اشتراک گذاری

پرینتر کانن PIXMA TS5050

کانن به تازگی محصول جدید خود ،  پرینتر کانن PIXMA TS5050 را به طور رسمی معرفی کرد. حتما نام کانن را به عنوان یکی از اصلی ترین برندهای ماشین های اداری و به خصوص پرینتر، بارها شنیده اید. باید اذعان کرد که این کمپانی، در تولید و عرضه ی انواع پرینتر با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت فوق العاده، بسیار موفق عمل نموده است. کانن به تازگی اقدام به معرفی جدیدترین محصول خود در این بخش، یعنی پرینتر کانن PIXMA TS5050 به کاربران خود نموده است. این پرینتر، کاربری خانگی داشته و جزء پرینترهای چند کاره ی رنگی کانن محسوب می شود.

مثل سایر پینترهای چندگانه، این دستگاه نیز امکان پرینت، اسکن و کپی را برای کاربران فراهم می کند. وجود صفحه نمایش ۷٫۵ سانتی متری، امکان دسترسی آسانتر به کاربری های مختلف پرینتر کانن PIXMA TS5050 را به کاربر می دهد. همچنین حجم این پرینتر، نسبت به سری های قبلی حدود ۴۰ درصد کمتر شده و لبه های گرد و طراحی ظاهری هوشمندانه ی آن باعث شده حتی کوچکتر از آنچه هست به نظر برسد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول جدید شرکت کانن خواهیم پرداخت:

ویژگی های پرینتر کانن PIXMA TS5050

وای فای و دسترسی به دنیایی وسیع

پرینتر کانن PIXMA TS5050 به وای فای داخلی مجهز شده است. این ویژگی باعث می شود که کاربران، امکان پرینت از هرکدام از دستگاه های اندروید، ویندوز موبایل ۱۰، iOS و همچنین سرویس Google Cloud Print را داشته باشند.

5 کارتریج

نکته ی قابل توجه در مورد پرینتر کانن PIXMA TS5050 ، برخورداری این پرینتر از تکنولوژی ۵ کارتریج است. این فناوری، به سبب قدرت و خلاقیتی که دارد، کاربر را به تجربه ی رنگ های عالی و با کیفیت خارق العاده در پرینت های خود دعوت می کند.

تعمیرات دستگاه کپی کانن خود را به ما بسپارید

دیگر مشخصات

از جمله دیگر مشخصات مشخصات پرینتر کانن PIXMA TS5050 ، می توان به: تغذیه ی کاغذ ساده و کاغذ عکس از پشت، پرینت و اسکن با سرویس ابری PIXMA، پرینت از گوشی هوشمند و تبلت، چاپ بدون حاشیه ی عکس ( چاپ عکس ۱۵*۱۰ تنها در ۳۹ ثانیه)، وجود ۵ کارتریج جداگانه با قابلیت شارژ مجزا و نیز قابلیت پرینت از کارت حافظه ی SD اشاره کرد.ش

به طور کلی و با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که کانن برای پیرنتر جدید خود ذکر کرده است، می توان گفت که پرینتر کانن PIXMA TS5050 ، یک دستگاه قدرتمند و مناسب برای کاربرانی است که به دنبال تهیه ی یک پرینتر با کیفیت برای منزل خود هستند. در مورد قیمت احتمالی این دستگاه و تاریخ عرضه ی آن، کانن هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نکرده است. در هر صورت باید منتظر عرضه ی این دستگاه به بازار و گزارش های کاربران از عملکرد آن باشیم.ش

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، کلیه ی نیازهای مشتریان خود را در حوزه های تعمیرو فروش و نیز آموزش تعمیرات انواع محصولات کمپانی کانن ، برطرف می کند. این فرایند به مدد حضور کارشناسان و متخصصین حاذق در این مرکز انجام می پذیرد . تعهد در خدمات رسانی مهم ترین شعار نمایندگی کانن می باشد . این نمایندگی ، همچنین در بخش فروش به عرضه ی انواع محصولات تولیدی شرکت کانن می پردازد . تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن  را می توانید با کلیک روی واحد مورد نظر خود مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩