اشتراک گذاری

پرینتر رنگی bizhub C659کونیکا مینولتا

امروزه انقلاب شگرفی در صنعت ساخت پرینترها روی داده است. این دستگاه های پرقابلیت و محبوب نسل به نسل پیشرفت کرده و خصوصأ در چند سال اخیر با انواع و کلاس های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. از سویی دیگر، برندهای مطرحی از سرتاسر دنیا در این  حوزه فعالیت داشته و همواره محصولاتی پیشرفته تر و قدرتمندتری را به نسبت قبل روانه بازارهای ماشین آلات اداری ساخته اند.

به هر حال، این دستگاه ها از اصلی ترین و مهم ترین ملزومات سازمانی و اداری به شمار رفته و قادرند چرخش کارهای پرسرعت و پرحجمی را پشتیبانی کنند. از این رو، نیاز به آنها در بیشتر محیط های کاری و دفاتر کوچک و بزرگ غیر قابل چشم پوشی بوده و البته به دلیل تنوع و گستردگی مدل ها، انتخاب یکی از حرفه ای ترین آنها کاری چالش برانگیز و سردر گم کننده به نظر می رسد.

اما به عنوان یکی از خوش نام ترین و معتبرترین سازندگان این دست از محصولات می توان به کمپانی بلند آوازه کونیکا مینولتا اشاره داشت. این ابر کمپانی سالیان متمادی است که در تولید این دست از محصولات فعالیت داشته و دستگاه های خود را با  امکانات نوآورانه و استانداردهای ممتازی معرفی و عرضه داشته است.

در این متن برآنیم تا به بررسی یکی از محصولات این سازنده بزرگ یعنی پرینتر چند منظوره پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا بپردازیم.

پرینتر رنگی bizhub C659کونیکا مینولتا

بررسی پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا

کمپانی کونیکا مینولتا با گنجاندن مشخصات فنی ارزشمند در پرینترهای خود توانسته از رقبای بسیاری پیشی گرفته و محصولاتی تحسین برانگیز و تمام عیاری را به طرفداران خود معرفی کند. خوشبختانه پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به قابلیت های کلیدی بسیار خوبی مجهز شده است که از جمله آنها می توان به پرینت رنگی، سرعت چاپ 65 صفحه ای در هر دقیقه به دو شکل سیاه وسفید و رنگی، کیفیت بالای خروجی ها، چهار سینی کاغذ کش با ظرفیت حداقلی 3650 برگه ای، اسکن پشت و رو با سرعت 240 سند در هر دقیقه، صفحه نمایش، چاپ امن و همه کاره بودن آن اشاره داشت.

این مقاله به کارت میاد : تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل

عملکرد

گفتنی است، به دلیل بهینه سازی هوشمند پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا ، هیچ کمبودی در کلیات ساخت این محصول مشاهده نمی شود. این پرینتر حرفه ای از پلتفرمی کامل و متناسب برای محیط های کاری بهره مند شده و راحتی کاربر، بهبود عملکرد و بازدهی را به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است. بنابراین، این محصول به خوبی می تواند از گردش کاری بالا و پرحجم شما پشتیبانی کرده و اطمینان خاطرتان را فراهم سازد.

حفظ محیط زیست ( EPEAT)

ابر کمپانی کونیکا مینولتا از دوستداران محیط زیست بوده و به همین دلیل در طراحی و تولید پرینترهای خود به این نکته توجه و تمرکز ویژه ای داشته است. بر همین اساس پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا نیز به مانند دیگر محصولات این کمپانی از برگه ارزشمند  EPEATبرخوردار می باشد. بر طبق این استاندارد، کلیه محصولات الکترونیکی ارزیابی شده و میزان اثرات محیط زیستی آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

سایر قابلیت ها

پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا ، پذیرای مجموعه ای از برترین ویژگی ها بوده و برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که به قابلیت های هوشمند اهمیت می دهند. به عنوان دیگر نقاط قوت این دستگاه می توان به بهره مندی آن از استاندارد IWS، مرورگر وب، حافظه استاندارد 4 گیگابایتی، امکان شبکه شدن به صورت یکپارچه و امن، رمز گذاری برای محافظت از داده ها، قابلیت بازیابی اطلاعات هاردیسک HDD overwrite و احراز هویت پیشرفته کاربر نام برد. علاوه بر اینها، شما می توانید اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از  Konica Minolta Marketplace دانلود کرده و به کمک آن کارهای پیچیده تر و بیشتری را نیز به سادگی انجام دهید.

رابط کاربری

بدون شک، یک رابط کاربری آسان و محبوب به مانند یک نمایشگر بروی یک پرینتر نه تنها می تواند جذابیت و راحتی استفاده از دستگاه را به مراتب افزایش داده و بلکه قادر است سرعت بی نظیری را به ارمغان بیاورد. بنابراین، شاید مهم ترین برگ برنده پرینتر رنگی bizhub c659کونیکا مینولتا ، صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی 10.1 اینچی آن می باشد. از سویی دیگر، این نمایشگر دارای یک نقطه اتصال برای انواع اسمارت فون ها وتبلت های تان بوده که براساس آن می توانید با دستگاه شخصی خود به پرینتر متصل شده و از فایل ها و محتویات دلخواه و مورد نیازتان به آسانی پرینت بگیرید.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا، سالهای زیادی است که به فروش، تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش محصولات این شرکت اشتغال دارد. این واحد خوش نام، به دلیل ارائه سرویس های با کیفیت و خدمات حرفه ای اش همواره مورد اعتماد و اطمینان کاربران محترم قرار گرفته است. از سویی دیگر، واحدهایی فنی برای فروش و تعمیرات در نمایندگی کونیکا مینولتا ایجاد شده و کاربران می توانند برای دریافت مشاوره های تخصصی و راهنمایی های دقیق تر با این واحدها، تماس مستقیم حاصل کرده و پاسخ خود را دریافت نمایند.

همچنین با مراجعه به فروشگاه های رسمی و معتبر کونیکا مینولتا، می توانید هر یک از تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا را به صورت اورجینال و اصل خریداری کرده و از خدمات شایسته و کم نظیر در زمینه فروش نیز بهره مند شوید. جهت بهره مندی از خدمات این مجموعه از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه ی تماس با ما اقدام فرمایید.

واحد تعمیرات کونیکا مینولتا

برای ترمیم و تعمیر هر یک از انواع دستگاه های فکس، کپی، پرینتر، اسکنر و … کونیکا مینولتای خود، می توانید به واحدهای تعمیرات این مرکز معتبر مراجعه نمایید. این واحدها به بهترین دستگاه ها و پیشرفته ترین ابزارهای روز دنیا مجهز شده و پرسنل ما با استفاده از این تجهیزات عالی، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران عزیز ارائه نمایند. گفتنی است، کارکنان حرفه ای و با تجربه در واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا، از دانش فنی بالایی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک بهره مند شده و خدمات تعمیری را در تخصصی ترین و حرفه ای ترین سطوح ممکن ارائه می نمایند. از این جهت، شما کاربران گرامی در صورت برخورد با هر گونه عیب و نقصی در محصولات خود، می توانید با واحدهای قابل اطمینان تعمیرات کونیکا مینولتا تماس گرفته و از مشاوره های مورد نیاز خود بهره مند شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩