اشتراک گذاری

پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو

پرینترها از مهم ترین و اصلی ترین ملزومات سازمانی و اداری به شمار می روند. امروزه این دستگاه های پیشرفته در محیط های کاری متفاوت، نماد قدرت به شمار رفته و با برترین تکنولوژی های جدید و استانداردهای بین المللی همگام و سازگار شده اند. این محصولات به طور عمده سازمان های اداری، شرکت های خصوصی کوچک و بزرگ، دانشگاه ها، آتلیه ها و برخی از فروشگاه هایی که از خدمات چاپ پشتیبانی می کنند را هدف قرار داده و با تنوع بسیار بالایی در بازار ماشین آلات دیده می شوند. 

به هر حال، به لحاظ تعدد این محصولات در بازار، انتخاب گزینه درست کمی پیچیده وسردرگم کننده شده است. از این رو برای تصمیم گیری اصولی تر پیشنهاد می شود قبل از خرید پرینتر مورد نظر خود، کلیه مشخصات و توان کاری آن را بررسی کنید تا بتوانید به کمک آن بهترین میزان بهره وری را برای محیط کاری خود فراهم سازید.

اما در میان خیل عظیم طراحان و تولید کنندگان این دست از محصولات، کمپانی بلند آوازه ریکو بسیار خوش درخشیده و نه تنها در سال های اخیر توانسته محصولاتی محبوب وحرفه ای را معرفی کند، بلکه سهم قابل توجهی از این بازار را از آن خود ساخته است. بنابراین اگر به دنبال پرینتری هستید که سالیان بیشتری از آن بهره مند باشید می توانید بروی این کمپانی خوش نام حساب باز کنید. به عنوان یکی از مدل های این سازنده بزرگ می توان به پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو اشاره داشت.

پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو

مشخصات پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو

پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو برای آن دسته از کاربرانی است که برای  قابلیت های حرفه ای اهمیت ویژه ای قائل هستند. از جمله شاخصه های ارزشمند این دستگاه پیشرفته می توان به چاپ مقرون به صرفه، روزولوشن بسیار خوب 1200 x 1200، چاپ 20 صفحه ای در هر دقیقه، پرینت رنگی، ظرفیت کاغذ 2.300 صفحه ای، نمایشگر قابل تنظیم، اتصالات هوشمند و پشتیبانی از عملکردهای ( چاپ، کپی، اسکن، فکس) نام برد.

انجام کارها با شیوه های متفاوت

پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو دارای قابلیت های چشمگیری است که بر اساس آنها انجام کارهای متفاوت را به مراتب ساده تر ساخته است. این دستگاه به سنسور تشخیص حرکت مجهز شده که برطبق آن به هنگامی که کاربر به پرینتر نزدیک می شود، به طور اتوماتیک تشخیص داده و فورا شروع به کار می کند. از سویی دیگر، این محصول دارای ظرفیت حداکثری 2300 ورقه ای است که این گزینه میزان تأخیر را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. 

همچنین این پرینتر به شما امکان می دهد تا اسناد مورد نیاز خود را اسکن کرده و به طروق مختلف به اشتراک بگذارید یا حتی می توانید فکس های دریافتی را بروی ایمیل ذخیره کنید تا در میزان مصرف کاغذ صرفه جویی کرده باشید. گفتنی است، MP C2004ex از قابلیت هایی همچون PostScript و PDF Direct Print نیز برخوردار بوده که به کمک آن به شما اجازه می دهد تا کارهای پیچیده تری را به راحتی به انجام برسانید.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :شارژ کارتریج پرینتر ریکو

چاپ رنگی خارق العاده

کمپانی صاحب نام ریکو برای ماندگاری پایدار در بازار رقابتی ماشین آلات اداری از برترین استراتژی های کاربرپسند بهره جسته است. یکی از قابلیت هایی که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند چاپ رنگی باکیفت و تمام عیار است که خوشبختانه MP C2004ex نیز از این قائده مستثنی نشده است. بنابراین، از نقاط قوت پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو می توان از چاپ رنگی آن نام برد. این محصول تقریبأ هر سند (حتی کاغذهایی به ضخامت 300 گرم به مانند کارت پستال ها) را با رنگ های روشن و درخشنده و سرعتی معادل 20 صفحه در هر دقیقه و رزولوشن 1200×1200  به چاپ رسانده و از این حیث کارایی شگفت انگیزی را به ارمغان آورده است.

فینیشر

با نگاهی اجمالی به شاخصه های پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این دستگاه هیچ کمبودی احساس نمی شود. ریکو برای این پرینتر خود سه فینیشر قدرتمند را نیز معرفی کرده که دو تا از آنها به صورت داخلی تعبیه شده و دیگری فینیشری است با ظرفیت 1000برگه ای و قابلیت جزوه سازی. اکنون شما براساس نیاز محیط کاری خود می توانید نمونه دلخواه را برای دفترتان انتخاب کرده و از عملکردهای نوآورانه آن بهره دوچندان ببرید.

نمایشگر

پرینتر چندکاره لیزری MP C2004ex ریکو پذیرای مجموعه ای از قابلیت های ارزشمند است که هر کدام بر دیگری برتری دارند. این دستگاه به نمایشگر لمسی 10.1 اینچی مجهز شده که بر اساس آن جذابیت کار کردن با دستگاه را افزایش داده است. خبر خوش آنکه، کارایی این صفحه نمایش درخشان به مانند همان تجربه ای است که با گوشی های همراه و تبلت های تان دارید. لازم به ذکر است، این نمایشگر طیف وسیعی از امکانات را برای دارنده خود فراهم کرده که از جمله آنها تنظیمات چاپ ، دسترسی به مقاصد و جزئیاتی بیشتر است.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو ضمن ارائه محصولات این شرکت، خدمات فروش و پس از فروش آنها را نیز به کاربران گرامی ارائه می نماید. این مرکز مورد اطمینان با عمل به اصول مشتری مداری، همواره توانسته اعتماد کاربران را در طول سالیان زیاد فعالیت خود، جلب نماید. از سویی دیگر، پرسنل حرفه ای ما در این نمایندگی، وظایف خود را با تجربه و تبحری بسیار بالا انجام داده و تمام کوشش خود را می کنند تا سرویس های ارائه شده، در برترین سطوح کیفی قرار گیرند. شایان ذکر است، در نمایندگی ریکو، ترمیم و تعمیر محصولات این شرکت نیز انجام می گردد.

واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو، جهت ارائه خدمات حرفه ای و تخصص تر به کاربران خود، اقدام به بازگشایی و راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز معتبر نموده و از متخصصان و مهندسین خبره در حوزه تعمیرات، دعوت به کار کرده است. از این حیث، هر کدام از محصولات این شرکت که دچار ایراد و مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات ریکو به دقت بررسی و سپس با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات به شیوه ای کاملأ تخصصی تعمیر می شوند. ناگفته نماند، کیفیت خدمات تعمیری در این واحدها به  اندازه ای بالا است که کاربران می توانند باری دیگر از کارکرد مطلوب دستگاه شخصی خود مطمئن باشند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩