینتر با بهره مندی از متخصصان مجرب انجام می شود. دسترسی واحد تعمیر دستگاه کپی به انواع قطعات اورجینال و همچنین بهترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در نمایندگی دستگاه کپی در بالاترین کیفیت و با بالاترین سرعت انجام شود.

از دیگر خدمات نمایندگی دستگاه کپی می توان از فروش اورجینال انواع دستگاه کپی در برند های مختلف نام برد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی برای مشتریان گرامی تضمین می شود. تعمیرات انواع ماشین های اداری در واحد تعمیرات پذیرفته می شود.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩